Arkadaşlar beklettim özür dilerim fakat voteler gerçekten az bu yüzden bu bölümü kısa yazdım nolur bana saydırmayın suç beim değil sizin okuyup geçmeyin kamkilerim yağ :'(
Gömzlerimi açmamın tek sebebi hafif bir şekilde dürtülmemdi ve adımın sayıklanmasıydı
"Mine." O kadar sessizdi ki ben bile duyamıcaktım neredeyse.Hafifçe gözlerimi araladığımda baş ucumda oturan Justini görmemle yüzümü kocaman sırıtış aldı oda gülümsemeye başladı.Sadece susuyorduk birbirimize yakındık ama bilemiyordum acaba olurmuydu bana yaklaşırmıydı.Justin bir anlık gözünü dudaklarıma çevirdi.Kaşlarını çattı ve gözlerime bakıp tekrar gülümsedi.
"Günyadın.Dışarda kahvaltı yapmaya nedersin ?"
"Sanada günaydın benim için olur ama ne giyinicem."
"Benimkiler oldu sayılır tatlı durur." göz kırpıp elimi tuttup kaldırdı onun elimi tutması avcumun yanmasına sebep olmuştu.Ah kalbim çok hızlı atıyordu boğazımda atıyordu hatta.
Dolapların yanına gidip kendine ve bana birşey çıkardı kıyafetler aynıydı yani benziyordu birbirlerine oha o. ben. aynı. kıyafet. Allahım. hayaller. gerçekleşiyor .mu.?!!
Gri eşofman altı üst olarak uzun kollu gri tşört aynı şekilde ondanda onlar vardı ve SUPRA!o mordu ve çok hoş duruyodu!Giyindikten sonra saçımı at kuyruğu topladım göz altlarım şişmişti makyajsız olunca güzel durmak benim için büyük avantajdı yoksa şimdi sıçmıştım!
İçeri girdiğimde Justin benim kıyafetlerimin aynısı elinde anahtarla oynuyordu benim geldiğimi görünce bana baktı.Gözlerini bir kaç kez kırptı aslına bakarsanız dün ki gibi güleceğini zannetmiştim ama yapmamıştı.
"Mükenmel duruyoruz." dediğinde gülmeye başladım sesli değil tabi tebessüm de sayılır.Eliyle kapıyı gösterdi ona gülümseyerek dışarı çıktım.Arabayı açınca direk öne oturup dün açtığı şarkıyı açtım.O bana bakıp gülmeye başladı.
"Zevkim güzel olduğunu biliyordum.."dedi özgüvenle ona gülmeye başladım.Oda benim gülüşüme gülüyordu.
Bir kaç dkk sonra bir cafenin önünde durduk.Arabadan hızla indim Justinde arabayı durdurmayı becerdikten sonra yanıma geldi.Eliyle içeri gösterdi gülümseyip içeri geçtim ünlü olduğumuz için herkez bize bakıyordu özellikle Justine kızlar!!Bir kaç kişi resim çekinmek için yanımıza gelip gitmişti.Justin bana bakıp gülümsüyordu.Garson yanımıza gelip ;
"Buyurun efendim ne istersiniz ?" dedi gülümseyerek.
"Kahvaltılık şeyler." dediğinde garson gülümseyrek kağıda birşeyler yaza yaza yanımızdan uzaklaştı Justine dödüğümde bana pişmiş kelle gibi gülüyordu ahh bir insan bu kadar mı güzel güler ?Bir insanın gülüşüne bu kadar mı çok aşık olunur ?Ben vuruldum onun için deli oluyorum!O gülünce bende gülüyorum o ağlarsa ben ölürüm!
"Bir oyun oynayalımmı ?" dedi piç smile yaparak XD
"Peki." dedim heyecanla.
"Taş,kağıt,makas oynıcaz ve kazanan bir soru sorucak karşı taraf dürüstçe cevap vericek ?" Hızla olumluca kafamı salladım.Gülümseyerek avcunu açtı.Aynı şekilde bende.İçimde Makas geçiyordu umarım olur..
"Taş,Kağıt,makas!"dediğinde onun eli kağıttı!
"Evet!" dediğimde bozulmuştu ama öyle bir bozulma değildi sonra geri gülümsedi ve sorumu bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİEVE
FanficBir Türk Belieber'ın Hayali.. Müzik.. Aşk.. Tutku.. Güven.. Umut.. Şehvet.. Acı.. Ve daha bir çok duygu..Bir kız, Mine hayatını o adam adamış.Bir tek o adam. O bir kimse aslında, o Mine ; Sissiniz.. Bu Hikaye, Sizin Hikayeniz.. O BELİEBER SİSSİNİZ...