hroty✨

10 1 0
                                    

Připravuju se a nevím co si vzít na sebe jimin mi říká že mi sluší všechno jako sice to je pravda musím zvýšit ego ne ale mě se to prostě nelíbilo a nevěděla jsem co si vzít" tak co už jsi hotová" ne nejsem a nelz jsem mám jenom podprsenku" ale Marťo snad se nestidiš včera jsem tě viděl úplně nahou a teď se jako stidiš" no dobře nevím co si vzít" chceš poradit" jo prosím" a vezmeš si to co ti výberu" no dobře přišel ke skříni a vytáhl sukni a kroptop" tohle si vem" jsi si jistý že tohle ta sukně je moc krátká" neboj já si že pohlídal" Oki osldešel a já se převlékla a šla se mu ukázat" vypadáš hezký a sexy zároveň"děkuju přitáhl si mě do polibku který jsem mu z radostí oplacovala" tak pojď kluci na nás už určitě čekají a taky By jsem to nevydržel a ojel bych tě" zasmála jsem se a popadla jsi s ním ruce šli jsme ven a venku na nás čekali kluci už netrpělivě jak na tom věděli takhle se měli ty svoje řidičky " kde jsem byly doufám že jste neprcaly" ne to ne jenom jsem nevěděla co si vzít" aha" hej přestaň se tak na ni koukat jo" řekl pobaveně " pardon jdeme už" jo nastoupily jsem do taxíku a jeli jsme a vy můžete chodit do baru" ne ale dneska má kooki narozeniny" a jo hodně štěstí„děkuju" to už je září" jo ty asi fakt něco bereš" proč" protože nevíš jaký je rok a nevíš co na sebe i když je ti to je vždy jedno" to není pravda nic neberu jenom jsem šťastná a navíc vždycky jsem to dělala" aha "jiminie" ano" nebude s toho problém" ne nebude oni to neřeší" tak jo " hodně štěstí kooki k narozeninám" tančily jsem a už ani nevím co šle jsem si sednout a viděla jsem nika ano nika jak bály holky a byl úplně ožralý ty holky ho odmítaly a odcházely jinam a já si říkala proč jsem nepoznal na něm že je divnej ty holky to poznaly hned ale já ne a to byl ten problém" Marťo co se děje" nik tam je"co kde" tam všimnul si mě a sakra" tady je tha která mě podvádělla ze vsema kurvo jedná určitě si mě podváděla i sním a ze vsema z BTS" mlel úplně sračky nešlo mu skoro ani rozumět jimin a ostatní ho držely a řvaly aby šel příč" kurvo jak se ti líbilo sex s ním mezitím co mi jsme žádnej neměli" a dost to už přehnal ranilo mě to ale taky už sralo přišla jsem k němu a dala mu facku vážně mě užíváš kurvou když jediným jiminem jsem spala a víš proč jsem s tebou nespala protože ani nebyla příležitost že jsi furt žárlil a koukala jsi mi do mobilu měla jsem ani pomyšlení s tebou strávit celý život protože toto bylo na mě moc a jimina vážně miluji a jediný s kým chceš strávit celý svůj život ne s tebou ne s nikým jiným prostě s ním a ty mě už nech na pokoji zradil jsi mě nevěřil jsi mi v našem vztahu a teď mě nazýváš kurvou já tě milovala a nikdy bych ti tohle to neudělala že bych tě podvedla se všemi taková nejsem říkala jsem ti to furt a tys mi nevěřil a žárlil si kvůli každé píčovině řekla jsem mu přímo do očí vzala jsem jimina a klukům jsem řekla aby jsme šli pryč protože jsem tam nechtěla být ani jednu sekundu s ním už nikdy neznala jsem ho za něho mluvil alkohol ale i tak mě to zranilo a nasralo .

why ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat