🦢 Jisung | uyluk öpücükleri
Han, Hyunjin'le online oyun oynuyor. yıkmasını izliyorsun. Hyunjin'in Mario'sunu kolayca yendi. Önünde bacaklarının arasında yatan çocuğa bakarsın. Elini saçına götürür ve okşamaya başlarsın. Dokunuşunla eğilir, sevginin tadını çıkarır ama Hyunjin yeni bir oyuna başladığında durur. Han dövüşmeye başlamadan önce, hemen uyluğuna doğru eğilir ve onun iyi şans tılsımı olduğunu söyleyerek öper.
🦢 Felix | alından öpücükler
Fırın ışığı pişmekte olan kekleri aydınlatır ve sen de onların ısıyla nasıl kabardığını izlersin. Chan'ın erkek kardeşinin ondan küsmesiyle ilgili ufak şikayetlerine rağmen, sen ve Felix izinliyken diğer üyelerden uzaktayken yaptın, gerçi bunların çok eğlenceli olduğunu biliyorsun. Felix'in ayak sesleri lavabodan size doğru geldiğini duyuyorsun. Sana sarılarak yavaş yavaş dans etmeye başlar. Sadece bazı hafif hareketler ve onun mırıldanmaya başladığını duyarsın. Parmağını çenenin altına koyar ve dudaklarına doğru kaydırır, alnınından hafifçe öper.
🦢 Seungmin | El öpücükleri
Seungmin'le uyanmak hayatta isteyebileceğin en güzel şeydi. Perdelerden sızan sabah ışığında o kadar mükemmel görünüyordu ki. O kadar sakin ki, neredeyse hiç endişesi yokmuş gibi. Ellerini yüzünde gezdirirken, gözlerini kırpıştırarak açılmasını izliyorsun. Seni gördüğünde yüzünde beliren utangaç gülümsemesi... Yüzünü okşayan eli tutar ve nazikçe öpmeye başlar. Parmaklarından avucuna ve sonra bileğine. Nazikçe öpüyor ve bileğini bitirdiğinde tekrar yukarı çıkmaya başlıyor. Bileğini yukarı kaldırdı, tekrar avucuna ve sonra bir kez daha parmaklarına.
🦢 Jeongin | Çene öpücükleri
TV'den gelen ışık ikinize de aydınlatıyor. Jeongin seni kollarında ve göğsünde tutuyor. Kanepenin yarısı ikinizi tamamen kaplayan yastıklar ve battaniyelerle dolu. TV, Sophie ve Howl'un yıllar sonra ilk kez buluştuğu zamanı gösteriyor. Hala filme odaklanmış olan Jeongin'e baktın. Ona doğru eğilirsin ve çenesine küçük bir öpücük verirsin. Seni daha da yakına çekmeye başlamadan önce sana bakıyor. Diğer çocuklar sizi kanepede kahve tepsisinde bir sürü atıştırmalık poşeti, başlangıçta kendi odalarında bulunan battaniyeler odanın her tarafına dağılmış halde, Jeongin'in başı çenenin altına gömülmüş halde buluyor.