Pretože tam stál Leo.Ničomu som nechápala.Čupel tam pri zlatom retríverovi a nakoniec ma zbadal..Opatrne sa usmial a vstal.Moje pocity sa nedali opísať jedným slovom.Bola som prekvapená , šokovaná , zmetená , naštvaná a sklamaná... "To bude asi omyl" povedala som chladne a otočila som sa na odchod. "Nie počkaj Cassie!" chytil na za ruku a otočil k sebe. "Nie je to omyl.To ja som ti dal do skrínky ten list" pozrel sa na mňa. "Ty? Prečo si sa vydával za Austina? Nemohol si tam napísať : Laceyová príď na lúku , chcem ťa znovu urážať a zosmiešňovať.Leo?! "vytrhla som si ruku z jeho zovretia. "Za prvé , ak by som sa nezahral na Austina , tak by si neprišla.Za druhé , ten obed to bolo len preto aby to bolo presvedčivé a prekvapivé." pozrel sa na mňa a hovoril až príliš kľudne na jeho povahu. "Prečo som tu?" rozhodila som rukami. "Lebo si prišla?" uškrnul sa.Zavrtela som hlavou a sadla si do trávy posiatou kvetmi.Sadol si vedľa mňa a hľadel pred seba do lesa. "Zlatý psík" vyhrkla som.Usmial sa na mňa. "Volá sa Harvey.Poď sem kamoš" zavolal ho a ja som psa pohladila.Olízol mi nos a tak som sa odtiahla so znechutenou tvárou.S Leom sme vybuchli do smiechu.
☆☆☆
Ležali sme v tráve a mlčali.Už aspoň 15 minút sme nič nepovedali. "Čo máš proti Austinovi?" Pozrela som sa na neho zvedavo.Pohľad mi opätoval. "Čo sa ti na ňom páči?" Odpovedal mi otázkou.Prudko som sa posadila. "Pýtala som sa ja!" Zamračila som sa.Krátko sa zasmial a otočil sa ku mne na bok , hlavu si podoprel rukou a spustil. "Moja mama otca podviedla s jeho otcom.S Austinom sme predtým boli kamoši ale keď sme to zistili...všetko sa otočilo.V nenávisť." Prekvapene som otvorila ústa a hneď zavrela. "To ma veľmi mrzí Leo.Naozaj." Jemne som sa dotkla jeho ruky.Tú stiahol k sebe a vstal. "Hm to je jedno.Teraz mi odpovedaj ty." vstala som. "Na čo?" Naklonila som hlavu. "Čo sa ti na ňom páči." Odvrátil zrak.Harley okolo mňa začal poskakovať a až potom som si všimla palicu pred mojimi nohami.No jasné , on sa chce hrať. "Takže aport.." zamrmlala som , vzala som palicu a hodila ju do vzduchu ďalej od nás.Harley sa poslušne rozbehol , skočil a zachytil palicu do papuľe.Spokojne som sa usmiala a otočila sa na Lea. "A odpoveď na tvoju otázku nedostaneš." Prižmúrila som oči. "A to už prečo?" Uškrnul sa a prešiel ku mne.Necúvla som.Naopak.Urobila som krok k nemu. "Nechodím s ním.Narozdiel od teba a Dakoty.Uhm naozaj.Čo sa ti páči na Dakote?" vrátila som mu to a spokojne som sa usmievala.Prešiel bližšie až sme sa skoro dotýkali nosmi. "Nebodaj žiarliš." usmial sa a ja som sa zasmiala."Na ňu? Kvôli tebe? Ale prosím ťa.." Usmial sa na mňa a naklonil sa mi k uchu. "To je škoda" zašepkal.Otočila som sa mu chrbtom. "To si nemyslím..ozaj.V Disneylande sa môžete odfotiť pri labuťom jazierky lásky" provokačne som povedala a stála som k nemu otočená chrbtom.Prešlo pár sekúnd a on nič nevravel."Stratil si reč?" Zasmiala som sa a otočila sa.Nebol tam.
"To nie je vôbec vtipné..."založila som si ruky na prsiach a podupávala nohou.Nič.Prišlo mi to divné..Započula som šušťanie kríkov a šla som k nim. "A mám ťa!" Nakúkla som do kríkov.Nič.Asi len vietor.Ale kde potom je?! Žeby ma tu nechal? Spravil by to? Bolo to celé len ďalší žartík??
Rozhodla som sa prejsť do lesa za kríky kde som počula šušťanie."Haloooo!!! Leo!!" zakričala som a oprela som sa o strom.Čo budem robiť? Mám čakať alebo mám ísť domov?☆☆☆
Po 10 minutách čakania som sa vydala preč.Už ma to nebavilo.No niečia ruka ma oblapila okolo pása a druhá mi zakryla ústa.Začala som sa metať a hmkať lebo kričať bolo nemožné.Nejako sa mi podarilo osobu do ruky uhryznúť."Ah Laceyová..to bolelo!!" Sykol. "Čože?! Leo?" Otočila som sa k nemu."No vydržala si to dlho" uznal. "Zbláznil si sa??" pokrútila som hlavou."Hm nie." Oprel sa o strom. "Neodpovedal si" pozrela som sa na neho. "Dakotu nemilujem aby si mohla kľudne spať.Ona je populárna..ja som populárny.Bol to jej nápad" pokrčil plecami.Vydýchla som si v duchu úľavou a usmiala som sa. "No som zvedavá čo budete robiť keď sa to objaví v školských novináách" zasmiala som sa.Zarazil sa."Laceyová..to by si neurobila" pozrel sa na mňa s nepresvedčivým úsmevom. "Uvidìme?" so smiechom som sa rozbehla preč.Rozbehol sa za mnou a smial sa tiež. "Žiadne uvidíme!!" Zasmial sa a naháňal ma.Obehla som strom a zahrávala sa s ním aby ma nechytil.Znovu som sa rozbehla preč a bác.Potkla som sa , rýchlo som sa otočila na chrbát ale Leo sa potkol o moju nohu a spadol na mňa.Začali sme sa smiať.Vstal a podal mi ruku.Smiala som sa tak , že ma bolelo brucho takže to ako ma zdvíhal zo zeme bolo dosť komické."Už musím ísť" zasmiala som sa. "Mám ťa odprevadiť?" Usmial sa a zavolal Harleyho."Nie nie.Si milý ale nie.Heh"nervózne som sa zasmiala a šla pospiatky a zakopla som. "Ou..hihi" otočila som sa celá červená a rozbehla sa domov.Už som len počula ako sa smial.
☆☆☆
Doma som sa zatvorila do izby a rozvalila na posteli celá vysmiata."Wuáá!" Zakričala som a pritlačila som si vankúš na tvár. "Všetko v poriadku tam hore??" Ozval sa otec zdola."Jasné všetko!" Vstala som a sadla si k notebooku.Bol online.Ale aj Austin.Napísať...nenapísať??Blikla mi správa.Nadšene som otvorila okienko s chatom."Austin.." povzdychla som si sklamane.Prečo som vôbec bola sklamaná?? S Austinom je mi dobre ale je pravda že...že s Leom mi je lepšie.Zavrtela som hlavou a odpísala som. -Ahoj. :)
Austin: V Disneylande ťa pozývam na strašidelnú dráhu :D Malo to byť znamenie že tam mám byť s ním?
-Fajn :D Aj tak bude Gin s Jerom :)
Austin: Hej hej bude ;) no idem ja čau v škole.
Už som neodpísala.Odhlásila som sa a šla si ľahnúť.Asi hodinu som premýšľala nad svojimi citmi a potom som zaspala...Ahojte :) dnešná časť bola možno nudná ale zato veľmi dôležitá v deji :) Dúfam že sa vám páčili.Ďakujem za komenty a votes - potešili :)) Tak pri ďalšej časti :* -vaša Veronika