𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻Siz ikiniz birkaç aydır çıkıyorsunuz, her şey hala çok yeni ve garip geliyor. Yanındayken sana nasıl hissettirdiğini, seni nasıl tutmasını ve sana sevgisini vermesini istediğini ona bir söyleyebilsen.
Her şeyi kendi hızınızda ele alarak, öpüşme ve çoğu fiziksel sevgi biçimi dahil olmak üzere seni istemediğin hiçbir şeyi yapmaya zorlamadı. Seni rahat bir mesafe de tuttu.
Bugün cesur hissettin, onu vücuduna sardın ve yüzünü ellerinin arasına aldın. Dudaklarınız birbirini yakaladı, onun yumuşak ve dolgun dudakları seninkine bastırıldı. İlişkiniz başladığından beri birbirinizle paylaştığınız ilk öpücük...
Gülümsedi. Seni güçlü kollarında tutarak, tekrar öptü.
𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄İddialı ve cesur bir insan olduğu için sana olan sevgisini göstermekten kendini alıkoyamadı. Saf tutku ve duyusal alt tonla dolu bir aşk.
İlk öpücüğünüz, yeni resmi bir çift olarak ilk randevunuzdaydı, sana gece gökyüzünün altında romantik bir akşam yemeği ısmarladı. Şarap bünyene sızmaya başladığında, onun yanında harika vakit geçiriyordun.
Bilmeden, eğildi. Dudaklarını öperek, dilini içeri hızlıca soktu. Dilleriniz birbirine karışıp uyumlu bir şekilde dans ederken, seni sıcak kucağına daha da yaklaştırdı.
Seni sevdiğini açıkça söylemedi, en azından sözlü olarak. Duygularını fiziksel dokunuşla, seni öperek, sana sarılarak, elini tutarak ifade etti. 'Seni seviyorum' cümlesi çok sessiz ama bir o kadar da gürültülüydü.
𝗦𝗲𝗼 𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻Changbin sevimli bir adamdı, sadece sevimli davranıyor ve o seninleyken bebek sesiyle konuşuyordu. Bu sesi yemek istemek, yardım istemek ve en önemlisi dikkat çekmek için kullanırdı.
"[Y/N], gel Changbin'e bir öpücük ver!" Seni içeri davet edercesine kollarını iki yana açarak tatlı bir şekilde kıkırdadı.
Genelde yanağına küçük bir öpücük kondururdun, ama bugün bunu onun için yapmıyordu. Fikrini anlamanı umarak bir öpücük daha istedi.
Changbin çok iyi öpüşüyordu ve sen tam olarak öyle değildin. En başından beri bir süredir dudaklarından kaçıyorsun. Ancak, onun dudaklarının seninkilerin üzerinde olmasının nasıl bir his olduğunu merak ediyordun.
Bu sefer ilk adımı atan sendin. Anladın, ne yapman gerektiğini anladın. Elde etmek için çok uğraştığı tombul yanaklarını avuçlamak için ellerini kullandın, içinde hala tereddüt tutarken adım adım yaklaştın.
İlk kez, dudaklarını öptün. Gülümsemesi daha da genişledi ve seni orada tutarken büyük kollarını sana sardı. Kollarında neredeyse boğuluyor, seni bırakması için yalvarıyordun.
"Changbin, nefes alamıyorum!" diyerek mücadele ettin.
𝗛𝘄𝗮𝗻𝗴 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻En popüler çocuk seninle ilgileniyordu. Hwang Hyunjin, herkesin tanıdığı ve annelerinin bildiği 'o' çocuk.
Gerçek bir prens gibi eşsiz güzellik, herkesin kalbini çalan sevimli ve tatlı bir kişilik ve hayranlık uyandıran sanat yeteneği.
Sen, onun kalbinde ve zihninde özel bir yer edindin. Sana kolaylıkla çıkma teklif etti, ancak içten içe onun duygularına karşılık verip vermeyeceğiniz konusunda paniğe kapıldı.
Şansına 'evet' dedin. Yaşayan en mutlu insandı, sevinçle dudaklarını öperken içine daldı.
Az önce ne yaptığını fark edince aniden geri çekildi. Durmadan özür diliyor, eğiliyor ve samimiyetini göstermek için neredeyse yere düşüyor.
Onu yukarı çektin, seni öpmesinin iyi olduğuna dair güvence verdin. Onun gibi havalı ve sakin birinin, sevdiği biriyle birlikteyken nasıl dağılabileceğini görmeyi sevdin.
"Seni... tekrar öpebilir miyim?" İzin istedi. Nazik bir gülümsemeyle başını salladın. Hyunjin dudaklarını seninkilere bastırdı ve başka bir öpücük paylaştı.