turné ❤️✨

6 1 0
                                    

Kluci mají turné na kterém chcou udělat nějaké přepadení nevím jaké a to i Kika docela se bojím protěže u jimina nikdy nevíte ležela jsem v jeho objetí a užíval š jeho vůní ještě spal tak jsem se dostala z jeho zevření a šla nám udělat snídani namjoon a jin byly už vzhůru dobré ráno" dobré" jine můžu udělat mě a jiminovi snídani" jo proč ne" ráčí jsme se zeptala protože jsme věděla jak miluje svou kuchyň udělal jsem volské oka k tomu nalila náš oblíbený džus multivitamin a šla na horu vešla jsme do pokoje místo mě nahradil požtář byl roztomilý dál jsme mu pusinku na nos jiminie vzbuď se" ještě ne" přitáhl si mě blíž a dál mi pusu pak nakonec vstal a najedl se" to by chtěl každé ráno spát s tebou v náručí a pak snídaně a možná něco dalšího" a co by to jako mělo být" nevím možná mazlení " aha tak mazlení dobře tak pojď ke mě objímali jsme se hodně dlouho vám řeknu ale za to jsme si to užila pak nás teda spíš kluky volal namjoon dolů říkal tam že se musí připravovat na turné a že nemají dělat žádné kraviny a taky budou trénovat hodně trochu se bojím o jimina protože vím že malo jí ale řekla jsem si že to nebude zas tak strašné po jeho proslovu jsem šla za kikou seděla tam tak zamýšleně kiko si pořádku" jo jenom nevipada jimin jinak"ne když je úplně stejný" ale je zhubl a to dost" to máš pravdu bojím se ale uvidíš bude pořádku" to máš pravdu nepůjdem na zmrzku" jo mužem kluci měli zrovna pauzu chcete zmrzlinu " jo prosím " a ty jiminie" ne díky" bylo to nějak divné vždycky chtěl zmrzlinu co to sním je ale nějak jsme to neřešila ale bála jsem se ale to přece nic neznamená trénovaly a trénovaly až pak byly unavení a šli si lehnout jiminie chceš jíst" ne" sakra to je hodně špatný nevěděla jsem co dělat " Marťo si pořádku" jo .

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat