"Evet.Gidebilirsin Meleğim."

186 5 0
                                    

Arkadaşlar kendi adımı ,kardeşimin adını, ablam, annemin ve babamın adını kullanıcam bilmenizi isterim.Bu arada burda kendimi 20 yaptım normalde öyle bişey yok.İyi okumalar.

Multimedyadaki resim ; Ben yani neyse anladınız işte gerçekte ben değil imkansız :DSAdasd



Her pazar sabahıydı sevgili babacım beni sabahın bilmem kaçında kaldırdı(!) İstemeye istemeye yataktan kalktım kardeşim çoktan kalkmıştı şişmiş göz altlarıyla sevimli bir şempaze gibi bana bakıyodu ona gülümsediğimde bana karşılık vermişti birtanem..

Annem her zaman ki gibi yatak odasına uyumaya gitmişti Hira onu uyutmuyordu küçük velet .Ablamı kaldırmaya gittiğimde telefonuyla uğraşıyordu sabah sabah bu nedir abi ya.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Kahvaltılık birşeyler almaya giden babama evde olmayan bir kaç şey söyleyip buzdolabının karşısına tekrar geçmiştim.Hira bacağımı elleyip duruyodu onu hızla kucağıma alıp sevmeye başladım sevimli sesiyle kıkırdıyordu.Onunla birlikte sofraya bir kaç kahvaltılık şeyler koydum.Ablam yatakları topluyordu o sıra babam gelip elinde sıcacık ekmeklerle yanıma gelip Hirayı kucağına aldı ve her zamanki gibi onu güldürmek için şapşallıklar yaptı.

Sofraya babamın getirdiklerinide koyduktan sonra annemi yataktan kaldırdım her zaman ki gibi televizyonda ne izlicez kavgasını yapmıştık ve annem televizyonu yine yapatmıştı!Kahvaltımızı da büyük bir açlıkla yedikten sonra lavabayo girip elimi tekrar yıkadım.Hızla birlgisayarın başına koşup açtım.Açılır açılmaz en sevdiğim şarkılar bir tanesine bastım. Justin Bieber - Never Say Never Allahım sanki her dinlediğimde güçleniyor gibi hissediyordum oradaki kardeşlerimin çığlıklarını duydukça içim içime sıhmıyordu!!

Facebooka girip arama butonuna basıp Justin Bieber yazdım.Karşıma onun kaslı resmi çıkınca karnım ağrımaya ve yüzümde kocaman bir sırıtış oluşmasını sağlamıştı Allahım ben bunu yerimm!Yeni birşeyler paylaşmadığını gördüğümde bir öpücük kondurup ana sayfaya geçmiştim doğru duydunuz öpücük kondurdum bildiğiniz ekrana yapışıp :* ahhh!!

Miley Cyrusa baktığımda bir kaç sexy resimler attığını gördüm resmine yorum atıp like bastım ve direk masaüstüne resmini kaydettim almassam olmaz napim?

Facebooktan çıkış yapıp Wattpada girdim YABANCI ya bastım Allahım hayla 47 bekliyorum!!Onuda kapatıp youtube ve diğer sekmedense twitterı açtım bir kaç durum paylaşıp twitterımıda kapattım.Youtubeden rahatlamak için her pazar söylediğim vazgeçilmezim Tonight Alive - Lonely Girl açtım ve camın açık olmasını aldırmadan şarkıyı söylemeye başladım.Sesimi beğeniyordum nedenini hala bilmiyorum genellikle herkez iğrenç bulur ama ben beğeniyorum hatta okul arkadaşlarım bana ' Bir şarkı patlat kanka.' diyorlardı.Aslında onlar sayesindede özgüvenim arttı.

2inci Kez söylemeye başladığımda zil sesi gelmişti ama umursamadım.En sonunda açtıklarını duyduğumda şarkıya odaklanmaya geri döndüm ve sesli sesli söylemeye devam ettim.


Mine'nin annesi Songül ;


Zil çalmaya başladığında Hirayı Yavuza verdim rahat haraketlerle kapyı açtım küçük hanım kapıyı açmaya üşeniyordu utanmıyor beni kaldırmaya diye içimden geçirirken sarı saçlı genç görünen ve bir okadarda güzenl bir hanfendi karşımda dikilmeye başladı sevimli sevimli gülmeye baladığında kendimi toparlayıp sorumu sordum.

"Buyurun ?Kime bakmıştınız ?"

"Afedersiniz rahatsız ediyorum."

"Estağfurullah."

"Sizin kızınızmı şarkı söylüyor ? " diye sorunca mahcup olmuş gibi hisettim rahatsız mı olmuştu acaba ?Büyük ihtimalle öyleydi.Hemen durumu toparlamaya çalıştım.

"Kusura bakmayın rahatsız oldunuz değilmi.Ahh gerçekten üzgünüm hemen söylüyorum."dediğim an beni ilginç bir cevapla şok etmişti.

"Hayır hayır tam tersi çok beğendim ve müsaitseniz sizinle konuşmak istiyorum."bir kaç saniye kendime gelemedim hemen toparlanıp kadını eve davet ettim.Kadın tatlı bir gülümsemeyle içeri oturdu.Yavuz Hirayıda alıp dışarı çıkıcağını söyleyip gitmişti.Ezgi de karşımda oturup hem kadının kim olduğunu çözmeye çalışıyodu hemde ne konuşacağımızı merak ediyordu bunu anlamak o kadar zor değil.

" Iıhm ıım.Şey kızınızın sesini çok beğendim.""Kızınızla hem tanışmak isterim hemde sizden bir şey isticem umarım kabul edersiniz.Im kızınızın okumasını eminim ki isterseniz hangi anne yada baba istemez ki değilmi ?"dediğinde samimice gülümseyip başımı olumlu anlamda yukarı aşşağı salladım.Oda bana sıcak bir gülümsemeyle karşılık verip tekrar konuşmak için ağzını açtı.

" Ben aslında bir menejerim.Ve Americadan geliyorum adım Rossa ve neden birde Türkiyeden bir kimseyi seçmiyoruz dedim kendimce ve buraya keşfetmeye geldim az öncede vaz geçmiştim gidiyordum ki kızınızın sesi resmen kulaklarımda bir melodicesine duyulmaya başladı teklifim kızınızı ünlü etmek bu yaşında bir meslek edinmek bence onun için iyi olur umarım teklifimi kabul edersiniz yoksa ben america geri dönüp tekrar birilerini arıcam fakat kızınızın sesine benim ihtiyacım var hem kızınızın güzel sesi boşa gitmemiş olur elin adamında napar o diye düşünürseniz ona kendimden iyi bakıcağıma yemin ederim.Evet peki ımm nediyorsunuz ?"bunları gerçekten hiç beklemiyodum.Şaşırmıştım bu az olsada açılmış ağzımdanda belli oluyordu.Kızımı şimdi americalara götürmelerine izin veremezdim değilmi ?Ama eğer vermessem hem kızımın süslenmiş hayallerini yıkacaktım hemde gerçektende güzel sesine yazık olacaktı.Napıcağımı bilmiyodum bir de bunu ona sormak için adını seslendim.

"Mine!" 1-2 saniye sonra kapı açıldı salık saçlarıyla karşıma çıktı ve

"Efendim anne ? "diye sordu Rossayı inceleyerek.Ona gülümsedi ve yanıma oturdu.

"Kızım bak bu Rossa seninle bir şeyler konuşmak istiyor."dediğimde Rossa mutlu görünüyordu sanki onun iyiliği içinmiş gibi bakıyordu kızıma normalde bazıları kendileri bir miktar para kazanmak için alıyorlar zannediyordum oysa Rossayı gördükten sonra bazı kişiler için yanıldığıma emindim.

"Merhaba adın ne ? "diye iyi bir çıkışta bulunmuştu.

"Mine " dedi gülümseyerek.

"Minecim kaç yaşındasın ?" farklı bir soru daha.

"20 " deyip tekrar gülümsedi.

"Ünüverste ha süper!Notların güzelmi diye sormıcam genellikle gençler bu soruları soranlara kızıyor."diyip kızımı güldürmüştü aynı şekilde benide.Kızım Ezgiyi kocası geldim diye aradığında onu uğurlamıştık tekrar oturduğumda Rossa çoktan herşeyi anlatmıştı ve kızımı heycandan öldürecekti.

"Aman Allahım Anne Rossa neler diyor böyle!?Şaka değil deyilmi?Bakın cidden şakaysa sizi öldürebilirim!" dediğinde gülmeye baladık biliyordum böyle olcağını America onun küçüklük hayaliydi hep oraya gidip şarkı söylemek hayranlarına sarılıp resim çekinmek gibi bir çok güzel hayali vardı onun ve hayla devam eden.O bizi bu yaşına kadar Justin Bieberı sevmeye devam ederek şaşırtmıştı zaten.Ondan bir yaş küçük olduğunu öğrendiğinden beri iyi değil..

"Anne sana yalvarırım izin ver hem erken bir zamanda sana ünüverste diplomamıda getiririm değilmi Rossa ?" diyip ona dödü.

"Evet o ünüversteye gitmeye devam edecek aslında evde görecek ama siz nasıl müsaip görürseniz öylede olabilir."dediğinde gülümsedim ve kızıma tekrar döndüm gözünden ışıl ışıl parlıyordu o kadar mutlu olmuştu ki gülmemek elde değildi heyecanla 'EVET!' dememi bekliyordu biliyordum ama napıcağımı bilmiyordum korkuyorum. umarım hiç bişey olmaz Allahım umarım evet demek hata yapmam lütfen pişman olcağım birşey söylemiş olmayayım diye içimden geçirip kızımın hayallerinin anahtarını eline uzattım.

"Evet.Gidebilirsin Meleğim."






BELİEVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin