Sia pov:
Seděla jsem u stolu a přemýšlela tae a Kika nám říkaly že v sobotu máme nějakou oslavu nevím čeho ale prý to bude zábava a tomu věřím vstala jsem a šla si udělat jídlo najednou mě někdo chytl za ruku a přitáhl mě ahoj Eriku nech mě proč furt za mnou chodíš i když víš že já se k tobě nevrátím a potom co si udělal tak NACH MĚ!!ale já vím že mě furt miluješ a chybí ti náš vztah jaký vztah myslíš ten vztah že jsem ti ani nemohla udělat cucfleky nebo držet se s tebou za ruku aby náhodou nějaká tvoje další holka nevěděla že chodíš se mnou stejnak to byl vztah o sexu o ničem jiném Sio já se pomluvám Dame to zas do hromady ne já už nechci mám už kluka kterého miluju a on mě a nepodvedí tak dost jsi jenom moje nikoho jiného rozumíš zesílil stisk na mé ruce chtěla jsem odejít ale on mě hodil na gauč a začal mě líbat na krk PUSŤ MĚ!! Ne do té doby když řekneš že si má NENÁVIDÍM TĚ!!začal mě líbat pak vysekat NE JÁ NECHCI PUSŤ MĚ DĚLEJ!!Ale určitě to chceš jenom to ještě nevíš ne já to nechci začala jsem brečet řvát drž hubu!! Právě jsem si spoměla že má přijít filip a taky že jo jsem tu zlato... Jak mě viděl tak hned přišel a začal ho mlátit Eriku už ho nech jsi pořádku neudělal ti nic ne neudělal ale chtěl neplakej už budeš pořádku ano řekněme to na policii dobře budeš tu se mnou bydlet jasně už tě nechme samotnou Erika jsem udála už mi nebude ubližovat filip se ke mě přistěhoval a konečně jsem byla šťastná.