Beomgyu sabah kapı sesiyle uyandı, hemen kalkıp kapıyı açtı. Gelen Hyuka'ydı. Beomgyu kapıyı açtığında Hyuka kısa bir sarılıp hemen salona geçti.
Beomgyu "Hyuka neden sabah sabah geldin?" Hyuka oturmadan Beomgyu'ya baktı.
Hyuka "İyi gidim o zaman" Hyuka salondan çıkacakken Beomgyu kolundan tuttu.
Beomgyu "O anlamda demedim normalde haber verirdin diye söyledim" Hyuka Beomgyu'nun yanağını sıkıp koltuğa oturdu, Beomgyu'da yanına oturdu.
Hyuka "İnstagram için fotoğrafını çekmeye geldim"
Beomgyu "Nerden çıktı bu şimdi"
Hyuka "Hem seni özledim hem de fotoğraf çekmeyi çok severim bilirsin" Beomgyu dediği şeyi kafasıyla onayladı.
Beomgyu "Bilmez miyim" Hyuka gülümsedi.
Beomgyu "İyi hadi çek bakalım" Hyuka Beomgyu'yu odasına götürdü.
Hyuka "Şimdi bak sen masanın bir tarafına oturacaksın, bende karşına oturacağım. Sanki sen benden telefonu almaya çalışırken anlık fotoğraf çekmişim gibi olacağız" Hyuka bir süre durdu. Beomgyu'nun anlamasını bekledi.
Hyuka "Tamam mı?"
Beomgyu "Tamam hadi geç otur" Beomgyu yerine oturdu, Hyuka'da tam karşısına oturdu sonra Beomgyu elini telefona uzaktığı an Hyuka fotoğrafını çekti.
Beomgyu "Oldu mu?" Hyuka fotoğrafa bakarken konuştu.
Hyuka "Süper şimdi başka bir iki tane daha çekelim" Beomgyu Hyuka'nın dediği şeyleri yaparak 2 tane daha fotoğraf çektirdi.
Hyuka "Ohh mis gibi oldu. Bak" Beomgyu fotoğrafları daha yeni görecekti. Telefonu eline alıp fotoğraflara baktı.
Beomgyu "Sen bu işi biliyorsun" Beomgyu Hyuka'nın omzuna vurdu yavaşça.
Hyuka "Eee herhalde" Hyuka övündü.
Beomgyu "Bak ne diyeceğim"
Hyuka "De"
Beomgyu "Benim fotoğrafçım olsana" Hyuka heyecanlandı.
Hyuka "Gerçekten mi?!" Beomgyu kafasını yukarı aşağı salladı.
Beomgyu "Kabul mu?"
Hyuka "Tabii ki de" Hyuka Beomgyu'ya sarıldı.
Beomgyu "Fotoğrafları atayım mı?"
Hyuka "At hadi" Beomgyu telefonla uğraşırken Hyuka da Beomgyu'nun yaptıklarına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler İçimde (Taegyu)
RandomTaehyun Beomgyu'ya çok kötü davranıyordu. Beomgyu bu davranışlara karşı alındığını belli etse de Taehyun tem tersini düşünüyordu. Hyuka Taehyun bu davranışlarına sinirlenip Taehyun'a türlü türlü yalanlar söyleyerek Taehyun'un Beomgyu'yu sevdiğini it...