Disneyland...sedeli sme v autobuse a šli na školský výlet.Sedela som vedľa Austina , pretože Ginger chcela sedieť vedľa Jeremyho.Nevadilo mi to.Pohľadom som blúdila po autobuse a hľadala Lea..Uvidela som ho.Sedel s Dakotou a znudene počúval jej historku o tom , ako jej došiel make-up.Usmiala som sa.Jeho oči ožili a úsmev mi oplatil."Na koho sa usmievaš??" Spýtal sa Austin a vykukol.Leovi úsmev zamrzol a otočil sa k okienku."Na Dakotu" povedala som a otočila som sa späť. "Aha..no nevedel som , že ste kamarátky." Pozrel sa na mňa. "No nie sme len...to je jedno" oprela som si hlavu o jeho rameno.Rukou ma objal okolo ramien.
"Kedy tam už budemeee?" Zapišťala Ginger. "Pol hodinka Gin" pobozkal ju Jeremy. "Hih..no keď hovoríš" usmiala sa.Zavrtela som hlavou a začítala sa do knihy.
☆☆☆
Zobudila som sa s knihou na kolenách. " Cassie sme tu..Cassiee" jemne mnou potriasol Austin. "Už? Nejako rýchlo." Ponaťahovala som sa a vstala.Vzala som si svoj ruksak a šla som von z autobusu.Učiteľa nám kúpila lístky a my sme sa rozpŕchli po areáli Disneylandu.Pozrela som sa za hlúčikom smerujúcim k nebezpečnej horskej dráhe. "Tí majú teda odvahu.." zašepkala som. "Aj áno.Tak kam najskôr?" opýtala sa nás Ginger. "Nech vyberie Cass ako prvá" pokrčil plecami Jeremy.Prevrátila som očami. "Tak to ďakujem..hmm chcem fotku s Mickey a Minnie.A s Klobúčnikom."
"Takže fotky" prikývol Austin a ukázal na dvoch ľudí v kostýmoch Minnie a Mickeyho.Prešli sme k nim a vytiahla som mobil , podala som ho Austinovi.Postavila som sa medzi Minnie a Mickeyho a usmiala sa.Počkala som kým nas Austin vyfotí a potom som vyfotila ostatných. "Vďaka" zamávali sme na nich a šli ďalej."Labutia dráha lásky?" Prečítal Jeremy a nadvihol obočie.Uškrnula som sa a oprela sa o lampu."Choďte vy s Austinom a my s Jerom pôjdeme zatiaľ na dráhu v pralese." Usmiala sa na mňa potmehúcky.Začervenala som sa a odvrátila zrak."Pôjdeme s vami." Povedala som. "Nié my ideme , čaute" než stihol Jeremy mihnúť okom , už ho ťahala preč.Zamračila som sa pozrela sa na Austina.Usmial sa."Nó vyskúšame to." Kúpil lístky a pomohol mi nasadnúť do loďky v tvare labute.Austin začal veslovať a mierili sme do tunela v tvare srdca. "Ehm..romantické." nervózne som sa zasmiala.Uchechtol sa. "Prehnane."
Len som sa usmiala a poobzerala sa.Loďkou sme prešli do tunelu.Bola tam tma..Ale zrazu sa rozsvietili ružové svetielka na stranách v tvare srdiečok.Už chýbala len hudba a je to tu ako z nejakej romantickej rozprávky.Vyšli sme z tunelu.Austin položil veslá a nechal loďku unášať sa na vode jemne a pomaly.Vstal. "Čo robíš?" Opýtala som sa nechápavo.Podal mi ruku.Chytila som sa jej a vstala.Jednou rukou ma chytil okolo pasu a druhou chytil moju ruku a preplietli sme si prsty.Pomaly sme sa otáčali. "Naozaj chceš tancovať? Teraz? Tu?" Zasmiala som sa.
"A prečo nie?" Zasmial sa a zaklonil ma.Znovu ma zdvihol k sebe a urobil so mnou otočku.Náhle sa loďka prevrhla a my sme padali do vody.Voda bola studená.Metala som rukami a vynorila sa.Začula som smiech a obzrela som sa.Patril Dakote..Vedľa nej stál Leo.Mračil sa a prebodával ma pohľadom , chytil Dakotu za ruku a odviedol preč.To som tomu teda dala.S Austinom sme vyliezli na breh a šli nájsť Ginger s Jerom.Ľudia na nás divne zízali.Majú aj na čo.Sme ako zmoknuté sliepky a naviac v Disneylande.Konečne som zbadala červenú hrivu.Vydýchla som. "Ginger!" Zavolala som na ňu a pribehla k nej. "Viete že do bazénu sa ide v plavkách , že?" Premerala si nás pohľadom.Jeremy vybuchol do smiechu.Len mne a Austinovi do smiehu veľmi nebolo."Len malá nehoda" povedal Austin."Našťastie sme niečo kúpili.Asi vám to príde vhod." Ginger vybrala z tašky dve mickey mouse tričká.Jedno v dievčenskej veľkosti a druhé v chlapčenskej. "Ďakujem" pošepkal nám Jeremy.Chudák.
Prezliekli sme sa a rozhodli sa navštíviť strašidelný zámok.☆☆☆
Už sme sedeli vo vozíku , keď sa pohol a my sme vstúpili do tmy.Po pár metroch začalo blikať svetielko a v jeho odraze stála postava , ktorá mala v ruke hlavu a zlomyselne sa smiala.Chytila som Austina za ruku.Nie žeby som sa bála , ale je to celkom vhodná príležitosť.Nevidela som ho , ale vedela som , že sa usmial.Prešli sme s vozíkom ďalej a neuniklo mi , že sa Gin túli k Jeremymu.Tá sa asi naozaj bojí.Začala hučať nejaká siréna.Zapchala som si dlaňami uši a pozrela sa naľavo ako vsetci.Postavu som veľmi nevedela rozoznať.Viac ma lákalo otočiť sa doprava , kde nemalo byť nič.Ale ja som niečo videla...Čiernovlasé dievča v žltej bunde.Zatajila som dych.Vozík sa zastavil. "Halooo??? Bože ja sa bojím.Myslíte že sa niečo pokazilo alebo je to schválne?" Kvílila Gin. "Myslím že je niečo zle." Prehovoril Austin.Nemohla som tam len tak sedieť a tak som ticho vyliezla z vozíka.Opatrne som prešla na kraj až k stene a čakala.Vozík sa znovu pohol.A ja som tam ostala v tme sama.
Nadýchla som sa a pohybovala sa ďalej a obhmatávala stenu.Môže tu byť vypínač.Niečo prasklo.Ako keď stúpite na vetvičku v lese.Ale toto nie je les.Hayley..
"Je tu niekto?" Skúsila som a čakala.Znovu to prasknutie.Konečne som niečo nahmatala.Bola to páka.Zatiahla som za ňu a rozsvietilo sa tam.Hneď som sa pozrela na zem.Kamene , žiadne vetvičky ani lístie.Zavrtela som hlavou. "Toto je šialené..len strácam čas" hovorila som si pre seba.Uvidela som pohyb.Prudko som sa otočila ale nestihla som nič spraviť a už som letela k zemi.Hlavou som sa udrela do kameňa ležiaceho pri kraji a snažila sa udržať viečka otvorené.Ale upadla som do bezvedomie.Pamätám si už len na pulzujúcu bolesť na temene hlavy..