Sonunda gitmişti. Önce bir duş alıp, Yatağa yatmıştım. kulağıma kulaklığı taktım. hüzünlü şarkılar, tıpkı hayatım gibiydi.. Hüzünlü şarkıların aşığıydım. Ben hiç eğlenceli bir insan değildim, ne arkadaşım vardı ne de ailem.. Göz yaşlarımı tutamayıp, kendi kendime konuşmuştum. Tanrım neden bana böyle bir hayatım var..
Annem öldükten sonra babam beni terk edip, başka kadınla gitmişti. Babam her ayda 4.900 tl gönderiyordu. Ara sıra modellik için bir şirkete gidiyordum, ordan aldığım para ile geçinebiliyordum.
neden beni bırakıp gittin baba, neden?!
o an bana bir bildirim gelmişti.
Instagram bildirimleri: @kimtaee adlı kullanıcı seni takip etmeye başladı.
15.122 kişi beğendi.
13.456 kişi beğendi.
7.654 kişi beğendi.
jennierubyjane: teşekkürler kai :))birde gelmiş fotoğrafları mı beğeniyor şerefsiz! bir dakika instagram'ı mı nasıl buldu ki?
taehyung ağızından:
Jennie'nin sonunda hesabını bulmuştum. İlk defa gülümseyen fotoğrafını görmüştüm. güzel bir kız ama bir o kadar da gıcık. Bana yaptıklarını hala unutmamıştım, ona sinirliydim. ne yapsam öfkem geçmiyordu. Babamın beni aşağı çağırmasıyla irkilmiştim. "Tae buraya gel" hemen yanına gitmiştim, "efendim baba?", "otur oğlum şuraya" oturmuştum ama hala birşey demedi. "evet baba, seni dinliyorum ne diyeceksin?" demiştim. "Senin yeni gelen arkadaş varya o kim oğlum?", "baba o arkadaş değil, resmen canavar.", "noldu oğlum? o kim?" diyerek sormuştu: derin bir nefes alarak "kim jennie" demiştim. babam "NE?!" diyerek ayağa kalktığında ona doğru sakince baktım "noldu ki baba?" babam cevap vermiyordu dona kalmıştı." babama çağırarak "Baba, noldu söylesene!" onu sarsarak sormuştum. babam derin bir nefes alarak, "o kız...", "evet baba seni dinliyorum."
"o kız, benim düşmanım olan kim jung woo'nun kızı.." sertçe ayağa kalkıp, "N-NE!" sesim titremişti..
"oğlum o kıza sakın iyi davranıyım deme. İstersen seni onla evlendireyim ha? ona eziyet çektirirsin.", "bilmiyorum baba bilmiyorum.." öfkeli bir şekilde "ben dışarıya çıkıyorum!" diyerek, kapıyı sertçe kapatarak dışarı çıktım. Jennie'nin piç babası, annemi kandırıp onla beraber kaçmıştı.. belimde silahla Jennie'nin evine gelmiştim, öfkeliydim ama gece gece onu korkutmak istemezdim.. Aslında ona bugün zarar vermemiştim. Ondan ö zür dileyecektim ama ona karşı bugünden sonra iyi davranmayacaktım. Bedelini ödeyecekti.
Sertçe kapıya tıkladım, zile basmıştım hala acımamıştı. Elinde ki silahla sert bir şekilde kapıyı, açıp silahı bana doğrultmuştu. Beni görünce silahı indirdi. "noldu neden geldin?" dedi. "bugün için özür dilemek için gelmiştim ben aslında" dedim. onu dövmek istiyordum, kendimi zor tutuyordum.. "yapacak birşey yok ama böyle yapıp yapıp pişman olup geleceksen, yapma o zaman." demişti. gözüm birden vücuduna indi. Altında şort, üstünde crop vardı. Onu süzdüğümü fark edince hemen geriye çekildi ve sessizliği bozdu. " tamam özürünü diledin hadi gidebilirsin" demişti.tam kapıyı kapatacakken ayağımla tutmuştum. Kafasını bana döndürerek, "yine ne var?!" demişti. sinirlendiğini anlamıştım. Bir anda dikkatlice gözlerinin içine bakmıştım. "sen ağladın mı?" diye sordum. Neden sorduğu mu bende bilmiyorum. bana bakarak "bu seni ilgilendirmez." dedi ve kapıyı sertçe yüzüme kapattı. bende eve gittim ve odama gidip uyudum.
jennie ağızından:
Kapıyı üstten kitleyerek odama doğru çıktım, uzandım yine gece uyumayacaktım. Şarkımı açıp boş tavana baktım ve düşüncelere daldım. beni süzüyor birde sapık!
artık o kadar yoruldum ki hayattan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the psychopath again ❦ taennie
Phiêu lưuokula yeni gelen kim jennie, onunla uğraşan kim teahyung..