Sedela som na posteli a Ginger mi robila účes."Jaú.." zjajkla som , keď ma Gin potiahla za vlasy. "Prepááč" zatiahla ospravedlňujúco a zopla mi ich. "Hotovo kočka" vstala a pozrela sa na mňa."Máš kruhy pod očami..Spala si vôbec? " opýtala sa a vytiahla korektor."Uhm jasné, ako bábätko." Usmiala som sa nasilu a pozrela na náramok na stole,ktorý bol príčinou mojej nespavosti."To napravíme" nalíčila ma a o pár minút som sa pozerala do zrkadla na niekoho úplne iného.To dymové líčenie sa jej fakt podarilo a ani nebolo prehnané.Do očí sa mi nahrnuli slzy.Zaklipkala som očami aby som slzy zahnala."Ďakujem Gin a prepáč, že si sa musela pripravovať sama.V tomto nevynikám" usmiala sa na mna "V pohode.Mňa to baví."
O hodinku už sme sedeli v Jeremyho aute a viezli sa do školy na ples.Zastavil auto a otvoril nám dvere.Gin z toho šlo poraziť.Bola vážne zamilovaná.Vystúpili sme a šli do telocvične.Zastavili sme pred jej dverami , ktoré boli vyzdobené kvetmi a trblietkami."Nádych a výdych baby" zasmial sa Jer a my s ním.Otvorili sme dvere a vstúpili do telocvične pripravenej na ples.Stoly s občerstvením a pitím boli naľavo a napravo bol tanečný parket a nad ním visela žiariaca disco guľa.Naproti tomu všetkému bolo pódium a vyhrávala tam školská skupina.Bolo to tam iné.."Nevoňalo" to človečinou ale kvetmi."Som smädná..ideme?" Prešli sme ku stolom a naliali si nejakú tekutinu v nádobe."Dúfam že to už niekto zriedil s alkoholom." Napil sa Jeremy."Okej tak nie" Ozvalo sa šuštanie , tak sme sa otočili k pódiu.Stála tam riaditeľka a spevák skupiny jej vysvetľoval že mikrofon nemá držať tak ako drží.Keď vyzerala, že to pochopila , prehovorila."Milí študenti..dúfam že sa bavíte ale mala by som vás upozorniť , že si máte nasadiť masky.Príjemnú zábavu" usmiala sa a zišla z pódia.Všetci okolo nás si začali nasadzovať masky.Ginger vytiahla zo svojej minikabelky 3 masky-škrabošky , jednu si nasadila a druhu podala Jeremymu a tretiu mne.Nasadila som.si ju na oči a napila sa z pohára.Poobzerala som.sa po hale a zbadala Lea.Bol s nejakou blondýnou.To bude tá Dakota..Sklopila som zrak."Cassie my si ideme zatancovať.Tak potom pá" zmizli medzi davom ľudí na parkete a ostala som samučičká sama pri stole s pitím.
"Bavíš sa Laceyová?"otočila som sa."Jasné bavím Leo.Čo že si odišiel od svojej neodolateľnej spoločníčky?" Usmiala som sa. Pokrčil plecami."Povedal som , že idem pre pitie." "Tak by si jej ho mal aj priniesť" ukázala som na stôl.Načiahol sa cezo mňa a nalial punč do dvoch pohárov.Nadýchla som sa a ustúpila som. "Dnes vyzeráš skvelo..mimichodom" venoval mi krátky pohľad a odišiel.Za Dakotou.Pristavil sa pri mne nejaký prvák s okuliarmi váčšími ako je jeho dlaň."Smiem plošiť? Šušľavo sa ma spýtal.Nechcene som prikývla a šla.Na parkete ma oblapil okolo pása..Bol nižší odo mňa.Stále mi niečo vravel , ale ja som ho nevnímala a prosila aby skončil a dal mi pokoj.Pieseň skončila a on chcel ešte jeden tanec a ešte jeden.Podišiel k nám nejaký chlapec s orieškovohnedými vlasmi a poklopal môjmu tanečnému partnerovi na rameno. "Hej bro.Myslím , že dáma s tebou tancovať nechce ,tak dovoľ." Jemne ho odstrčil a Šprtko tam ostal stáť ako obarený a čumel na mňa a na záhadného chlapca."Och ďakujem" vďačne som sa na neho pozrela.Vôbec som ho nepoznala , už len vďaka tomu že mal na očiach masku. "V pohode..Len som videl že nie si nadšená a tu sa majú ľudia baviť." Usmial sa a objavili sa mu jamky.Asi som sa aj červenala ale v tom svetle to vidieť nebolo."Tak venuješ mi tanec? A ak sa budeme baviť tak aj viac tancov?" Opýtal sa sebavedome a podal mi ruku.Zasmiala ssa ,chytila som ho za ruku a zaviedol ma trochu ďalej.Ruky mi položil na pás a ja som.tie moje omotala okolo jeho krku.
"Si nová , že?" Zatočil sa so mnou.Usmiala som sa na neho."Som..a začína sa mi tu páčiť" "Aj ja som nový." Zaklonil ma a pozrel sa mi do očí."Ehmm" zdvihol ma späť k sebe a tancovali sme ďalej. "A zvykáš si? " opýtala som sa. " Keď sú tu pekné dievčatá , tak rýchlo" zasmial sa. "Tvoj priateľ nás pozoruje" pozrel sa niekam."Čo?" Pozrela som sa tým smerom.Leo nás naozaj pozoroval , až na maličkosť , že to nie je môj priateľ."Oh nie..nie " zasmiala som sa."On je tu s niekym iným a ani sa veľmi nebavíme." Usmial sa."Tak fajn..ideme sa prejsť?" Prikývla som.Prešli sme okolo Lea.Cítila som na sebe jeho pohľad keď sme odchádzali ale neobzrela som sa.
Prechádzali sme sa po tmavej školskej chodbe.Hudba sa ozývala s telocvične a my sme len mlčali.Čo mám povedať?
"Kam ideme?" Opýtala som sa nakoniec. "Skúsime či je učebňa dejepisu otvorená.Niečo ti ukážem." Usmial sa a viedol ma k učebni.Jednou rukou som si musela držať šaty aby som nezakopla.Skúsil či je otvorená a bola. "Voilà" vošli sme do triedy a zapol svetlo."Čo mi chceš ukázať? " zvedavo som sa spýtala a oprela sa o lavicu."Zatvor oči" žmurkol na mňa.Zasmiala som sa , pokrútila hlavou a zatvorila oči.Počula som otváranie skrine a potom už len ako pošepkal."Otvor.." otvorila som oči a prekvapene som sa pozrela na krabicu v jeho rukách. "Čo to je? " prešla som bližšie. "Rekvizity..Z školských hier." Položil krabicu na jednu z lavíc."Ako si to našiel?" Začala som sa v krabici prehrabovať. "Rád objavujem nové veci a raz som bol po školr no a.." pokrčil plecami.Uškrnula som sa a vzala do rúk prinecznovskú korunku."Počkaj" usmial sa na mňa a jemne mi ju vzal z rúk.Pozrel sa mi do očí a korunku nasadil na hlavu."Tak..princezná" Boli sme od seba ďaleko len niekoľko centimetrov.Len sme si pozerali do očí.Bola to chvíľka no mne sa to zdalo ako večnosť ale..."Neruším?" O zárubňu sa opieral Leo. Pozrela som sa na neho a začervenala som sa. "Nie.Prečo?Chcel si nás vyrušiť? " spýtal sa pre mňa stále záhadný chlapec s maskou a usmial sa.Leo sa ale neusmieval."Hm..nejaký si múdry" prešiel k nám a prebodol ma pohľadom.Sklopila som zrak."Len sme sa šli prejsť a no bol tam hluk." Usmial sa nasilu."Ach jasné a preto máš na hlave tu somarinu? Nešli ste si sem nahodou zahrať divadlo? " spýtal sa ironicky a zvalil krabicu z lavice na zem."Šibe ti?!" Strčil do Lea Záhadný. Leo mu strčenie oplatil silnejšie až narazil chrbtom do tabule.Pozrela som sa na Lea."Čo si to dovoľuješ?" skríkla som na neho.Schmatol ma za ruku , korunku mi z hlavy strhol a odhodil a viedol preč."Pusť ma!!" metala som sebou."Nie.." ťahal ma ku telocvični."Nemôžeme ho tam nechať! Nemáš právo ma ťahať preč!" "Nebudeš tam s ním , rozumieš??" Odviedol ma do telocvične."Nie som tvoj majetok" vytrhla som sa mu a odbehla som ku Gin."Čo sa deje?" Opýtala som sa keď som videla Že sú všetci otočení k pódiu , na ktorom stála riaditeľka."Ide sa vyhodnotiť kráľovná a kráľ plesu.Ach ako dúfam že sa nimi staneme ja a Jeremy.Ozaj..kde si bola?A kto je ten fešák s maskou? Ešte som ho nevidela v škole." Pozrela na mňa.Pokrčila som plecami a svoju pozornosť som venovala riaditeľke."A kráľovnou a kráľom plesu sa stááva....." ozvalo sa dynamické bubnovanie."Dakota Millerová a Leonard Rivers!!!" Telocvičňu zaplavilo tlieskanie a na pódium vyšla Dakota s Leom.Ja jediná som netlieskala.Nemala som chuť.Premýšľala som nad Záhadným.Nebol tu..Nevrátil sa."Ja už idem domov.Vezmem si taxík" oznámila som.Ginger a tá ma na rozlúčku objala.Vyšla som z telocvične a šla von.Zavolala som si taxík a čakala.Bolo chladno..Pošúchala som si ramená a zahľadela som sa na tmavú oblohu plnú hviedz.Z rozjímania ma vytrhlo trúbenie taxíka.Nasadla som, povedala som mu adresu a nechala sa odviezť domov.Takže Ahojte :) Táto časť bola taká no..stalo sa toho viac a pribudla nám nová postava.Čo na neho hovoríte? Myslíte že sa ešte objavi v pribehu a bude mať dôležitú rolu?
Ďakujem za to , že môj príbeh čítate.Som vďačná aj za comments a votes :* Milujem vás. -S láskou Veronika