Velká oslava✨

11 0 0
                                    

Marťa pov:

Jiminie přijdeme tam pozdě " jo už jdu " a co to vlastně je " prý oslava toho že tae požádal o ruku Kiku" wow to jako fakt ale to je super " to jo Ví to už všichni " fakt ale já měla také tušení že oni se jednou vezmou " to jo " tak pojď "jo"šli jsme po cestě jsme potkaly Filipa a Siu tak jsme šli spolu TAE!!" Ahoj Marťo proč tak řveš" nevím ale mám tě ráda " taky odejmul mě a já ho " tak dobře už " " snad nám ne žárlíš " " tae neser " objala jsme ho nemusíš " já vím dělám si srandu" Oki " tak jdeme Kika to chystala hodinu" ok už jdeme Kiki " Marťo ahoj " tady " to jsi nemusela "  ale jo " tak to díky " nemáš zač byla sranda užívaly jsme si to a kdy se berete  no to ještě nevíme seděla jsem a přišel za mnou jimin a táhl mě někde kde to jdem " uvidíš" Oki " zavři oči" zavřela jsem oči a čekala " můžeš " wow to je..." Nádhera " jo " Marťo miluju tě a to hodně nikoho jsem tak nikdy nemiloval " já taky " já vím že tě teď vystraším ale já by chtěl dítě už jsme spolu dlouho a no..." Jimine já to chápu a klidně " Marťo já tě fakt miluju" já taky a stejnak budu mít druhé dítě " co?" No ty a to další " hej já nejsem dítě" ale jsi jsi nejmenší ze skupiny " to sice jo ale jsem výši než ty"ale i tak pak jsme tam staly a objímali se jak jsme se vrátili tak jsme si užívaly oslavu mám je ráda .

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat