"Seni seviyorum bay Bieber."

131 8 0
                                    

Arkadaşlar lütfen vote bakın plss! öptüm sizi iyi okumalar bu bölümden sonra Justin full olcak endişelenmeyin.Sizleri seviyorum VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN KAMKİMLER!!


FULL MÜLTİMEDYADAKİ ŞARKIYLA OKUYUN ŞARKI GÜZEL BENCE UYAR YANİ:dDSAD

7 Ay Sonra ;


Herşey mükmmel tam tamına istediğim gibi ilerlemişti zirvede sayılırdım bu zamana kadar 2 albüm çıkardım ve çok satılanlardayım!Mükenmel bir haber daha ödül töreninde Justini gördüm hatta göz göze geldik ben sanki beni yakalamışçasına utana sıkıla önüme dönmüştüm ahh ama o bana hala bakma devam etmişti bunu Rossa ve kayıtları sayesinde biliyorum!!Ahh Justin bana baktı!Hayallerim ötesindeki adam!Onu çok seviyorum!

Hayallerime son verip yataktan kalktım bu günde ödül töreni vardı ve umarım ödül alırım!


Ne giyicem diye neredeyse saatler dolabın başında bekliyordum!Rossa içeri girince hiç olmadığım kadar mutlu olmuştum!Yanıma gelip elindeki kutuyu yatağa koydu anlıma öpcük kondurup sıcak gülümsemesiyle uzaklaştı.Hızla hızlayıda geçtim resmen 1 kaç metremdeki yattağa uçtum!Hemen içinde ne var diye açtım ve aman Allahım bu elbise süper!Kısa straplexs ( doğrumu yazdım bilmiyorum.)ve altın sarısı pullu bir elbise ( multimedyadaki elbise) topuklu ayakkabısıda aynı desendeydi platfromluydu tabi topuklu deneyimimi geçtim yeni haber !Bunları hemen üzerime geçirdim saat 08:56 tıydı ve ben 10a yetişmem lazım umarım yetişirim!Normalde hemen hazırlanan bir insanım ama tabi ünlü olunca farklı işte daha detaylarına inmen lazım mesela bunu kimse giydimi ?Bunlar çok önemli artık yoksa ÖZENTİ oluyorsun..

Elbiseyi ve ayakkabıyı çoktan vicuduma geçirmiştim makyaj olarak eyleiner rimel kırmızı mat ruj sürdüm abartılı olmasına gerek yok kırmızı zaten fazla iddealı.Saçımı dalgalı bıraktım.Altın kol saatimi ve bir kaç takı kolye ve bileklik hariç takmıştım küpe çok sadeydi zaten göründüğünden bile şüpeliydim ne hoş..


************

Limuzinle gelmek ayrı bi cool hissettiriyordu adamıda abicim.Ödül töreninin olduğu kapalı alana gelince dışardaki paparaziler kapının önünü kaplamıştı güvencikler onları uzak tutmaya çalışıyordu yavaş adımlarla Rossayla içeriye girdik herkez nasılsınız çok güzel görünüyorsunuz gibi şeyler söylüyordu gülümseyip teşekkür ediyordum öyle de kurtulamıyoruz oda başka tabi..

içeri girdiğimizde herkez buradaydı neredeyse yerlerini almıştı ismim konulduğu yere ilerleken durdum aman Allahım Justinin tam önü olamaz değilmi Rossa beni görmeden Justinin önündeki ismi yazılı yere oturdu benim olmadığımı farkedince arkasına döndü beni gördü ama Justini görünceki surat hali Allahım çok komikti.Ona gülseyip bana döndü kaç göz haraketi yapmaya çalışıyordu ama Justin fark eder diye yapamıyordu kendimdeki cesareti bulduğumda cool tavırla yerime geçtim Justinin bana baktığını gördüğümde bütün cesaretim eriyip gitmişti direk oturdum ve kimsenin duymayacağı şekilde derin derin nefes aldım.

"Mine!" ah evet yeni bir süpriz daha Miley.Evet evet Miley Cyrusla kanka olduk kardeşim benim bu hayalim tamamlanmıştı Justin olayını biliyordu Justini tanıdığı için beni ona yaklaştırmaya çalışıyordu ama ben hala hazır değildim sanırım onu görünce ölücekmişim gibi oluyordum.Bunu atlatana kadar olmazdı.Hızla ayağa kalkıp Mileye sarıldım sımsıkı meleğim ona aldığım parfümü sıkmıştı derin derin içime çektim gülüşerek yerimize oturduk.Miley bir anda arkasını dönüp ;

"Selam Justin sen Mineyi tanıyormusun ?" dediğinde kalbim götümde atıyordu sandım gözlerim kocaman oldu ama arkamı dönemedim!

"Tanımıyorum ama şarkılarını duydum dinledim isminide duydum tanışmak isterim doğrusu." dediğinde dilim götüme girdi resmen!napıcağımı şaşırdım ama bu saatten sonra arkamı dönmessem şansımı kaybederim!Arkamı sakin haraketlerle dönüp gülümsedim elimi uzattım.

BELİEVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin