🐣| Bang Chan
Chan muhtemelen fazla içmiyor ve sadece sosyalleşmekten ve şarkı dinlemekten zevk alıyor. Ne kadar sarhoş olduğunu fark ettiğinde, endişeli ve hüsrana uğramıştır. Kendi başının çaresine bakabileceğini biliyor ama seninle konuşan ve iyi niyetli görünmeyen rastgele adamlar gördüğünde seni eve götürüyor. Sen güvenli ve sağlıklı bir şekilde uyuyana kadar yanında kalacak. Yine de sarılmak istersen, kesinlikle fırsat kollayacak.
🐣| Lee Know
O da biraz sarhoş, bu yüzden barın ortasında dans etmeni pek umursamıyor. Ama düşer düşmez hemen yanına geliyor. İkiniz de sarhoş olduğunuz için, ona iki mil olduğunu söyleseniz bile, seni eve bırakmayı tercih ediyor. Eve vardığınızda, ölmediğinizden emin olmak için sizi birkaç saat ayakta tutar, sonra yatırır ve yanına biraz ağrı kesici bırakır.
(ölmek??)
🐣| Seo Changbin
O senin bu geceki koruman gibi. Partilere tek başına, hatta kız arkadaşlarınla gitmek konusunda her zaman biraz gergindin. Yani, Changbin sonunda seninle gelmeyi kabul ettiğinde, biraz fazla eğleniyorsun. Dans edemeyecek kadar sarhoş olduğunda, ona yaslanmana izin verir ve seni eve götürür. Daha dairene bile varmadan uyuyorsun, bu yüzden seni içeri taşımak zorunda kalıyor.