Arkadaşlar Beomgyu'nun evindeler
Hyuka yüzü kızarmış bir şekilde salona gitti. Hyuka salona girince bütün gözler ona çevrildi ve bir kaç saniye sonra herkes kahkaha atmaya başladı.
Beomgyu "Hyuka sen utandın mı?" Beomgyu kendini yere atıp yuvarlanmaya başladı.
Hyuka "Yaa dalga geçmeyin!" Hyuka iyice utanıyordu.
Soobin "Bu var ya uke olacak kesin" Soobin de Beomgyu'ya katılıp kahkaha atarak yuvarlanmaya başladı.
Hyuka "Uke olunca noluyor ki?" Soobin ve Beomgyu iyice gülmeye başladı.
Beomgyu/Soobin "Normal ilişkiye göre Kadın görevi görüyorsun ve sözün az geçiyor evde" Soobin ve Beomgyu aynanda konuşmanın gururuyla el çarpıştılar.
Yeonjun/Taehyun "Öyle mi?!" Yeonjun ve Taehyun gülmeyi bıraktılar.
Yeonjun "Demek bizim sözümüz geçmiyor ilişkide!" Soobin ve Beomgyu korkmuştu.
Soobin "Aşkım öyle de-" Yeonjun'un bağırmasıyla Soobin sustu.
Yeonjun "SOOBİN SUS BEN ANLAYACAĞIMI ANLADIM!!" Yeonjun kalkıp hızlıca evden çıktı. Geriye sinirli bir Taehyun kaldı.
Taehyun "Beomgyu!" Beomgyu korkarak kafasını Taehyun'a çevirdi.
Beomgyu "Aşkım"
Taehyun "Demek kadın görevi görüyoruz!" Beomgyu Taehyun'un yanına gidip elini tuttu.
Beomgyu "Bebeğim ger-"
Taehyun "BEOMGYU SUS!!" Taehyun elini çekip ayağa kalktı. Salondan çıkmadan önce Beomgyu'ya bakıp son cümlelerini kurdu.
Taehyun "BİR KERE BENİM ANNEM DAHA BASKINDI EVDE! HEPİMİZ ONUN SÖZÜNÜ DİNLİYORDUK!!" Taehyun evden çıkıp kendi evine gitti. Beomgyu ve Soobin, Taehyun ve Yeonjun gidince sinirli bir şekilde Hyuka'ya baktılar.
Hyuka "Ya ben naptım?" Hyuka kaçmak için hazırlanıyordu.
Soobin "Sen niye bize gelip uke ne diye soruyorsun?!" Hyuka cevap vermeden tekrar Beomgyu'nun odasına kaçıp kapıyı kilitledi.
Beomgyu ve Soobin koltuğa oturup konuştular.
Soobin "Ne yapacağız biz şimdi?" Beomgyu somurtan yüzle Soobin'e baktı.
Beomgyu "Bilmiyorum yazsak cevap verirler mi?" Soobin kafasını sağa sola salladı. Bir süre düşündükten sonra Beomgyu heyecanla konuştu.
Beomgyu "Buldum!!" Beomgyu ayağa fırladı. Soobin de heyecanlandı.
Soobin "Noldu çabuk söyle noldu?!" Beomgyu hemen Soobin'in dibine oturdu.
Beomgyu "Kabul edeceğine söz ver" Soobin kafasıyla onayladı.
Beomgyu "Bana zarar vereceğiz sonra sen Taehyun'u arayacaksın. Beomgyu düştü falan diyeceksin" Soobin bir süre tereddüt etti.
Soobin "Ama..." Soobin bir duraksadı.
Soobin "Okey Okey tamam kabul ettim" Beomgyu Soobin'e kınayarak baktı.
Beomgyu "Ulan şerefsiz insan bir önce kabul etmez"
Soobin "Tamam sus neyle vurayım sana" Beomgyu'nun ağzı açık kaldı.
Beomgyu "Lan sen baya baya beni dövmek istiyon" Soobin kafasını yukarı aşağı salladı.
Beomgyu "Neyse tamam napalım biliyor musun?" Soobin kafasını sağa sola salladı.
Beomgyu "Şimdi şöyle yapalım" Beomgyu bir süre düşündü çünkü fikri bulurken kendine nasıl zarar vermesi gerektiğini düşünmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler İçimde (Taegyu)
RandomTaehyun Beomgyu'ya çok kötü davranıyordu. Beomgyu bu davranışlara karşı alındığını belli etse de Taehyun tem tersini düşünüyordu. Hyuka Taehyun bu davranışlarına sinirlenip Taehyun'a türlü türlü yalanlar söyleyerek Taehyun'un Beomgyu'yu sevdiğini it...