12

180 20 15
                                    

1 saat geçmişti Beomgyu ameliyata gireli. Taehyun çıldırmak üzereydi, Beomgyu'ya bir şey olacak diye ödü patlıyordu. Soobin hayla kendini suçlu hissediyordu ve Beomgyu'ya bir şey olursa bu durumu nasıl Taehyun'a açıklayacağını bilmiyordu. Soobin Yeonjun'un omzundan kalkıp Taehyun'un yanına yürüdü.

Soobin "Taehyun" Soobin'in sesi çok güçsüzdü. Taehyun gidip Soobin'e sarıldı. Soobin Taehyun'a her şeyi anlatacaktı fakat Taehyun'un anı sarılması Soobin'in anlatmasını engelliyordu.

Soobin "Ta-Taehyun" Taehyun kafasını Soobin'in omzuna gömdüğü için sesi boğuk çıktı.

Taehyun "Hı" Soobin gözyaşlarını tutamadı.

Soobin "Özür dilerim" Taehyun dolu gözlerle Soobin'e baktı.

Taehyun "Neden özür diliyorsun Soobin?" Soobin kafasını yere eğdi.

Soobin "Taehyun ben Beom-" Doktorun sesiyle Soobin konuşamadı.

Doktor "Choi Beomgyu'nun yakınları?" Taehyun doktorun yanına hızlı adımlarla gitti.

Taehyun "Benim!" Doktor Taehyun'a döndü.

Doktor "Nesisiniz?" 

Taehyun "Sevgilisiyim noldu söyleyin artık!" 

Doktor "Şuan da hasta iyi ölüm riskini atlattı" Taehyun rahatladı.

Taehyun "Ohh şükürler olsun" 

Doktor "Ama hafızasını bir süre kaybedebilir" Taehyun doktora döndü hemen.

Taehyun "Nasıl ya?" Doktor gözlüğünü düzelterek konuştu.

Doktor "Hepinizi unutabilir" 

Taehyun "Ben ona hatırlatırım her şeyi" Doktor gülümsedi.

Doktor "Birazdan yoğun bakıma alınacak" 

Taehyun "Yoğun bakım?" 

Doktor "Nolur nolmaz" Taehyun gülümsedi.

Taehyun "Teşekkürler" Doktor Taehyun'un arkasında bir yere odaklandı. Taehyun da arkasına dönüp doktorun nereye baktığına baktı. Arkasını döndüğünde Niki, Hyuka, Soobin ve Yeonjun'un hep beraber sarılmış, ağladıklarını gördü.

Taehyun "Ben tanımıyorum bunları" Doktor güldü ve gitti. Taehyun da Yeonjun'ların yanına gidip hepsini susturdu. 

~~~~~

1 saat sonra Taehyun Beomgyu'yu ziyaret etmişti. Taehyun Beomgyu'ya baktığında yüzünde dikiş vardı, dudağı da patlamıştı. Beomgyu'nun ameliyatı bir saat sürmüştü çünkü ameliyatta Beomgyu'nun kafasına giren cam parçaları toplamışlardı ve kan nakli yapmışlardı.

Taehyun "Aşkım" Beomgyu uyanıktı ve etrafı izliyordu. Taehyun'un sesiyle Taehyun'a döndü.

Beomgyu "Sen kimsin?" Taehyun Beomgyu'nun yanına gidip elini tuttu ama Beomgyu hemen elini çekti.

Taehyun "Aşkım beni hatırlamıyor musun?" Beomgyu kafasını sağa sola sallamaya çalıştı ama başı ağrıdığı için konuşmaya karar verdi.

Beomgyu "Hatırlamıyorum hiçbir şey. Noldu bana?" Taehyun Beomgyu'nun saçlarını okşadı.

Taehyun "Aşkım Soobin'le salondayken takılıp cama kafa atmışsın sonra yere düşmüşsün, cam da senin üzerine düşmüş ya" Beomgyu bir süre düşündü ama hatırlayamadı.

Beomgyu "Soobin kim?" Arkadan bir ses geldi.

Soobin "Ben" Soobin Yeonjun, Hyuka ve Niki'nin önüne geçti.

Beomgyu "Ben hatırlamıyorum sizi" Taehyun telefonunu çıkarıp mesajlarını okuttu.

Taehyun "Bak bunlar bizim mesajlarımız" Beomgyu alıp hepsini okudu.

Beomgyu "Ben gerçekten senin sevgilinim" Taehyun gülümseyip Beomgyu'nun elini tuttu.

Taehyun "Aşkım ben sana çok iyi bakacağım hiç merak etme sen. Her şeyi hatırlayacaksın" Beomgyu gülümsedi.

Beomgyu "Adın ne?" 

Taehyun "Taehyun?" 

Beomgyu "Tamam ben sana Tae diyeceğim" Taehyun güldü.

Beomgyu "Neden güldün?" Taehyun Beomgyu'nun elini kaldırıp öptü.

Taehyun "Bizim birbirimize özel isimlerimiz var" 

Beomgyu "Özel isimlerimiz mi? Ne?" 

Taehyun "Sen bana Tae derdin ben sana Gyu derdim" 

Beomgyu "Tae" Taehyun Beomgyu'nun gözünün içine baktı.

Taehyun "Efendim?" 

Beomgyu "Kulağına özel bir şey soracağım" Taehyun kulağını yaklaştırdı. Beomgyu daha fazla yaklaşmasını bekledi.

Taehyun "So-" Taehyun Beomgyu'nun yanağını öpmesiyle sustu.

Taehyun "Gyu" Beomgyu güldü.

Beomgyu "Aşkım" Taehyun Beomgyu'ya sarıldı.

Taehyun "Sen..." Beomgyu Taehyun'un saçlarını öptü.

Beomgyu "Her şeyi hatırlıyorum" Taehyun Beomgyu'dan uzaklaşıp sahte kızgınlıkla konuştu.

Taehyun "Sen yalan mı söyledin?!" Beomgyu kollarını açtı.

Beomgyu "Şaka yaptım sadece" Taehyun kollarını önünde birleştirip Beomgyu'ya arkasını döndü.

Beomgyu "Tae" Taehyun duymamazlıktan geldi. Beomgyu biraz düşündü.

Beomgyu "İyi bundan sonra bana Hyuka Gyu desin o zaman" Hyuka koşarak Beomgyu'nun yanına gitti. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştı.

Hyuka "Gyu!" Hyuka Beomgyu'ya sarıldı. Taehyun hemen Beomgyu'ya döndü. 

Beomgyu "Hyuka Gyu deme bana!"

Taehyun "Hyuka Gyu deme ona!!" Hyuka tekrar Niki'nin yanına gitti.

Hyuka "Aman beğ benim burada koskoca Riki'm var ne yapacağım sizi" Hyuka Niki'ye sarıldı.

Niki "Bu çıkma teklifimi kabul mu ettin demek oluyor?!" Niki heyecanlanmıştı.

Herkes "Riki sana çıkma teklifi mi etti?!!" Hyuka kaşlarını çattı.

Hyuka "Lan ona sadece ben Riki diyebilirim siz Niki diyeceksiniz" 

Herkes "Niki sana çıkma teklifi mi etti?!!"  Hyuka kafasını salladı.

Hyuka "Evet etti ve şuanda cevap veriyorum. Eveeğğttt!!" Niki Hyuka'ya sarıldı.

Niki "Yaa çok seviyorum seni" 

Hyuka "Bende seni çok seviyorum" Beomgyu kaşlarını çattı.

Beomgyu "Yaa konu şuan ben olmalıyım siz değil" Taehyun Beomgyu'nun yanına gitti.

Taehyun "Olma sen konu sen tek benim konum ol" Taehyun Beomgyu'nun alnını öptü.

Yeonjun "Öpmekten bıkma-" Soobin'in öpmesiyle Yeonjun sustu.

Hyuka "Bende öpül-" Niki'nin öpmesiyle Hyuka sustu sonra hep beraber kahkaha attılar.

Gerçekler İçimde (Taegyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin