Sabah yine lanet olasıca saatin sesiyle uyandım. Zorla yataktan kalkıp, aynaya bakmıştım göz altlarım
şişmişti, hayattan nefret ediyordum. Ölmek istiyorum. Her gece tanrıya yalvarıyorum.. Kimisinin hayatı ne güzel, kimisinin kötü. Bu adaletsizlik.. okul kıyafetlerimi giyip hemen evden çıktım.Yine kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Arkamdan birinin geldiğini hissedip, müziği kapattım. Ardından gelen sesle arkamı döndüm, çocuk "selam güzellik!" diyerek yanıma geldi. Ona kaşlarımı kaldırarak bakmıştım. bende ona "ben seni tanımıyorum ki. hem ben senin nereden güzelin oluyorum?"
yanıma yaklaşıp, elini omzuma attı. "bana bak, o pislik elini çek yoksa kırılır." demiştim. Çocuk hala çekmemişti, bende kolunu ters çevirip, onu duvara doğru ittim. Çocuk acıyla inledi.
"ahh! napiyorsun kızım?" bende sinirle "ebenin amını yapıyorum, şimdi beni daha fazla sinirlendirmeden siktir git!" dedim. çocuk, koşarak gitmişti.
ahh, neden hayatım hep böyleydi? Okula varmıştım, çoğu erkek yanıma gelmişti. ben onlara ne kadar "yanımdan gidin" desemde anlamıyorlardı. Sinirlenip bağırdım "YA SİZ SAĞIR MISINIZ, YOKSA ANLAMAK MI İSTEMİYORSUNUZ?! BAŞIMDAN SİKTİR OLUP GİDİN!"
çocuk kolunu omzuma atıp, "aa bir hanımefendiye yakışıyor mu öyle laflar" demişti. Bende "senin gibiler güzel laftan anlamayınca maalesef böyle oluyor durumlar" diyip, çocuğun kolunu kavrayıp, ittim. Etrafıma bakıp, taehyung'u görmüştüm, sinirle bana bakıyordu.
Tam içeri girecekken, beni biri kolumdan tuttu, "ne var!" diyip, döndüğümde teahyung'tu bu. "o elini çek kolumdan!" dediğimde, bana doğru eğilerek "nedenmiş hanımefendi?" bende "çünkü öyle istiyorum" diyip, sözüme devam ettim.
"lütfen kolumdan elini çek" sinirle bakarak söyledim. o da "giriş kattaki kızlar tuvaletinde buluşalım" demişti. Bende "tamam" demiştim. Sınıfa geldiğimde, çantamı koyar koymaz başımı masaya koymuştum. Uyanmıştım, ben uyandığımda daha zil yeni çalmıştı. Aklıma beni taehyung çardığı gelmişti.
Tuvalete girmiştim ama teahyung yoktu. onu çağırmıştım, ses yoktu. ilerlemeye devam ettikten sonra biri eliyle ağızı mı kapatıp, sertçe duvara itmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the psychopath again ❦ taennie
Aventurăokula yeni gelen kim jennie, onunla uğraşan kim teahyung..