(Taehyun/Beomgyu)
Beomgyu: Tae :(
Beomgyu: Ben gerçekten çok özür dilerim
Beomgyu: Seni kaybetmekten korkuttuğum için
Beomgyu: Yanlış seçimler yaptım
Beomgyu: Lğtfen bemi bıtakma (Lütfen beni bırakma)
Beomgyu: Bem sebsiz yaiayamam aryıl (Ben sensiz yaşayamam artık)
Beomgyu: Bama idtediğim kafar tolat at ana (Bana istediğin kadar tokat at ama)
Beomgyu: Lüyden brni boralna (Lütfen beni bırakma)
Beomgyu: Lütfen :( (görüldü)
Taehyun: Gyu ağlamayı kes
Beomgyu: Ysr? (Tae?)
Taehyun: Ağlama Gyu!
Taehyun: Canım yanıyor
Beomgyu: Adderrim mi Tae? (Affettin mi?)
Taehyun: Sana geliyorum
Taehyun: Evdeki herkesi gönder
*beomgyu çevrimdışı*
Beomgyu'nun Ağzından
Taehyun'un geleceğini duyunca hemen Hyuka'yı evden çıkardım zaten Niki'yle buluşacaktı, Soobin de Yeonjun'un evine gitmişti. Kapı çaldığında koşarak kapıyı açtım ama Taehyun'un yüzüne bakamadım çünkü yüzümün berbat göründüğüne emindim. Taehyun beni kapıdan uzaklaştırıp kapıyı kapattı sonra elimden tutup odama götürdü.
Taehyun "Yat şuraya" Gösterdiği yere yatağın tam ortasına yattım. Hayla Taehyun'a bakamıyordum. Taehyun üstüme çıktıktan sonra gözlerimi kapattım. Taehyun ellerini kasıklarımdan başlayıp yüzüme doğru gezdirmeye başladı.
Taehyun "Gyu gözlerini aç!" Yavaşça gözlerimi açtım. Gözlerim ağlamaktan artık yanıyordu. Taehyun yüzüme yaklaşıp gözlerimi öptü.
Taehyun "Gyu ağlama bir daha!" Kafamı hemen yukarı aşağı salladım.
Taehyun "Seni affederim ama bir şartla"
Beomgyu "Şart?" Sesim kısık çıkıyordu.
Taehyun "Ben seni yöneticem" Hemen kabul ettim. En fazla ne olabilirdi ki?
Taehyun "Tamam sen bilirsin" Taehyun üstümden kalktı.
Taehyun "Su içip geliyorum, hızlı gelicem diye koştum" Taehyun su içmeye gittiğinde bende sıktığım bedenimi serbest bıraktım. Kısa bir süre bekledikten sonra Taehyun'un gelmesiyle ona baktım. Elinde su vardı.
Taehyun "Al şunu iç sonra bana yoruldum, susadım diye sızlanma!" Alıp suyu içtim sonra sehpaya koydum bardağı.
Taehyun "Başlıyorum" Taehyun arkasında tuttuğu elini gösterdi. Kel-lepçe mi o?
Beomgyu "Tae?" Taehyun bana yaklaşıp ellerimi yatağa kelepçeledi. Biraz rahatsızca kımıldandım.
Taehyun "Çok eğlenicez" Terlemeye başladım. Hava sıcak bile değildi.
Beomgyu "Sıcak" Taehyun bunu dememi bekliyormuş gibi hızlıca kasıklarıma oturup kendini özel bölgeme bastırdı, istemsizce inledim.
Beomgyu "AHhh!" Taehyun yaklaşıp 2 kere tokat attığı yanağımı okşayıp, öpücük bırakmaya başladı.
Beomgyu "Tae ben yüks-" Taehyun kulağıma yaklaşıp inledi.
Taehyun "Gyu Ahhmmh" Taehyun yanıma yatıp kulağımın dibinde inlemeye devam etti.
Taehyun "Gyu ahh!" Bilerek yapıyordu, yükselip yalvarmamı istiyordu. İstediğine kavuşacaktı galiba çünkü çok fena yükselmiştim, penisim de sızlamaya başlamıştı.
Beomgyu "Tae canım ya-" Taehyun daha sesli ve daha cezbedici bir şekilde inledi.
Taehyun "Beomgyu AHHMMH!" Ellerimi kurtarmaya çalıştım ama başaramadım.
Beomgyu "Tae ya-yapm-ma lü-lütf-fen" Taehyun elini özel bölgeme götürdü, hafifçe dokunup geri çekti.
Beomgyu "Tae lü-lütf-fen"
Taehyun "Ahh! Gyu ne ist-tiyorsun?" Bir süre sessizce bekledim ama dayanamadım, penisim git gide canımı yakıyordu.
Beomgyu "Tae dok-kun b-ban-na" Kendimi Taehyun'un dibine soktum. Taehyun iyice kulağımın dibine girdi.
Taehyun "AHhmmh! benim bebeğim yükselmiş mi?" Konuşması iyice yükselmeme sebep oluyordu ve artık gözlerim bile dolmaya başlamıştı. Kıvranmaya başladım yatakta.
Beomgyu "Ahhmmh!! Day-yanam-mıyorum Tae" Bileklerim çekiştirmekten acımaya başlamıştı.
Taehyun "Ne istiyorsun? Ahhmh!" Neden sesi bu kadar etkileyiciydi?
Beomgyu "Tae ben..." Söylemeye utanmıştım. Bir süre duraksadım sonra derin bir nefes aldım ve hızlıca söyledim.
Beomgyu "Tae beni becermeni istiyorum!" Taehyun kulak mememi dudaklarının arasına aldı ve emmeye başladı.
Beomgyu "Tae ya-yapma"
Taehyun "Ahm!!" Çıldıracak gibi hissediyordum.
Beomgyu "Tae... Sen-ni en der-rinler-rimd-de hiss-setme-mek istiy-yorum Ahh!" Taehyun da yükselmeye başlamıştı. Yükseldiği nefes alış-verişlerinden belli oluyordu.
Beomgyu "Send-de istiy-yorsun lüt-tfen had-di" Taehyun üstündekileri çıkarıp karnıma oturdu ve kendini çekmeye başladı. Olamaz!!
Beomgyu "Tae!! Ahh!!" Taehyun kendi kendini inletiyordu.
Taehyun "Ahh Gyu şuan içinde olduğumu düşünsene" Düşünmek istemiyorum.
Taehyun "Gyu sen beni hissetmeye hazır mısın? Ahh!!" Artık gözlerimden yaş geliyordu, hemen kafamı salladım.
Beomgyu "Ahhmmh!!" Taehyun altımdaki her şeyi çıkarıp ellerini kasıklarımda gezdirdi.
Beomgyu "Tae! Oyn-nama benl-le art-tık! Ahh!" Taehyun yüzüme yaklaştı.
Taehyun "İçine girersem acımam ama" Dudaklarımı öpüp dudaklarıma hafif bir inleme bıraktı.
Beomgyu "Bec-cer ben-ni art-tık" Taehyun kendini deliğime konumlayıp sertçe kendini bana itti. Aniden girmesiyle çığlık attım.
Beomgyu "AĞHH!!" Taehyun sert davranıyordu. Kendini en derinlerime itiyordu ve bu kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu.
Beomgyu "AHMHH! Dah-ha hı-hızlı Tae!" Kendimi Taehyun'a ittim. Taehyun tüm gücünü kullanmaya başladı.
Beomgyu "AHH!! Çok iy-yisin!" Bileklerim yara olmaya başlamıştı. Taehyun bir elimi açıp yarayı emmeye başladı. Acı ve zevk karışımı bir inleme sundum.
Beomgyu "AĞHHMH!" Taehyun yaranın üzerinden son kez dilini gezdirdi.
Beomgyu "Tae Ahh Diğ-ğer elim-mi de aç lü-lütf-fen" Taehyun ellerimi açtı. Hemen Taehyun'un belini tutup içimdeyken kendime bastırdım.
Beomgyu "AHH!!"
Taehyun "AHH!!" Taehyun boynumu emmeye başladı ve iz bırakana kadar devam etti. Bir süre sonra Taehyun içime, bende Taehyun'un karnına boşaldım.
Taehyun "Seni seviyorum Gyu"
Beomgyu "Bende seni seviyorum Tae" Tae beni kollarının arasına aldı ve tokat attığı yanağımı okşadı.
Taehyun "Özür dilerim" Gülümsedim.
Beomgyu "Haketmiştim Tae" Beraber kısa bir duş alıp uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler İçimde (Taegyu)
DiversosTaehyun Beomgyu'ya çok kötü davranıyordu. Beomgyu bu davranışlara karşı alındığını belli etse de Taehyun tem tersini düşünüyordu. Hyuka Taehyun bu davranışlarına sinirlenip Taehyun'a türlü türlü yalanlar söyleyerek Taehyun'un Beomgyu'yu sevdiğini it...