korea✨🎉

17 2 0
                                    

S nikem chodím už 3roky furt je choreograf teď vám něco řeknu nejlepší pohled je když tančí je tak hezky Sia nám to přeje a to i brácha musím vám říct novinku můj brácha poslouchá stray kids takže taky poslouchá teplouše no jo už je to tak a to se mi smál kretén seděla jsem na posteli a myšlenkám někde jinde sluchátka na uších"ségra halo hej" co je!"jsi hluchá" ne nejsem jenom odpočívám" no já jdu ven" a co to máma" jo" takže ne" no dobrá řekneš jí to" možná" Marťo prosím" něco za něco" no tak či chceš" chci aby zítra obejmu nika" Oki to je všechno můžu jít" jo" čus a řekni jo to" jo neboj chtěla jsem si zapnout písničku ale nik mi napsal jestli nemůže k nám napsala jsem že jo před chvílí přišel přítel od mamky ale mu to nebude vadit teda doufám koukal jsem se a jak jsem viděla hned odešel asi do práce po hodině přišel nik"ahoj" čau tak co prý ní něco chceš říct"jo musím zpátky do koreje a napadlo mě že by jsi jela se mnou " to jako fakt" jo chceš jít se mnou" moc ráda miluju tě" já tebe taky" půjdem na zmrzku" mužem" , tak jakou chceš" a mají tady moji oblíbenou mi..." minutovou" přesně" a moji taky" počkej čokoláda a jahoda" jo jak ti může chutnat mintová zmrzlina" proč je to pohodě" no to teda není" ale měla si ji někdy" ne ani nechci děkuju "tak jo" a kdy tam letíme" příští týden pondělí " Oki už se těším"já taky.

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat