🦢 Bangchan | Omuz Öpücükleri
Chan'ın bilgisayarından gelen beatler rahatlatıcı geliyordu. Genelde yaptıklarından daha yavaş bir şarkıydı ama liderlerinin ne kadar sıkı çalıştığını görünce kimse şikayet etmedi. Elini arkana götürüp sırtını ovmaya başladığında gözlerin kapanmaya başlıyor. Chan, stüdyoya gelip kucağına oturduğundan beri bunu yapıyor, senin zayıf yönünü biliyor. "Uyu bebeğim. Tam burada olacağım." Sözlerle cevap vermiyorsun, onun yerine yüzünü boynunun derinliklerine yerleştiriyorsun. "Önce iyi geceler öpücüğüne ihtiyacım var." Sözlerin boğuk geliyor ama yine de seni anlıyor, her zaman anlıyor. Sadece kıkırdar ve sen uzaklaşırken omzuna bir öpücük verir.
🦢 Minho | Dudak öpücükleri
Minho eve geldiğinden beri sürekli konuştuğunu fark ettiğinde konuşman durur. Göğsünde yattığı yerden doğrulur ve sana kaba olmayan bir şekilde 'neden durdun?' dercesine bakar. Bunun üzerine Minho sert bir nefes aldı ve tamamen yukarı doğru uzanarak seni kucağına çekti. Kollarını kalçalarına sarıyor ve seni olabildiğince yakınına çekiyor. Daha sonra eğilir ve dudaklarına minik öpücükler kondurmaya başlar ve her birinin arasına senden asla bıkmayacağını fısıldar.
🦢 Changbin | Boyun öpücükleriMutfakta arkandan yaklaşıyorken Changbin'in güçlü kolları seni sıkıca sarıyor. "Aman Tanrım! Yemek yapıyordum, ya tavayı düşürürsem?” Changbin, sözlerine küçük bir kahkaha atmak dışında cevap vermiyor. "Özür dilerim meleğim. Sadece sana doyamıyorum." Yüzünü sana yaklaştırıyor. Saçları yüzünü gıdıklamaya başlar. Başını boynunun çukurundan kaldırarak, yeniden yerleşmeden önce sırıtıyor ve boynuna bir sürü öpücük birakıyor, bazıları ıslak, bazıları ise sadece hafifti. Öpücüklere gülerken, bu kadar yakınına geldiğini fark etmezsin bile. Temasa daha da çok gülüyorsun, Changbin bir an durup nefesini düzenlemeye çalışmanı izliyor. Evet, hayatının geri kalanında bununla yaşayabilirdi.
🦢 Hyunjin | Yanak öpücükleri
Hayvanat bahçesinde yürümek en sevdiğin randevuydu ve Hyunjin seni mutlu görmeye bayılırdı. Penguenlerin gösteri sergilediğini gören Hyunjin, onlara doğru hızlı yürüyüşünü izliyor. Suya düşen kuşları izlerken, gözlerinin sevinçle parladığını görebilir. Arkasına bakar ve bir fotoğraf kabini görür, kolundan tutarak oraya doğru çeker. Seni içine çekip parayı iterek, dört resim için çabucak hazırlanırsınız. Birincisi ikiniz barış işareti yapıyorsunuz, ikincisi ellerinizle kalp şekli yapıyorsunuz, üçüncüsü 'aptal' yüzleriniz ve dördüncüsü Hyunjin'in parmaklarını yanaklarına bastırıp seni öpmesi.