HERŞEY'İN BAŞLANGICI..

948 23 2
                                    

Jennie'nin ağızından;
yine lanet olasıca alarmla sabahın köründe uyanmıştım. Hiç istemeyerek yataktan zorla kalktım,
bugün yeni okula gidecektim. Acaba nasıldı? üstümü giyinip, birşeyler atıştırıp, evden çıktım.

Kulağıma kulaklığımı takıp, okula doğru yürümeye başladım. Herzaman hiç sıkılmadan dinlediğim another love şarkısını dinliyordum.

Bir o kadarda duygulanıyordum, içim çok doluydu ama ben asla duygularımı dışa veren bir kız değildim. Okula vardığımda herkes bana bakıyordu. Bahçede sadece erkekler vardı ve sanki ilk defa kız görüyorlar gibiydiler.

Hızlıca okulun içerisine doğru adım atacak iken, biri beni kolumdan tutmuştu. Ona doğru baktım ve kolumu tutan elimi, ondan çektim. sert bakışlar atıp, önüme dönerek içeriye girdim. Herkes'in gözleri benim üzerimde iken ben rahatsız olmuştum.

Müdür yardımcısının odasına gitmiştim, kapıyı tıklayarak içeri girdim ve müdür yardımcısı bana bakarak "yeni gelen öğrenci sen misin?" demişti

. Kör müydü neydi bu adam, bende sakin bir şekilde "evet hocam, benim" demiştim, hoca da: "şuben  12/D" demişti, "ama öğretmenler odasına git, hoca ile gideceksin sınıfa" demişti, bende istemsiz bir şekilde "tamam" demiştim.

Öğretmenler zili çalmıştı, bende orada hoca'yı bekliyordum. Hoca da bana "12/D'ye geldin demi?" diye sordu, bende kafamı "evet" anlamında salladım. Hoca'yla beraber sınıfa girmiştim, baktığımda herkes erkekti.

Aman tanrım sınıfta tek kız ben miydim? herkes bana öyle bir bakıyor ki: beni her an yiyeceklermiş gibi hissediyordum. Hoca bana "kendini tanıtsana arkadaşlarına" bende "adım kim jennie" diyip, hoca'ya nereye oturacağımı sormuştum. Hoca da: cam tarafının en arka'nın önüne geçmemi söylemişti. Bende oraya doğru gittim ve en arka sırada oturan çocuk sert bir şekilde bana bakıyordu, bende aldırmayıp yerime oturdum.

Hoca ders anlatmaya başlamıştı ben her zaman ki gibi ders dinlemiyordum, Beynim o kadar doldu ki dersi alacak yer yoktu. Kulaklığımı takıp, en sevdiğim şarkı olan another love'ı açmıştım, yine duygulanmıştım. Bu şarkı beni anlatıyor gibiydi ve daha çok beni anlatan şarkılar vardı. Tam şarkıya dalmıştım ki belimde bir el hissetmiştim,

sert bir şekilde arkama dönmüştüm, O sinirle ona kalem fırlattım, ona doğru "şarkı dinliyorum, neden dokunuyorsun?!" demiştim, bana iyice yakınlaştı ve "dersi dinlemelisin." dedi, Tanrım çıldıracaktım ona karşı "sanane benim dersi dinlemememden!" kolumu tutup, morartacak şekilde sıkıyordu, kolumu sıkmaya devam ederken "bana bir daha bağırma, yoksa fena olur" diyip, kolumu sertçe bırakmıştı.

Canım fazla acımamıştı. Çünkü alışkındım ben.. Zil çalmıştı ben Tuvalete girmiştim arkamdan kapı kapanma sesi gelmişti. Bu okulda tek kız bendim, kızları tuvaletine kim girmişti? Kolumu biri tutup hızlıca beni yanımdaki duvara dayamıştı, baktığımda o gıcık arkamdaki idi. Sinirle ona bakıp "ne var!" demiştim, "ayrıca burası kızlar tuvaleti senin ne işin var?" diye sormuştum, o da bana "ben buraya genellikle sigara içmek için gelirim" demişti.

Bende onu itmiştim. Neni o sandığı, itemeyeceği kızlardan sanmış olabilirdi. Tam tuvalet kapısına yönelirken, sinirle "bana bak, yeter artık haddini fazla aşıyorsun!" demişti. Ona dönerek, sakince "tamam" demiştim, bu onu daha çok deli etmişti. klozete oturduğumda bir tekme sesi duymuştum, demek ki çok sinirlenmişti.

Oh kudursun piç köpek. kapıyı açar açmaz karşımda onu görmüştüm, ben daha fazla dayanamayıp "ne bok var da bekliyorsun, piç kurusu" demiştim. Bir anda beni içeri doğru duvara itmişti. Kapıyı kitleyip bana doğru elini kaldırmıştı,
tam vuracakken elini havada yakalamıştım, "bana bak o elini götüne sokarım, siktiğimin pisliği" diyerek, onu itip çıkmıştım. o kadar sinirliydim ki: sinirden ne yaptığı mı bilmiyordum. sonunda zil çalmıştı, tabii ben her zamanki gibi ders dinlememiştim.

Eve doğru ilerlerken arkamdan biri beni hızlıca yakalayıp, kendine çekmişti.
baktığımda yine o çocuktu. Tanrım bu çocuk benim peşimi ne zaman bırakacaktı. "ne var?" diye sormuştum, "çocuk bana adı mı öğrenmek ister misin?" diyerek soru sormuştu, bende "hayır" diyerek önüme dönmüştüm. bu sefer ağzımda bir el olduğunu hissetmiştim, o an gözlerim kararmıştı.

Uyandığımda kendi evimdeydim, baktığım da yine o çocuk. sinirle "YA SEN NE BOK VARDA BENİ BAYILTIP, EVİME GİREBİLİRSİN?! BAK SENİ FENA SİKERİM!" demiştim, bana doğru adımlar atmıştı. bana yaklaşıp, eliyle yanağımı okşayarak "bak güzelim, canını yakmak istemem. Bu yüzden haddini fazla aşma" dedi. Ben sinirden çılgına dönmüştüm.
"NE OLUR, NE YAPARSIN BANA?! ÖLDÜRÜR MÜSÜN HA?"
bağırarak:
"GÜZELİM SES KESİNİ.." demişti, bende "SİKTİR GİT, DEFOL EVİMDEN ŞEREFSİZ."

the psychopath again ❦ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin