saçını ilk defa kıvırcık gördüklerinde tepkileri

1K 23 13
                                    


Chan

o senin kıvırcık saçlarını SEVİYOR!!!  seviyor seviyor seviyor!. Çünkü onun da kıvırcık saçları var, yani siz ikizsiniz!!  saçlarını genellikle kıvırcık yapmaz çünkü stilistleri saçlarını genellikle düzleştirir. Ama senin doğal, kıvırcık saçlarınla ​​ne kadar büyüleyici göründüğünü görmek onu buklelerini kucaklamak için daha çok motive ediyor <3



Minho

Yüzüne söylemez ama gözlerindeki ışıltıdan senin doğal saçlarının güzel olduğunu düşündüğünü anlayabilirsin. O sadece yüzünü mükemmel bir şekilde incelemeyi seviyor. Bütün bu iltifatlar beyninde dönüp durur ama asla ağzından çıkmaz. O sadece sana karşı çok daha yapışkan ve sevimli hale gelir.



Changbin

Çok tatlı olduğunu düşünüyor. Yanaklarını sıkar ve sık sık saçlarını karıştırır. Buklelerinin seni daha yumuşak gösterdiğini düşünüyor ve <3 saçını dağınık bir topuz ya da atkuyruğu şeklinde yapmanı seviyor çünkü sevimli buklelerin yerlerinden fırlıyor.



Hyunjin

Yeni çizim ilhamı: kilidi açıldı. Elini nazikçe saçlarından geçirirken gözleri parlıyor. Senin güzel buklelerini çizimlerinde yakalamaya çalışarak saatlerce senin eskizini çiziyor. Sahip olduğu farklı dokuyu takdir ediyor ve temelde bu şekilde sana yeniden aşık oluyor.



Jisung

Seksi göründüğünü düşünür ve bunu yüzüne söyler. Lafı dolandırmaz. Sana büyük bir hayranlıkla bakıyor ve senin kadar güzel birine sahip olduğu için kendini dünyanın en şanslı erkeği olarak görüyor. Saçlarını yastık gibi kullanmaya çalışacak çünkü kıvırcıkken rahat duruyor hehe.



Felix

Kelimenin tam anlamıyla senin bir tanrı/tanrıça olduğunu düşünüyor. Sana hayranlıkla bakıyor ve yumuşaklığını hissetmek için ellerini saçlarında gezdiriyor. Doğal saçlarına iltifat ediyor çünkü çok yakıştığını düşünüyor!  Kelimenin tam anlamıyla buklelerine takıntılı ve saçınla daha sık oynuyor.



Seungmin

Saçının daha kıvırcık olduğunu hemen fark eder ve iltifat eder. O böyle verimli 🤭 görünüşünü övmekten çekinmiyor ama bunu yüzünde tatlı bir gülümsemeyle yapacak. O her zaman senin doğal yanını kucaklıyor, bu yüzden saçlarının doğal kıvırcık ya da düz olması onun için önemli değil!



Jeongin

Seungmin'in aksine, muhtemelen ilk başta fark etmez. Sende farklı bir şeyler olduğunu söyleyebilir ama jeton düşene kadar tam olarak anlayamaz. 10 dakika boyunca sana bakıyor, sonra "Aman Tanrım, saçın çok güzel görünüyor" diyor ve sen "lanet olası geldi zamanı 🙄" diyorsun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stray Kids Reactions-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin