částečně dobrý den✨❤️

13 1 0
                                    

Kooki" ahoj ano" neviděl jsi taeho" jo šel do studia" díky" nestojí za řeč" tae " je ahoj co tu děláš našla jsi jít s tím klukem "to jo půjdu ale chtěla jsme tě vidět a taky říct že tě miluju " to já taky a kdy jdeš sním " až za hodinu tae neboj " já nevím bojím se že na tebe něco zkusí "neboj jestli jo tak ho pošlu někam protože miluju jen tebe "dobře objal jsem jí nikoho tak hodně jsme nemiloval jak jí a proto ji nechci ztratit"říkám to nerada ale už musím jít"Ne já se chci objímat"to mužem až přijdu domů" Oki"tak zatím ahoj doma"jo ahoj" trénoval jsem na sestavě co budem tančit na turné a pak si šel dát pořádně silné kafe ty jsi trénoval"jo kde jsou ostatní"no Marťa a jimin jeli na výlet a jin a namjoon mají výročí tak ho Slaví a suga určitě někde spí nebo hraje"aha"kde máš Kiku"šla s kámošem ven"a ty se o ní bojíš že" jo nejsem jako nik že by jí to zakázal jako on Marti ale bojím se"jo já to chápu neboj nic se nestane"to doufám jak jsem vypil kávu tak jsem trénoval s kookim a pak jsme šel domů přes park protože to je kratší k nám domů na lavičce seděla Kika a ten boy ale zápětí ji chytil za stehno a usmál se takovým úsměvem jako by jí balil a Kika nic neudělal naštval jsme se a šel do nejbližšího baru a tam se opil do němoty do teď nevím proč jsem to udělal ale myslím že to nebyl dobrý nápad .

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat