Oba už nebyli smutný,byli spolu a šťastný i druhého rána.Jsou spolu a zamilovaní.Objali se a šly do lvího domova,Fuli zakopla a Kion se po úsmál.
Kion:Co je stebou.
Fuli:Jen chci jit vedle tebe.
A oba šly.
Dnes ráno bylo nezvykle ticho ale to bylo v čerejší noci.Kion koukal kolem sebe a vážil si zem kolem sebe víc než kdy jindy,všechni jeho starosti byli pryč.Byl šťastný kráčel domů bo boku své Fuli milované.
Fuli:Utíkal jsi tudy.-Kion váhal,nechtělob se mu vyprávět.
Fuli:Přede mnou nemusíš nic skrývat.Jsme jedno a navždy.
Kion:Byla to spomínka ve snu,byl jsem malý a s tátou.Mluvil jsme o jizvach,že jsou to trofeje.
Fuli:Zajímaví a úsmála se.
Kion:Znám tě odjakživa!A vždicky jsem tě miloval.
Fuli si položila hlavu na Kionovo rameno a úžívala si Kionovu přítomnost.Kion měl šťestí,když jejich slzivý oči zavřeli v jejich objětí.
Fuli:Oh Kione.-Neměla žádná zprávná slova.Snažila se svou lásku vyjádřit činy.
Fuli ho olízla a Kion se po úsmál.
Fuli:Co se stalo potom.
Kion:Nic důležitého.-A setřel tlapou Fulinu slzu.Marinetta mě našla špatnem vstavu,a Eninka me hlídala abych byl bezpečí a pak mě odnesly domů.
Fuli:Ach můj lve!Povzdechla si a objala Kiona.
Nakonec se rozhodly pokračovat v chůzi.
Kion:Měli by nás čekat nás dva.
Fuli nervoznila když to uslišela.
Království je vítali když přišly Kion a Fuli.
Kion:Ahoj tati,ahoj mami.-Pozdravil Kion když dorazil k rodičům.
Přitulil se k knim,a matka ho olízla,zatím co scénu sledovala Fuli z povzdáli.
Fuli:Dobré ráno veličenstva!-Pozdravila.
Simbát:Dobré ráno Fuli.-Pzdravil král.Jsme rádi že jste už zpět.
Nensina:Oprávdu rády.Jsme rády že jste spolu pořádku,bylo to strsující...
Kion:Ano to bylo,ale doufejme že si s vyhnanci chvíli dají pauzu.
Simbat:Váš tím na vás čeká na vás oba.
Kion:Jasně,pojďme!
Simbat:Marinetta šla říct Rafkimu dobrou zprávu.A měla by se brzi vrátit.
V jeskyni vyděli,Kinanu a jeji kamarátky a par lvic,nekteré lvice lovily.Už blýzko byli u přátel.A Carsto mluvil,on a Zango seďěly opodal od lvic.
Carsto:Myslim že bysme to zvládly i bez tebe,padouši nejsou takový velikány.
Lev:Opravdu si to myslíš.
Simbat:Lví hlídka a lvice bojovali k nezaplacení,a na tom koneckonců záleží,ne?
Pak se všechna pozornost obrátila na Kiona a Fuli.všichni lvice se připojili k Kionovi a Fuli,Fuli to nevadilo byla šťastná.
Kion:Ahoj-A úsmál se.
Lvice:Jsme rádi že jsi pořádku,i ti Fuli,taky jsme rádi že jsi pořádku.
Tehdy přišly přívítat Zango a Carsto.
Zango:Už jsi zpátky.-Radoval se.Jak je na tom tvoje noha.
Fuli:Ta je pořádku,dík,trochu jsem běžela.
Carsto:Zuka zama,musely jsme vám tedy hodně chybět.
Zatana:Jak ses tam dostal,byl si u vodopádu.
Kion:Nevim.
Zatana:Opravdu.
Simbat:Vůbec si nic nepamatuje,řekl námto.A Kion byl težce zraněň.
Kion se otřel od Fuli a by jí uklidnil,a Fuli na Kiona starostlivě zamrkala,když se posadil k Fuli.
Simbat:Potřebuje odpičivat možná týden nebo i dva.
Kion:Není to tak zlé tati,možná budu potřebovat jen par dní,ne víc.
Simbat:Doufám že máš pravdu.
Simbat:A Fulina noha,zatim není pořádku.Takže byste nachazejícich dnech měly být ve střehu.
Carsto:Zvládneme to.
Kion:Ano i tak budeme hlídkovat.-Podíval se na Zanga.A i lvice nám pomohou.
Marinetta se vrátila a usadila se u Kiona.
Marinetta:Ahoj všichni.
Simbat:Ahoj,a jak to vzali.
Marinetta:Byli potěšení.Vyděla jsem Flower a Zapoda,co my uniklo.
Simbat:Lví hlídce pomůžou lvice,a Kion a Fuli musej odpočivat ať se jejich zranění vyléčí.
Marinetta:Nikdy nemůžem být bezpečí,ne vyhnanci a ne povčerejšku.
Lvice:Co když zaútočí.
Simbat:Budeme připraveny?
Carsto a Zango se dali znova do rozvoru s lvicemy.
A královna Nensina se přistoupila k Kionovi a Fuli.
Nensina:To bude pořádku.
Kion:Rady bychom pomohly,doufam že se to nepokazí,když tam nebudem.
Nesina:Nevěříš lví hlidce?
Kion:Mám obavy,lví hlídka není lví hlídka bez všech svých členů?
Fuli:Miláčku neboj se.
Kion:Prostě se jen trochu bojim,to je vše.
Královna Nensina se při pohledu na ně se společně úsmáli.
Královna Nensina:Jste rozkošní pár.
Kion si nemohl pomoc a za červenal se.
Kion a Zango se smály i lvice,když Fuli a Carsto se hádali.Nebyli to moc vážně a přesto jí to bavilo.
Král Simbat:Carsto je prostě Carsto.
Zatana se nepřestala ptát co se stalo,ale Kion si to nepamatoval,chtěli to vědět.
Král Simbat:Už jsme se ho ptali,nic si nepamatuje.Nádcházejících dnech budeme hlídat,a nedovolíme aby se to vimklo,znovu.
YOU ARE READING
Milostný příběh Kiona a Fuli
RomanceZnáte Kiona a Fuli tihle jsou jiní,a stejní.Kion a Fuli milostný příběh.Kion je do Fuli zamilovaný,ale neví jestli ho má ráda.Fuli ve skutečnosti bojuje se stejnou otázkou.