rozchod 😔✨

13 1 0
                                    

Tae a jimin mi tak připadá že se se mnou víc baví než ostatní od té doby co jako by flirtoval jimin realně to dělal ze srandy ale nik to nepochopil tak žárlí jak nevím co kontroluje mi telefon a taky mu vadí že se s jiminem bavím na tréninku já to postupem času přestávám dávat"Marťo nejsi pohodě jde to na tobě vidět" no tak nedávám to žárlí kvůli každé pičovině a mě to štve" jo už od té doby co jsem dělá že s tebou flirtuj tak žárlí" no ale mě to štve a nevím co mám dělat tae pomoz mi odhal jsem ho" já nevím asi jediné co ti řeknou že to není normální" objímala jsem ho" Marťo" no" co to tady děláte" objímáme se" a to jako proč" a proč ne" jen tak" řekl a odešel já na to nemá vstal jsem a šla k němu vzala ho za ruku a šli jsme ven niku já nevím co ti je ale já je mám ráda a jsou to i mi kámoši a nemůžeš žárlit na každého s kým se bavím vadí mi to a to fakt hodně" Marťo a ty pochop že se prostě bojím že mě snímá podvedeš" to jsem ti už říkala že by to neudělala" ale já ti nevěřím" co prosím" že ti nevěřím a taky si myslím že se oblikaš divně" tak to už přeháníš nemyslíš" to mi je jedno si moje holka a nikoho jiného chápeš"chytil mě za ruku a zmacknul mi ji pusť mě prosím to bolí" ne" prosím hej dala jsem jeho ruku pryč z té mé od táhla s od něho já už nemůžu končím je konec řekla jsem a šla za taem a jiminem a objala je a začala brečet .

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat