Yeni bir güne Günaydın diyerek uyanan normal insanlar ve bir kez daha yaşadığı hayatın göz yaşları ile uyanan insanlar.
Ben ikinci taraftaydım. Hayat bana küsmüştü. Daha hayatın normal kısmına rastlayamamıştım. İnkar edemezdim hayat bana abimi bağışlamıştı ama bir şeyler verirken bir şeyler alıyordu elimden su gibi..
Şimdi gitme sırası bendeydi. Hayatın elinden gitmek böyleydi demek ki. Sevdiklerinin önünde akıp gitmek böyleydi.
Gözlerimdeki yaşlar dışarı hücum ederken göz kapaklarım kendisini uykuya teslim edercesine kapanıyordu.
Üzülmüştüm, kırılmıştım, ezilmiştim ama bu duygu farklıydı. Sevdiğin birisinin başka birisiyle.. Ah adı bile kötü!
" Güzellik! Yalan tamam mı kendine gel!" Yalan değildi. Sadece acı bir gerçek.
" Kuzum lütfen o kızın ağzına edeceğim hatta beraber ederiz!" Hayır o kızın suçu yoktu! Izin vermeyecekti!
"Prenses lütfen! Mina bana bak!" Duymak istediklerim bunlar değildi!
" Kelebek! " Evet tam olarak bu!
" Kelebek. B ben bilmiyordum! " Ne yapmalıydım yaşadıklarımı yaşatmak mı? Yoksa tekrar aynı acıyı yaşayarak çekmek mi?
" Kelebek lütfen! Mina haberim bile yoktu! Tanımıyordum!" Evet Arda Esma ile yattın ve inkar ediyorsun!
" Kelebek yemin ederim! Hepsi Eren'in oyunu!" Inanmak istiyordu kulaklarım kalbim inanmasada.
Kendimi huzur dolu bir uykuya teslim etmekti istediğim. Göz kapaklarımı zorlamadan kapattım. Ben çok acı çektim. Biraz tadına bak desem..
**
ARDABenim suçum. Nasıl bu kadar aptal olabilirim! Nasıl Mina'ya bunu yaparım! O piçin icabına bakacağım. Fena ödeyecek! Onu doğduğuna pişman edeceğim! Gerekirse şeytan olur onu kor bir ateşe atarım!
Bunları kelebeğime yaşatmayacaktı! Bu lanet koridorlarda bir anne kaybetmiştim. Tekrar aynı acıyı yaşamak istemiyorum.
Mina bana inanmıyor en kötüsü de bu! Aras bana sinirli! İyi yapacağım tek bir şey var o herifin hayatını cehennem yapmak. Evet tam olarak bu!
Sinirle soluduğum yumruğumu duvara vurdum.
" Arda sakin ol!"
" Kes sesini! " Özür dilerim kelebeğim. Sana bunları yaşattığım için. Mina'ya son kez aradamızdaki ince camdan baktım ve tuttuğum nefesimi sinirle dışarı verdim. Hızlı bir şekilde hastaneden çıktım.
Arabaya vakit kaybetmeden atladım. Telefonu elime aldım Esma nın numarasını tuşladım.
" Alo?"
" Seni küçük *****! O piç herif nerede! Bana yerini söyle! "
" Sana da merhaba Arda! Sevgilin nasıl hastanede? Ölüyor mu bari?"
" Kes sesini! Seni fena yapacağım! Söyle Eren'in yerini! Korkuyor mu yoksa! " sinirden kahkaha attım.
" Ahh olamaz korkudan ölecek! " gıcık bir şekilde kahkaha attı.
" Ooo Arda! Beni mi özledin? "
" Evet piç senin ağzına sıçmayı özledim! "
" Aaa ayıp bak! "
" Nerdesin! Seni öldüreceğim! "
" Sen bul!"
" Korktun mu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZIK
Romance"Ben geldim anne. Seni çok özledim. Biliyormusun anne annesi hayatta olmayanlar ezik oluyormuş. Bende ezigim neden ezikler zayıf, güçlü duramıyorlar? Bunu yenecegim anne! Söz veriyorum! " ** Aynı okulda düşman iki kişinin üvey kuzen çıkması ve okul...