(Multimedia da Berk var. Video da Berk in akşam kulüpte söylediği şarkı var. Keyifli okumalar. Oylamayı unutmayın.)
Bir yanar bi coşar bu gönül
Avucumda Aşk
Sen Bahçenin En Güzel Goncası
Gel Yanıma Yat
Kaçırır Gözlerini Kalbine Çağırıp
Bayıla Bayıla Yandırırsın
Alıcı Kuşlar Gibi Dolaştırıyor Hep
Gülüşün, Bakışın, Oynayışın
Benimki Geliyor O Da Biliyor
Kalbimi Yerden Yere Vuruyor
Ah Bi Gülüyor!
Of Bi Bakıyor!
Aklımı Başımdan Hemen Alıyor
Benimki Geliyor O Da Biliyor
Kalbimi Yerden Yere Vuruyor
Ah Bi Gülüyor !
Of Bi Bakıyor !
Bin Kere Öpsem De Yetmiyor
Bu Cesur Bu Deli Hallerin
Hepsi Senden...."Çok güzel söylüyosun. Sen benim ismimi hatırlıyosun .Berk ti değil mi?"
"Evet Berk. Arada sırada akşamları bikaç şarkı söylüyorum o kadar. Bu akşam istersen sen de gelebilirsin Elçin. Elçin dememde sıkıntı var mı?"
Hem fotoğrafçılık hem garsonluk hem de şarkıcılık mı yapıyor? Olabilir Elçin belki maddi durumu iyi olmayabilir.
Aslında gitsem hiç de fena olmaz. Zaten evde durmak istemiyorum."Olabilir. Akşam sekiz iyi mi?"
"Tamam sekizde seni almaya gelirim. Şimdi benim bikaç işim var. Görüşürüz."
"Görüşürüz." gülümseyerek uzaklaştı.
Aslında tatlı çocuk. Yoksa bu çocuktan hoşlanmaya mı başlamıştım. Hayır sadece benim iş arkadaşım. Düşüncelerim Nergis hanım ın sesiyle bölündü."Ne düşünüyosun Elçin ?"
"Bişey takıldı da aklıma onu düşünüyorum. Neyse benim makyajım akmış ben bi şunu yenilettiriyim."
"Tamam. Birazdan çekimler başlayacak. Bugün bu kataloğu bitirmemiz gerek. Acele et."
"Peki beş dakika sonra stüdyo da olurum."
Hızlı hızlı yürümeye başladım. Makyajımı yenilettirdim. Herkes stüdyo da beni bekliyordu.
Çekimler yaklaşık bi saat sonra bitti. Sekiz e iki saat kalmıştı. Hemen hemen bi saatte yol alacaktı vaktimi. Çantamı alıp bi taksi çevirdim.Eve geldiğimde hızlı bi duştan sonra kıyafet seçmeye koyuldum. Pantolon basit kaçardı. Bu yüzden elbise giyinmeyi tercih ettim.
Saçlarıma hafif bi dalga verdikten sonra basit bi makyaj yaptım. Saat sekizi geçmişti.Camdan baktığımda dışarıda bekliyodu. Tabi ya telefon numaram yokki nasıl arasın beni. Umarım çok beklememistir.
"Anneniz sorarsa nereye gitti diyim?" Hanife hanım da haklı. Annemin dilinden kurtulamaz..
"Bi arkadaşıyla birlikte bi yere gitcekmis dersiniz Hanife hanım."
"Peki Elçin hanım size iyi eğlenceler."
"Teşekkür ederim."
Hızlı adımlarla Berk in yanına vardım.
"Çok bekletmedim umarım""Hayır çok beklemedim hazırsan gidelim."
"Gidelim."
İlkine nazaran daha az korkuyodum motordan. Yarım saatlik bi süreden sonra bi kulübün önünde durduk.
Boş masalardan birine geçtik."Sen burda bekle. İlk ben sahne alacağım." heyecanlandım sanki ben sahneye çıkacağım gibi. Bi beş dakika sonra perde açıldı arkasından Berk göründü. Oldukça yakışıklı görünüyordu siyah bluzun içinde. Hiç böyle hissetmemistim bu çocuğa karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merceğimdeki Karanlık
Teen FictionHayatımda hersey çok güzel gidiyorken ilk yıkımı aldım üstelik bu da yetmezmiş gibi ikinci yıkımı da aldım. Ama artık birseyi farketmiştim. Bu yıkıma sebep olan kişileri ben hayatıma sokmuştum. Artık ipler benim elimdeydi. Kimseye hakettiğinden fazl...