"New York Ben geldim!"

93 6 0
                                    

Arkadaşlar votelerinizi eksik etmeyin lütfen hiç yorumda atmıyorsunuz lütfen okuyup geçmeyin lütfen..



Multimedyadaki şarkıyla dinlemenizi tercih ederim iyi okumalar..


Bavulumu hazırlamıştım.Aslına bakarsanız içinde iki üç parça bişeyler vardı.Üzerime uzun beyaz tişört, pantalon olarak buz mavi renginde kot pantalon ayakkabı ise vazgeçilmezim beyaz convers...


Eşyaları bir adam gelip götürmüştü annem gidiceğim için üzgündü biliyorum ama yıllardır bu enim hayalim olduğunu herkez den daha iyi biliyordu ve görmüştü ergenlikten gelme diye düşünüyodu ama hayır yanılttım..Annem, Hira,ablam ve babam karşımda duruyorlardı.Gözümde sıcak sıvı hissetiğimde hızlı bir nefes verip anneciğime sarıldım beni bu yaşıma kadar büyütüp tıkabasa yediren annem.Daha sonra biricik miniğime gidiceğimi biliyodu ve ağlamaktan kızarmış gözleri pespembe yanakları kurumuş dudakları onu öpülesi hissettiriyodu hızla dudağına buse kondurup her yerinden öptüm (fesatlaşmayın..) Ablamada aynı sıcaklıkla sarıldım onu çok özlicektim hepsini çok özlicektim.Babam ahh ağlıcak ama kendini tutuyor gururlu adam,bu adam benim babam bizim için çalıştı onca sene yemedi yedirdi, içmedi içirdi.Onun gözlerinde beni görüyordum içim acıyodu canım babam kahramanım, ilk aşkım!Onu çok özleyeceğim ahh vedalardan bir kez daha nefret ettiğimi dile getirerek uzaktan hepsine baktım.


Elimi salladığımda karşılık verideler ahh bu tam hoşçakal ayrılmasıydı ama benonları görmeye gelmek istiyordum!Hızla onlara koşum hepsine sıkı sıkı tekrar sarıldım ;

"Sizi seviyorum." diyip göz yaşımı sildim ve el sallayıp hızla jipe bindim bu sahneye daha fazla dayanamazdım kalbim acıyordu yanan bir yere kömürle gidilirmi sanki öyleydi her onları düşündüğüm köür atıyorlardı acım çoğalıyordu boğuluyordum sanki.Eskiden rahat bırakın derken şimdi ben onlara gitmeyin diyiordum ergenlikten nefret ediyorum annemden uzak durmak mı ondan binlerce uzak kilometrelerce uzak yere gitmekmi aklıma getirirdim ama asla onu düşünmücem diyemezdim düşünüceğime adım gibi emindim çünkü.


Rossa baktığımda bana bakıp ağlıyordu onu gördüğümü anlayınca hızla kafasını çevirip gözünü sildi bu neydi şimdi ?

" Rossa ?" dedim endişeli sesimle.

"Hıı." yapıp hiç bişey yokmuş gibi bana dönüp gülümsedi ama gözleri kırmızıydı ne olduda ağlıyordu üstelik bana bakarak ?

"Bir sorun var ağladığını gördüm ayrıca şimdi gözlerin kızarmış burnunda aynı şekilde Rossa ne var bana söyleyebilirsin."

"Ailenden seni ayrı bıraktım ve bu pişman olmamı sahlıyor üzgünüm bunu yapmak istemezdim Mine." deyip gözünden bir yaş daha akmasına izin verdi.

"Ahh yapma tamam inkar edemem ondan uzak durmak berbat sonuçta obenim ailem uzak durmak istemiyorum fakat uda benim yıllardır hayalim sen benim hayalimi gerçekleştiricek bir meleksin melekler ağlamaz sil göz yaşını öğle düşünme teşekkür ederim." dediğim ani bir haraketle bana sarıldı ne olduğunu anlamamıştım ama anında karşılık verdim annem gibi sıcaktı kolları o kokuyordu annem yokken Rossa yı annem gibi görsem bana kızarmıydı acaba ?

"Rossa annem yokken sana annem gibi davranabilirmiyim onun gibi sıcaksın ve o kokuyorsun onu adnırıyorsun bana." dediğimde gülümseyer karşılık verdi.

" Tabikide buna hayır demem kızmam gurur duyarım annen varkende bana anne de olurmu ?" dediğinde bu içtenliğine dahada ısındım ve evet diyerek kafamı sallayıp göğsüne kafamı yasladım yavaş yavaş saçlarımı okşamaya başlamıştı ninni gibiydi uykumu getirmişti araba durduğunu hissetiğimde yavaşça kalktım arabadan inip havaalanına girdik.Biletler hazır olduğu için uçağın kalkışına kadar birkaç şey atıştırıp karnımızı doyurduk o sırada telefonumu şarja koymuştum hep bir yere çıktığımda şajı 15 oluyordu bu kadar çok neye kullanıyorum sankisadece wattpad twitter ve müzik Allah Allah anlamıyorum ki..

BELİEVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin