Jennie'nin ağızından:
Sabah uyandığımda: 7'yi 29 geçiyordu. her yerim ağrıyordu, uykusuzdum. 4'e gelirken yatmıştım.
Elime telefonu mu alıp instagram'da takılmaya başladım.
Taehyung'un hesabını araştırdım, hesabına bakmaya başladım.49.967 kişi beğendi.
kimtaee: Look Into My Eyes.9.432 yorum.
lalisa.m_: ah, tae çok yakışıklısın..
jjungkook: abiniz star bebeğim
taehyung bir liseli gibi durmuyor, sanki 25 yaşında bir adam gibiydi..
34.267 kişi beğendi.
kimtaee: I am going to school 🏫
4.678 yorum.Taehyung'un tarzı gerçekten mükemmeldi. Onunla tarzımız çok benziyordu.
57.890 kişi beğendi.
kimtaee: @lalisa.m my best friend :)
10.789 yorumlalisa.m: ;)💙
jjungkook: Aşk olsun biz de senin arkadaşın değil miyiz :(o kızı taehyung'un sevgilisi sanmıştım ama açıklamayı görünce rahatlama hissi gelmişti.
Saate baktığımda, saat 8.57'ydi geç kalmıştım. hızlıca üstümü giyinip, koşa koşa okula gittim. Çoktan ders başlamıştı, kapıyı tıklayarak içeri girdim. Soluk soluğa kalmıştım. Herkes bana bakıyordu. taehyung'a baktığımda bana bakmıyordu ama tayfası bana bakıyordu.
Hoca'dan özür dileyip, yerime oturdum. Okula gelmek istemiyordum, birşeye yaramıyordu. Kafamı sıraya koyup, şarkı açtım ve düşünmeye başladım. Annem ölmeseydi hayatım farklı olabilir miydi?
Babam beni sevmiyordu onu biliyordum. En çokta o acıtıyordu. Annemin doğum günü yarındı, o yüzden babama yazmaya karar verdim.
jennie: baba yarın annem'in doğum günü, gelecek misin? bana söz vermiştin.babam: bilmiyorum kızım, işlerim çok yoğun. Büyük ihtimalle gelemem.
Pislik babam yine beni kandırmıştı, ben neden ona inanıyordum ki. Gelmeyecekti işte, beni sadece umutlandırıyordu..
Zil çalmıştı, hemen hızlı adımlarla arka bahçeye doğru gittim. Baktığımda orada taehyung'un tayfası vardı. Herkes bana bakıyordu. Tam gidecektim ki biri beni kolumdan tutup çekti.
"bıraksana beni!" demiştim ama hala beni sıkıca tutuyordu. O kişiyi tanımıyordum ama okul gömleğinin üstünde yoongi yazıyordu. Bana eğilerek konuştu.
"taehyung'un yeni kurbanı sen misin??" demişti. Bu salak neyden bahsediyordu, ne kurbanı. Cevap vermeyince daha çok kolumu sıktı, ne kadar kolumu çekmeye çalışsamda beni bırakmıyordu. Sinirle onun gözlerinin içine bakarak:
"Aptal herif" dedim, o an yanağımda bir acıma hissettim. Çok sert vurmuştu ama yere düşmedim. Çünkü ben güçlü bir kadındım. Tek başına ayaklarının üstünde durabilen bir kadın..
Onun bacağına doğru tekme attım, koşarak tam gidecekken, birine çarpmıştım, baktığımda bu kişi taehyung'tu. Beni kollarımdan tutup, sert bir şekilde duvara doğru itmişti. Beni kollarımdan tutarak sarsarak "SEN KENDİNİ NE ZANNEDİYORSUN? ARKADAŞIMA VURMAYA NE CÜRRET EDERSİN!" yüzüme bağırarak söylemişti ama ben gözümü bile kırpmamıştım. Bende ona bağırarak, "BANA BAĞIRAMAZSIN! BEN SENİN DÜŞÜNDÜĞÜN KIZLARDAN DEĞİLİM, ORUSPU ÇOCUĞU!" sinirden ne dediği mi bilmiyordum, oradan tam gidecektim ki: taehyung'un, sert bir sesiyle "tutun şunu!" dediğinde, koşarak gidecekken iki kolumda bir el hissettim.
Ne kadar dirensemde olmadı. Beni yere oturur pozisyonda oturtup, kollarımdan sıkıca tuttular. Taehyung'un cebinden çakı çıkardığını görünce kımıldamaya başladım. Taehyung üstüme çıkıp yavaşça göbeğimi açtı, ona "Bunu yapmacaksın demi?" dediğimde, karşılık olarak "yapacağım" dediğinde, sinirle gözlerinin içine bakarak "siktiğimin köpeği" demiştim, karnımda bir acı hissetmiştim. Ağlamam gerekiyordu ama ben ağlamıyordum.
Sadece gözlerimi sıkıyordum. Bunu bende kendime yapıyordum, o yüzden alışmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the psychopath again ❦ taennie
Aventuraokula yeni gelen kim jennie, onunla uğraşan kim teahyung..