E8◆

950 121 28
                                    

Gözlerimi actığımda hastane odasında yatıyordum. Ardaya nolmustu? Benim yüzümden burdaydık. Belki ben Ardadan hala nefret etseydim bunlar olmayacaktı. Hemen yataktan kalktım ve dışarı çıktım.

Odaları gezmeye başladım. Onur orda oturuyordu. Demek ki ordaydı Arda. Koşarak göz yaşlarımla oraya gittim ve Arda yatıyordu hala gözleri kapalıydı. Onur beni görünce

"sen hala burda mısın? Hepsi senin yüzünden Mina git artık ondan uzak dur!" Allah'tan o sırada güzel bir hemşire Onuru azarladı. Ağzına sağlık canım ya ben bu hemşireyi çok sevdim. Hemşire gitti ve bende Onur'a açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi ve konuşmaya başladım.

" ben ondan uzak duramam artık Onur! Yapamıyorum olmuyor! Kendimi affettiremesem bile bir kerecik de olsa Özür dileyecegim. Sonra ondan uzak durmaya çalışacağım! " doktor geldi ve

" Arda nasıl doktor ?"

" siz neyisiniz?"

" kuzeni! onu görebilir miyim lütfen 3 dakika lütfen! "

" tamam ama sadece 3 dakika" hemen Ardanın yanına gittim. Ellerini küçük avuçlarıma aldım. Ve küçük bir buse..

" Arda ben Özür dilerim hepsi benim yüzümden lütfen beni affet! Beni affetmesen bile uyan Arda. Ben senden nefret etmiyorum! Edemiyorum çünkü bir tarafım senin masum olduğunu söylüyor! Hepsi benim yüzümden biliyorum haklısın bencede ben olsam ben de kendimi affetmezdim. Dünya nın en Aptal kişiliksiz insanıyım! Kalbim çalınmış gibi hissediyorum " kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Ardanın elini tuttum sımsıkı ona söz vermiştim bırakmayacağım diye.

" elini bırakmadım Arda bırakmayacağım! Lütfen uyan şimdi gidiyorum ama geri sen geliceksin! Lütfen gözlerini aç. Seninle tekrar uyurum eğer gözlerini açarsan. Yanağına buse kondurdum ve gidecekken elimi sıktı.

" Arda uyandın mı gözlerini açabiliyor musun?" gözlerini açmaya çalıştı ama zorlanıyordu.

" kendini zorlama doktor çağırayım geri geleceğim! " gitmeme izin vermiyordu elimi çok sıkı tutuyordu. Elimi elinden kurtardım ve bana

" gitme" dedi güçlükle gülümsedim ve elini tekrar tuttum hemşire geldi

"süreniz doldu"

" hayır doktoru çağır uyandı! !" hemşire hemen doktoru çağırdı ve doktor

"dışarı çıkın Mina hanım" Arda tekrar

"Gitmesin" dedi doktor şaşırdı ve

" hastamız böyle iyiyse kalacaksınız o zaman!" Arda gülümsemeye çalıştı.

" gülme şimdi sırası değil Arda gülerken canın yanıyor hissediyorum! "

" tamam se ni bırak madım Mi na"

" biliyorum bende senin elini bırakmadım Arda" doktor

"hastamızı zorlamayın Mina hanım konuşmayın bu gece burada kalacak Arda bey"

" peki zorlamam doktor bey!"

Arda: "Mina be ni zorla mıyor!" doktor tövbe çekti ve gitti. Arda:

"kalbini kim çaldı? "

" şşşt konuşmak yasak doktor ne dedi ? Hem ben Özür dilerim benim yüzümden böylesin"

" senin suçun yok Mi na nerden çıkar dın?"

" Onur demişti. Onur durup dururken senin yüzünden demez ya!"

" ben Onuru.."

" ya boşver hadi uyu"

EZIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin