Dopis

94 5 4
                                    

Tentokrát jsem neusla.Celou cestu jsem musela přemýšlet nad Šimonem.Nemohla jsem ho dostat z hlavy.Nervózně jsem každou minutu kontrolovala mobil,jestli už náhodou nenapsal.Ale nic tam nebylo.,,Vzpamatuj se" okřikla jsem se.Musím teď myslet jen na tanec,ne na kluky.Stejně jsem na něj ale myslela.
Celý týden jsem skoro nejedla a nespala.Nemohla jsem se dočkat výsledků.Konečně po dvou týdnech na naše dveře zaťukal pošťák.Prudce jsem mu otevřela,až s sebou leknutím trhl.,,Mám tu doporučený dopis pro Amandu Riterovou" vyhrkl chraplavým hlasem.Při těch slovech odhalil žluté zuby.Kouř cigaret z něj byl cítit na 10metrů,přesto mi v té chvíli připadal jako ten nejskvělejší člověk na světě.Konečně je to tady.
Zavolala jsem Alici a společně jsme dopis otevřely. ,,Milá Amando" bla bla bla ,,Po zralé úvaze" bla bla bla.
Očima jsem sjížděla dopis a hledala správu o mém přijetí.Až konečně jsem ji našla.Tělem mi projela obrovská vlna štestí.Ta slova se mi vryla do paměti. Jste přijata
Nemohla jsem ani dýchat. Nejdřív skoro neslyšně jsem je řekla Alici.Až potom mi to opravdu došlo,až potom jsem tomu byla schopná uvěřit.,,vzali mě" zakričela jsem na ni.Vyběhla jsem na ulici a byla neuvěřitelně plná života.Všechno mi připadalo tak nádherné.Rozběhla jsem se městem všem vystavovala na obdiv své štěstí.Točila jsem se v ulicích,zpívala si a na všechny volala že jedu do Paříže.Bylo mi jedno že vypadám jak blázen.Věděla jsem ale,kdo bude mít stejnou radost jako já.Ocitla jsem se před domem pana Newmena.Zrovna sázel jako správný fanoušek zahradničení saláty a kedlubny.Bez pozdravu jsem mu vběhla do náručí.Hned pochopil co se stalo.Začal se smát a já s ním.Dlouho jsem pak s ním a s Alicí oslavovala.Chyběl mi tu jen jeden člověk....

S roční pauzou je tu další díl Baletky.Děkuji Vám všem✌💕

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BaletkaKde žijí příběhy. Začni objevovat