Beomgyu Hyuka'nın saçlarını okşarken Hyuka uykuya dalmıştı. Beomgyu Hyuka'nun uyuduğunu görünce saçlarıyla oynamayı bıraktı. Bir süre sonra kapı çaldı ama Beomgyu Hyuka'yı rahatsız etmek istemiyordu bu yüzden Hyuka'nın kafasını yavaşça kaldırıp koltuğa yasladı. Hyuka yavaş yavaş gözlerini açtı.
Hyuka "Beomgyu nereye?"
Beomgyu "Kapı çaldı"
Hyuka "Çabuk gel kucağın daha rahat" Hyuka ilk defa Beomgyu'nun kucağında yatıyordu ve sevmişti Beomgyu'nun kucağını.
Beomgyu "Geliyorum tamam" Beomgyu tekrar takrar çalınan kapıyı açtı. Gelen Taehyun'du.
Beomgyu "Tae!" Beomgyu şaşırdı.
Taehyun "Ne var!"
Beomgyu "Neden geldin?"
Taehyun "Canım sıkıldı bende sana geldim" Taehyun sinirli bir ses tonuyla konuşuyordu.
Beomgyu "Sen genelde benle zaman geçirmeyi sevmezdin"
Taehyun "Başka kimseye gidemezdim. Yeonjun ve Soobin birbirleriyle ilgileniyorlardı"
Beomgyu "Başka ark-"
Taehyun "Yok arkadaşlarım full başka yerlerde"
Beomgyu "Peki" Taehyun içeriye geçti. Beomgyu da 3-4 adım arkasındaydı. Taehyun Hyuka'yı uyurken görünce bir süre ona baktı. Hyuka gözlerini yavaşça açtı ve Taehyun'u Beomgyu sanarak konuştu.
Hyuka "Beomgyu otursana yine kucağında uyumak istiyorum" Taehyun sinirle Beomgyu'ya döndü. Beomgyu Hyuka'nın yanına gidip yavaşça Hyuka'nın kafasını kaldırarak kucağına koydu.
Taehyun "Ben sana yazarken Hyuka kucağında mı yatıyordu?" Taehyun sakin kalmaya çalışarak konuştu.
Beomgyu "Hayır senle konuşmamız bittikten sonra canımız sıkıldı Hyuka da aniden kucağıma yatınca bende bir şey demedim" Hyuka Taehyun'un geldiğini ikisinin konuşmaya başlamasından anladı sonra kafasında bir şeyler planladı ve elini Beomgyu'nun eline götürdü.
Hyuka "Beomgyu" Beomgyu Hyuka ile üst üste olan ellerine baktı.
Beomgyu "Efendim?" Taehyun onlar konuşurken sinirli bakışlarını Hyuka'ya gönderiyordu ama Hyuka'nın gözleri kapalı olduğu için görmüyordu.
Hyuka "Saçlarımı okşamaya devam et" Hyuka Beomgyu'nun elini kendi saçlarına götürdü.
Beomgyu "Tamam" Beomgyu ellerini Hyuka'nın saçlarında hareket ettirdi. Hyuka mutlu olduğuna dair bir kaç şey mırıldandıktan sonra uyumuş gibi davrandı.
Taehyun "Eskiden benimle yaptığın şeyleri Hyuka'yla yapmaya başlamışsın" Beomgyu'nun elleri durdu ama Hyuka'nın mutsuz mırıldanmasıyla tekrar hareket ettiler.
Beomgyu "Hyuka üzülmesin diye yapıyorum"
Taehyun "Ne yani benim gibi saçlarımı öp dese öpecek misin?" Beomgyu'nun aklı yine o güne gitti.
-----FLACK BACK-----
Beomgyu ve Taehyun evde yalnız kaldıktan sonra Taehyun Beomgyu'nun kucağına yatmış ve saçlarını okşamasını istemişti. Bir süre sonra Taehyun daha fazlasını istemişti.
Taehyun "Gyu"
Beomgyu "Efendim Tae?"
Taehyun "Saçlarımı öper misin?" Taehyun neden böyle bir şey istediğini bilmiyordu ama içinden gelmişti.
Beomgyu "Peki sen iste yeter" Beomgyu Taehyun'un saçlarına eğilip öpücük kondurdu. Taehyun öpücükle mayışmış ve uykuya dalmıştı.
-----FLASH BACK FİNİSH-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler İçimde (Taegyu)
CasualeTaehyun Beomgyu'ya çok kötü davranıyordu. Beomgyu bu davranışlara karşı alındığını belli etse de Taehyun tem tersini düşünüyordu. Hyuka Taehyun bu davranışlarına sinirlenip Taehyun'a türlü türlü yalanlar söyleyerek Taehyun'un Beomgyu'yu sevdiğini it...