Fuli měla sen,že je Gusmanak tu,a Kion ten ochránil zebry,ale se to stalo i ve skutečnosti.Kion zařval na Gusmanaka,a Fuli s ostatními pomohla zebram.A uvědomila si že to se stalo i ve snu.
Kion:Jsi pořádku.
Fuli:Ano jsem.
Fuli se šla proběhnout a Kion za ní.Ale Kion ji dohonil,seděla tam.
Kion:Cose děje,co je stebou.
Fuli:Nic mi není.
Kion:Jsem tvůj přítel.
Fuli:Tak dobře,měla jsem sen a byl skutečný.
Kion:Očem to bylo?
Fuli:To co se stalo před chvílí.-Fuli šla.
Kion:Kam jdeš.
Fuli:Za naším týmem?
A tak pokračovali cestou do doupěte.Fuli se skryla,před Kionem,a Kion se jí snažil vyčmuchat.
Kion:Jo mám tě?-A podíval se dolů na její úsměv.
Fuli:Tet že mě můžeš slez.-Oba se na sebe úsmáli,a pak ji pustil a došli k partě.A viděli že si hrají,odpočívám a tak Kion vzal Fuli na jejich místo.
Kion:Tohle je naše místo pamatuješ,tady jsme se i poprvé potkali.
Jejich místečko Džungle s vodopádem,a dívali se na sebe.A náhle se objevil Carsto.
Carsto:Ahoj.
Kion:Co tu děláš.
Carsto:Sledoval jsem vás.
Kion:Ti jsi nás sledoval?
Carsto:Jo.-A šel,nechal je osamote.
Kion:Nevěděl jsem že tu je.
Fuli:To je dobrí.
Fuli ho objala,a tulila se k němu.Ale pak slyšeli někoho volat o pomoc.
Kion:Nikoho nevidím,pojď, shlomaždime hlídku.
Fuli:Jo máme tu práci.
A tak vyrazili,a shromáždili hlídku,a zase Gusmanak s hyenám obklíčil Hyraxe.
Kion:Musíme zachránit Hyraxe,aby se nestal obědem.Ale musíme si pospíšit, bliří se bouřka.Marinetto rozhlízej cestu,pro případ,kdyby se sem dostal sesuv bahna.Carsto a Zango zastavte hyeny.
Carsto a Zango:Jdem nato.
Carsto a Zango obklíčení hyeny.
Kion:A Fuli ti jsi se mnou.
Fuli:Rozumím Kione.
Fuli vzala Hyraxe zpět k jeho rodině a hyeny utekli zemi k vyhnancům.
Kion:Skvělá práce.
Už se stmívalo,začala být noc.
Kion:Pojď,předpis umě.
Fuli:Jo Kioně,souhlasím.
A tak večer byla Fuli s Kionem,Fuli se schroulila vedle Kiona.Mazlili se a pak usnuli.Noci se Fuli zbudila a zase měla sen,a tentokrát o Kionovi a sobě.A tak se prošla,a sedla si,Kion ji tu neviděl,ale venku jí potkal.
Kion:Zase ti sny.
Fuli:Ano,a bylo to strašné,a nechci o tom mluvit.-Fuli věděla,když je Kionem,je bezpečí.
Kion:Je krásná noc.
Fuli:To tedy je.
Kion:Měli bysme jít spát,ráno máme raní hlídku.
Pak se oba zamilovaný vrátili do doupěte,a usnuli.Druhý den ráno Kion shromáždil lvi hlídku na raní hlídku.Pak uslyšeli hyený smích.
Kion:Marinette jdi se podívat.
Marinetta odlétá,a pak se vrací.
Marinetta:Jeto Gusmanak a jeho hyeny.
Kion:haví kapisa,lvi hlídka jde do akce.
Jsou připraveny,a Kion srazil Gusmanak na zem.
Kion:Řekl jsem ti že tu nemáš co dělat.Gusmanak:Oh já zapoměl.
Carsto a Zango bojovali hyenami.
Kion:Fuli musíš se odsut dostat,buď bezpečí.
Fuli:A co ti.
Kion:Budu pořádku.-Fuli utíkala a schovala se za strom.A Gusmanak položil Kiona na zem a Fuli to nemohla vydět,jak Kion letí,a Gusmanak ho poráři.A vrhla se na Gusmanaka,a strážila ho z Kiona,a hyeny utekli.
Kion vstal a viděl že jeho přátelé jsou vedle něj i Fuli.
Kion:Mohu s Fuli mluvit sám.
YOU ARE READING
Milostný příběh Kiona a Fuli
RomanceZnáte Kiona a Fuli tihle jsou jiní,a stejní.Kion a Fuli milostný příběh.Kion je do Fuli zamilovaný,ale neví jestli ho má ráda.Fuli ve skutečnosti bojuje se stejnou otázkou.