* Jednou jsem slyšela jeden příběh. Nepamatuji si,jak se jmenoval a ani o čem byl.V mysli mi ale uvízla jedna vzpomínka,jak klaun povídá malé holčičce v cirkusu,,buď sama sebou".Potom odejde na scénu a s předstíraným úsměvem si nechá na obličej hodit koláč...
Nikdy jsem to nechápala, nikdy jsem nevěděla proč ji to ten klaun řekl, nikdy jsem nepochopila co tím chtěl říct... Stále to nechápu.Každopádně se snažím tím heslem řídit...nic jiného mi nezbývá*
,,Amanda Riterová"?? zavolala na mě starší,obtloustlá paní s krátkými, prošedivelými vlasy,která pracovala jako sekretářka u pana Newmena,poradce, psychologa a také,což bylo pro mě nejdůležitější člověka,na kterém ted závisí moje budoucnost.
,,Ano,to jsem já" odpovídala jsem ji,když jsem se zvedala z dlouhe,dřevěné lavice před jeho kanceláři.
,,Pojďte prosím" nevrle mi odpověděla a ukázala na prosklené dveře jeho kanceláře.
" Už je to tady",pomyslela jsem si.Zhluboka se nadechla,zmáčkla kliku a vztoupila do místnosti. Byla malá,šedivá a neůtulná, budila pocit strachu a neúspěchu.."notak,Amy,to zvládneš!" V duchu jsem se povzbuzovala.Uprostřed stál velký,dřevěný,tmavý stůl,za kterým sedel ještě větší a strašidelnějši pan Newmen.
,,Á,slečna Riterová,posaďte se" řekl hlubokým hlasem.
,,Dávala jste si žádost na taneční školu do Francie.."
,,Ano,na Taneční školu madame Isabell do Paříže." Upřesnila jsem a pousmála se.
,,Dobrá,známky máte velmi dobré,ale o tu školu je více zájemců,proč by měly vzit zrovna Vás?
Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem odpověděla ,,protože já vim že to mám v sobě"...snažila jsem se,aby to znělo co nejpřesvědčivěji.
Newmen se zarazil.Bylo vidět,že ho má odpověď překvapila.Po dlouhé chvíli se pousmál a nakonec svolil.
,,Za týden se konaji ve Svaté Palivné zkoušky z tance,myslim,že balet je tam taky.Jestli Vás přijmou, jedete do Paříže!"
Poděkovala jsem,a odešla.Zrovna když jsem vylezla před budovu začalo pršet, neměla jsem deštník ale to mi bylo jedno.Složím zkoušky a pojedu na svou vysněnou školu. Pojedu do Paříže...Okeej, takže tohle je první díl mého prvního story :) budu hrozně rada za přečtení a přidání :) dekujuu ♥
ČTEŠ
Baletka
Romanceneobyčejný příběh jedné (ne)obyčejné holky Amy bydlela skoro celý život v dětském domově nebo u pěstounských rodin.Celý život sní o tom,že se stane slavnou baletkou a na její vystoupeni se bude těšit celý svět. Ale na cestě ke slávě je spoustu překá...