Den zapamatování

323 0 0
                                    

Fuli:Á tady jsi Kione.

Kion se úsmál,když vyděl Fuli jak kněmu běží.

Fuli:Ahoj Kione,kde jsi byl.

Fuli:Páni,ti jsi přinesl růži.

Kion:Vím jak máš ráda růžovou,tak jsem ti přinesl růžovou růži,jako dárek.Veselý den Upendi,Fuli.

Fuli byla opravdu dojatá.

Fuli:Díky,Kione.Jeto ten nejkrášnější dárek,jakej sem kdy dostala.

Fuli olízla Kiona:Šťastný den Upendi i tobě Kione.

Fuli: Omlouvam se že jsem tě vyhnala,jsem ráda sama ale i stebou bylo skvělé být.

Kion:To je pořadku Fuli,chapu že jsi potřebovala být prostě sama.Jsem rád že tebe baví se semnou  poflakovat.

Fuli:Díky Kione.-Úsmála se,když si Kion přesedl vedle Fuli.

Kion jí pak vypravěl jak jí chtěl dát tuňáka a kdo ho zradil,a tak ho Fuli objala.

Kion:Chtěl jsem ti ukázat jak si tě vážim,muluji tě Fuli.

Fuli:Nemusíš my dávat tuňáka,nebo  růži,jsem ráda že jsi tu semnou Kione.-Fulin se přitiskla k Kionovi.

Fuli:Jsem ráda že dnešek dopadne dobře pro nás dva.

Fuli:Jsem ráda že dnešek dopadne dobře pro nás dva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oba se přitiskly k sobě a Kion ji olízl ucho.

Kion:Já taky,Fuli.Já taky...

Oba uslyšely zvuk.

Kion:Woowy,co ty tu děláš.-A skočil na něj.

Woowy:Co děláš chlapče,au?Slez ze mě!

Woowy ležel na zádech a Kion vrčel,když zatínal drápy na jeho hrdudi.

Kion:Ti máš ale nervy,že seš se ukázal.-Ukázal mu tesáky aby ho vystrašil.

Woowy:Dobře,dobře chlapče.Přiznávam že jsem tě oklamal,abys ulovil všechny tuňáky.Ale já oklamával ostatní zvířata,aby my sehnali jídlo.Je způsob jak  těžké přežít,když jsem cizích zemí,jasný?: 

Kion:Co jsi my osobě řekl byla lež.

Woowy:Ne to byla pravda.Lhal jsem o dárku.

Tehdy si všiml gepardici Fuli,která byla hned vedle Kiona.

Woowy:Řekni,jeto ta dívka,ze kterou chodíš,chlapče?Musím říct,že máš opravdu dobrý vkus!

Kion a Fuli si vyměnili rozpačité pohledy,když to řekl.Kion poslouchal Woowy, aby ho odvedl od hlavního problému.Proč se sem vrátil,Woowy?

Woowy:Chlapče,můžu ti vysvětlit všechno co chceš?Ale nejdřív bys mohl ze mě slezt?Slibuju že neuteču!

Kion:Jak ti mám věřit,důvěru si rozšlapal.

Woowy:Obvykle jsem se vykládar k zvířatům,které jsem oklamal.Protože vím že my budou chtít po škrabat oči,ve chvíli kdy mě uvidí.

Cokoliv co Kion slyšel dávalo smysl.

Fuli:Má pravdu,Kione.Možná mu po tentokrát můžem věřit.

Kion: Dobře,dávam ti druhou šanci,Woowy.

Woowy:Páni,díky chlapče.-Vstal.Ake poté co jsem utekl,vyděl jsem zvířata tak zamilovaná,a tak jsem si vzpomněl že je den Upendi.Bylo my trochu líto že jsem tě oklamal...

Kion:To bys měl.

Woowy:Každopádne...Cítil jsem se kvůli tomu špatně,takže...Vystopoval jsem vás,abych vám to řekl že na vás oba čeká u vodopádu překvapení.A myslím že se vam bude líbit.-A pak se po usmál.

Kion:O jakém překvapení mluvíš?Aby nás hyeni za útočily.

Woowy:Přestan s tím chlapče,snažím se jen udělat něco dobrého,takže nemusíš být sarkastický.Pokud my nevěříš,nemusíš tam chodit.

Fuli vzala Kion stranou.

Fuli:Nech ho,ať nám to překvapení ukáže.

Kion:Nevěřím mu.

Fuli:Kione prosím.Podívejme se,a pak se vrátíme.

Kion:Dobře Woowy,půjdem.

A tím se trio vydaly k vodopádům.

Woowy:Dobře vy dva,to překvapení je tam.Tak mě následujte,a připravte se,že budete oslněni!

Oboum se rozářily se jim oči,byli překvapení co vyděli před sebou.

Woowy:Objednal si někdo rybý večeři,pro dva dokonalým výhledem na západ slunce.

Woowy ukázal tolik druhů ryb,upořádany ve tvaru srdce.A měli naprosto krásný výhled na západ.

Fuli:Páni!-Fuli se usmála.

Kion:To jsi udělal ti,Woowy.

Woowy:Jište,chlapče, chvíly mě to trvalo,než jsem všechni pochytal.Ale bylo to nejmenší co jsem udělal,když jsem ti to zkazil,den Upendi.

Kion:Díky Woowy, za to co jsi nám udělal překvapení.

Woowy:Musel jsem to udělat.Musím jít dál cestovat.

kion:Můžeš tu zůstat.

woowy:Toje od tebe milé,chlapče ale myslím že jsem tu byl dlouho.Nechápej mě špatně,tohle místo je skvělé,ale planuji po cestovat celý svět.Dokud nenajdu svou lásku.

Kion:Tak ti přeji šťestí na cestách.-A poplacal servala po zádech.A jestly se vrátíš,budeš tu zvan,jen neklamej zvířata aby ti dali za darmo jídlo.

Woowy:Oh,nedělej si s tím starosti,chlapče.Popravde mě možná neuvidíš,asi  je to na posledy.Užijte si večeři vy dva!

Kion a Fuli sledovaly jak serval odcházel,dokud jim nakonec nezmizel z dohledu.A pak se otočily a usadili ve trávě,vedle řady ryb,zatím co před sebou pozorovali západ slunce.

A pak se otočily a usadili ve trávě,vedle řady ryb,zatím co před sebou pozorovali západ slunce

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fuli:Kione, než končí den Upendi,chci ti jen poděkovat za všechno,co jsi pro mě udělal.Kione vářim si tě a miluji tě Kione.

Kion se na Fuli usmál a olízl ji nos.

Kion:Taky tě miluji a šťastný den Upendi,Fuli.

Naposledy se k sobě přitulily,když sledovali západ slunce,jak konečně klesá pod obzor.A značí konec letošních oslav dne Upendi.

Milostný příběh Kiona a FuliWhere stories live. Discover now