18

146 18 11
                                    

Yeonjun sabah heyecanla bağırarak Soobin'i uyandırdı.

Yeonjun "SOOBİN!!! UYAN!!!" Soobin gözlerini açıp, Yeonjun'u kendine çekerek dudağını öptü.

Soobin "Yeonjun bağırma" Yeonjun sesini kıstı.

Yeonjun "Beomgyu Taehyun'a evlenme teklifi etmiş bak" Yeonjun telefonunu gösterdi.

Yeonjun "Beomgyu Taehyun'a evlenme teklifi etmiş bak" Yeonjun telefonunu gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

daddybeom_gyu: Kıskananlar çatlasın!! @hyukamasumbebiş @nishimura_niki 

hyukamasumbebiş: Lann!!! 

nishimura_niki: Ayıp ettiniz ya 

yuntaekang: @nishimura_niki Aaaa yanlışlıkla sizi etiketlemişiz

daddybeom_gyu:  @yuntaekang wsdfghygdfhghk

yeondadyjun: hayırlı olsun knks

daddybeom_gyu: @yeondadyjun sağol knks

*yorumlar kısıtlandırılmıştır*

Soobin "Oha şok oldum" Soobin öylesine geçiştirip tekrar yatarak gözlerini kapattı. Yeonjun göz devirip Soobin'i salladı.

Yeonjun "Yaa uyan, kalk artık!!" Soobin gözlerini araladı.

Soobin "Yeonjun bağırma" Sakin bir şekilde uyarmıştı Soobin. Yeonjun kollarını önünde birleştirdi.

Yeonjun "Ya kalk!! Biraz benle ilgilen!!" Soobin sırtını döndü Yeonjun'a.

Soobin "Yeonjun bağırma!! Uyumak istiyorum!!" Soobin sinirlenmeye başlamıştı.

Yeonjun "Soobin! Kalk hadi ya! Canım sıkılıyor!!" Soobin yataktan kalkıp Yeonjun'un üstüne yürüdü.

Soobin "Bağırmaya devam edecek misin?" Yeonjun duvarla buluşana kadar sessizce arkaya kaçtı, duvarla buluşunca Soobin duvarla kendi arasına aldı Yeonjun'u.

Soobin "Bağırmaya devam edecek misin?!" Yeonjun bakışlarını yere indirdi.

Yeonjun "Soobin korkuyorum" Yeonjun korkmuştu ve gözleri dolmuştu. Soobin bir kaç kez kafasını sallayıp, kendine geldi sonra Yeonjun'a sarıldı.

Soobin "Öz-zür dilerim" Yeonjun tepki vermedi. Soobin bir süre sarılıp uzaklaştı sonra Yeonjun'un kafasını ellerinin arasına alıp yanaklarını okşadı.

Soobin "Aşkım konuş benle lütfen" Yeonjun zorla konuştu.

Yeonjun "Ç-Çok korktum" Yeonjun titriyordu. Soobin Yeonjun'u kendine çekti.

Soobin "Özür dilerim ben gerçekten uykusuzluğun verdiği sinirle bir anlık kendimi kaybettim. Çok özür dilerim" Yeonjun da kollarını Soobin'e sardı. 

Yeonjun "Sorun değil" Soobin Yeonjun'un yanağını öptü.

Yeonjun "Soobin" Soobin gidip yatağa oturdu sonra bakışlarını Yeonjun'un vücudunda gezdirdi.

Gerçekler İçimde (Taegyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin