Beomgyu uyandığında Taehyun yanında yoktu. Hemen kalkıp evin içinde Taehyun'u aradı ama bulamadı.
(Taehyun/Beomgyu)
Beomgyu: Tae neredesin?
Taehyun: Sanane!
Beomgyu: Ne demek sanane?
Taehyun: Gyu ben sana,
Taehyun: Bir süre bana yazma demedim mi?!
Beomgyu: Dün beni affetmiştin
Taehyun: Gyu ne saçmalıyorsun?!
Beomgyu: Tae dün biz beraber olmadık mı?
Beomgyu: Hatta beraber banyo yaptık
Taehyun: Gyu saçmalama
Taehyun: Rüya görmüşsün
Beomgyu: Nasıl ya?
Beomgyu rüya görmüştü ve rüya görmüş olması canını yakmıştı.
Beomgyu: Özür dilerim rahatsızlık verdiğim için
Beomgyu: Söz daha yazmayacağım
*beomgyu çevrimdışı*
20 Dakika Sonra
Taehyun: Gyu?
Beomgyu: Edenfim? (Efendim?)
Taehyun: Kapıyı aç
Beomgyu: nE?
Taehyun: Aç hadi!
Taehyun: 3 saniye de açmazsan, giderim
*beomgyu çevrimdışı*
Beomgyu koşarak kapıyı açtı. Taehyun ciddi ciddi şuan karşısında duruyordu. Taehyun Beomgyu'yu kapıdan uzaklaştırıp kapıyı kapattı. Kapıyı kapattıktan sonra Beomgyu'nun elinden tutup yürümeye başladı.
Beomgyu "Ben bu anları yaşadım" Taehyun durdu ve Beomgyu'nun ağlamaktan kızarmış olan gözlerine baktı.
Taehyun "Ne?" Taehyun anlamamıştı.
Beomgyu "Aynı bu şekilde içeri girip, beni tutup odaya götürüyordun. Ben bu anı yaşadım" Taehyun Beomgyu'ya yaklaşıp yanağını öptü.
Taehyun "Hiç uyumadın dimi?" Beomgyu hemen cevap verdi.
Beomgyu "Uyudum... Senle uyudum" Taehyun Beomgyu'yu alıp salona götürdü sonra koltuğa oturup Boemgyu'yu da kucağına yatırdı.
Taehyun "Hadi uyu biraz" Taehyun ellerini Beomgyu'nun saçlarına daldırdı. Beomgyu gözlerini kapattı sonra tekrar açtı ve Taehyun'a döndü.
Beomgyu "Ben hayal mı gördüm?" Taehyun kafasını yukarı aşağı salladı.
Beomgyu "Yani ben uyumadım, rüya görmedim... sadece seni düşledim" Taehyun yine onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler İçimde (Taegyu)
AcakTaehyun Beomgyu'ya çok kötü davranıyordu. Beomgyu bu davranışlara karşı alındığını belli etse de Taehyun tem tersini düşünüyordu. Hyuka Taehyun bu davranışlarına sinirlenip Taehyun'a türlü türlü yalanlar söyleyerek Taehyun'un Beomgyu'yu sevdiğini it...