•1 yıl sonra•
Taehyung'la ilişkimiz hala devam ediyordu, birlikte çok güzel vakit geçiriyorduk. Tek sıkıntı jungkook'lar hala anlaşamıyorduk.
Üniversite için Amerika'daydım, taehyung'u ve diğerlerini çok özlemişim. Her akşam görüntülü konuşuyorduk.

30.789 beğeni.
jennieubrayjene: üniveriste vital@kimtaee: my darling :)
taehyung'un ağızıdan
jennie'yi çok özledim bir an önce şu üniversite hayatı bitsin istiyordum her akşam görüntülü konuşuyoruz ama uzaktan olmuyordu. jungkook'larla beraber yemek yemiştik, sonra odama çekildim. Jennie'ye yaptığım şeyler aklıma geldikçe kendimi öldüresim geliyordu.
Jungkook kapıyı tıklayıp açtığında "içeri girebilir miyim?" dediğinde "gir" demiştim. Geldi yatağımın ucuna oturdu. "e ne diyeceksin?" dediğimde yutkundu, "taehyung" dedi. Bu türlü söylemiyordu böyle şeyler beni deli ediyordu. "söyle jungkook" bi süre yere baktıktan sonra dediği şeyle şok yaşadım. "ben lisa'ya aşığım, taehyung hem de çok" hiç birşey diyemedim sadece öylece yüzüne bakıyordum.
"jungkook bunun ondan haberi var mı?" dediğim de "yok, ona söyleyemedim" demişti. "o beni sevmiyor, beni en çok üzen de bu" dedi üzülerek. Jungkook'a sarılmıştım, o da bana sarıldı bir süre öyle durduk. Jennie olmadığından beri ilk defa birisine sarılıyordum.
"Lisa sence şuan nerededir?" diye sorduğunda her akşam gittiği kafeyi söyledim. "kafededir başka nerede olacak, her akşam oraya gidiyor." jungkook "lisa'nın yanına gidip her şeyi açıklayacağım." lisa'nın ne cevap vereceğini bilmiyordum ama jungkook'u üzmesinden korkuyordum.
jungkook'un ağızıdan
lisa'nın her zaman olduğu kafeye gelmiştim, Lisa oradaydı. Lisa'nın yanına gidip "selam Lisa, seninle bir şey konuşmam lazım" dediğimde Lisa "tamam gel" dediğinde onu takip ettim, masaya oturduk.
"ee ne anlatacaksın?" dediğinde ateş basmaya, ellerim titremeye başladı. lisa panikle "jungkook noldu?!" dediğinde "şey Lisa.." Lisa anlamamış bir bakışla "ney lisa?" ona söyleyemiyordum, beni tersler diye korkuyordum.
"ben sana aşığım." dediğimde içimdeki buzlar erimişti bu sefer de alev almaya başladı vücudum. Lisa bir süre cevap vermemişti, şaşırmıştı. Lisa gelip bana sarıldığında ne olduğunu şaşırmıştım, sonradan bende sarılmaya başladım. Kalbim yerinden fırlayacak gibiydi, sahi aşk böyle bir şey mi?
bir süre ayrıldıktan sonra Lisa karşıma oturup, elimi tutarak konuşmaya başladı. O sırada heyecandan resmen ölecektim. "jungkook bunu senden bekliyordum. ben de seni seviyorum ama sana bunu söyleyemedim bana ters cevap vermenden korktum." dediğinde aynı duyguları yaşadığımızı fark ettim. Lisa'yı kolundan tutarak kimsenin olmadığı yere götürdüm "napıyorsun jungkook" dediğinde "şş" diyerek dudağına yapıştım. İlk başta karşılık vermedi ama sonradan vermeye başlamıştı. Yıllardan beli bu anı bekliyordum.
⚠️smut⚠️
Lisa beni kolumdan tutup bir odaya götürdü, beni yatağa yatırıp üstüme çıktı ve dudaklarıma yapıştı. Dudaklarının tadı çok güzeldi. Bana sürtünmeye devam etti, çok güzel bir gece olacaktı emindim. Lisa ceketimi çıkarıp tekrardan dudaklarıma yapıştı. Tişörtümü de çıkarıp üstümün çıplak kalmasını sağladı. Penisimin üstüne oturmuştu ona sürtünmeye başladı. Penisim şişmeye başlamıştı "ahh" ikimizde inliyorduk. eli pantolonumun kemerine gitmişti, onu çıkarıp pantolonumu çıkarmasında yardımcı olmuştum.
Bir çırpıda lisa'yı altıma almıştım "şimdi sıra bende prenses" diyerek lisa'nın boynunu emmeye başladım. Elim elbisenin fermuarına gitmişti, fermuarı çekip yavaş yavaş elbiseyi çıkardım. Sadece kilosu ve sütyeni ile kalmıştı. vücudu çok iyiydi. Vücudunun her açıkta kalan yerleri emdim"ahh jungkook" adımla inlemesi penisimin daha çok şişmesini sağlıyordu. dolgunlukalarını serbest bırakmak için sütyenini çıkardım. Emmeye ve sıkıyordum o ise inliyordu. elim kiloduna gitti, dayanamayıp bir çırpıda çıkardım. Bacaklarını araladım "benim için ıslanmışsın" deyip, ıslaklığı orta parmağımla yaydım "ahh jungkook" Lisa'nın ağızıdan inlemeler susmuyordu. Vajinasını emdikten sonra boxerimi de çıkardım. Lisa yatakta oturur pozisyonuna durdu ve penisimi ağzına aldı. Gel git yaptıkça daha çok yakınlaşıyordum, o ise hiç ögürmüyordu. Lisa'yı tekrardan yatırdım. Lisa bacaklarını açmış pic sırıtışı yapıyordu. "fahişe" deyip sert bir şekilde içine girdim. Lisa çok büyük bir çığlık atmıştı, Lisa her inledikçe vuruşlarım daha çok artıyordu. "ahh jungkook, sevgilim ahh" iyice sertlendim, zevk noktasına değdiğim de güçlü bir çığlık atmıştı, "o-orasi ah o-orasi" dediğinde, sertlendim. Lisa boşalmıştı. "sıra şimdi seni boşaltmakta prens" deyip, üstüme çıktı. Bu kız işini biliyordu. Penisini deliğine doğru yavaşça sokmaya başladı. Lisa zıplamaya başlamıştı, kalçalarından tutup zıplamasına destek veriyordum. Her zipladikça o dolgun göğüslerini sallanıyordu, bu beni aşırı derecede azdırıyordu. Lisa , göğüsünün ağızıma gelecek şekilde eğilmişti. Lisa'nın göğüslerini emmeye başlamıştım, Lisa o sırada sürüyordu. "ahh" üstümden kalkmıştı, azacağım şeyler yapmaya başlamıştı. Yatakta bacaklarını açıp, kendini parmaklıyordu bu beni aşırı derecede azdırdı. Lisa'yı hemen altıma alıp vuruşumu hızlandırdım. "AHH!" Her vuruşumda o dolgun göğüsleri havaya kalkıyordu. Lisa zevkten ölecekti ama o sona gelmiştik, boşaldım.
Lisa'nın içinden çıkıp, yanına yattım. "çok yoruldum." demiştim. "bende ama güzel bir geceydi." sarılıp kafede uyumuştuk, umrumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the psychopath again ❦ taennie
Adventureokula yeni gelen kim jennie, onunla uğraşan kim teahyung..