Kion byl utahan,a znovu vstal ucítil pach Fuli a tak ji stopoval.Držel nos při zemy,a musel spěchat,aby šla Fuli najít.Kion se divil proč by útikala k vyhnaství.Uviděl Fuli spíci na skálce.
Kion:Fuli?
Fuli uslišela Kiona a podívala se na něj,a Kion si sedl k ní.
Fuli:Ahoj Kione.
Kion jsi všiml že Fuli pakala:Jsi pořádku,proč jsi utekla aš sem.
Fuli:U tohohle kamene jsem se narodila mé mámě.
Kion:Počkej,tady ses narodila?
Fuli pomalu přikívla:Tato oblas byla místem,kde jsem žila,když tu byli rodiče.Nekteré vzpominky byly vytvořeni tady.
Fuli:Vydíš tamhle ten kopec?Kdysi byl pokrytý květinami.Když mi bylo par měsíců,táta mě vynesl na kopec a pak jsme se celý den,valili dolů z kopce,měli jsme skvělý čas.
Fuli se smála,pak i Kion se smál.
Kion:Takže naše váleni zkopce,sis vzpoměla na své spomínky.
Fuli:Jo asi Kione.
Kion:Fuli promin,že se na to ptám,ale...Kde máš rodiče?
Fuli naplnili oči slzamy:Jednou v noci,když mi byly pouhé dva roky,mě rodiče přivedly co nejblíž odtut.A abych se schovala do keře a nevycházela ven,dokud se nevrátí.Čekala jsem celou noc,a už se nevrátily.To bylo na posledy,kdy jsem je vyděla.
Kion:Já se opravdu omlouvam,že jsem se ptal.
Fuli:Omlouvam se Kione,potřebují nějaký čas být sama.
Kion:Jsi si jistá?
Fuli:Ano jsem.
Kion odchazel pryč,Kion se cítil deprisivně kdy ji tam nechal.Byl u Zanga na večírku,viděl Carsta a Zanga jak si užíváji zábavu ve vodě,dokonce viděl marinettu jak se koupe a potřeboval radu od ní.
Marinetta:Kione co tu děláš?Myslela jsem že jsi s Fuli.
Kion:Já vím,jde oní,potřebuji tvou pomoc.
Marinetta:Fuli,kde je?Je pořádku?Mám zavolat Carsta a Zanga.
Kion:Nevolej je nechci je rušit při zábavě,proto se schovávam.Fuli je víceméně pohodě.
Marinetta:Co myslíš víceméně.
Kion:Proč se neprojdem,všechno ti řeknu.
A tak se Marinetta podívala na Kionova a prošly se pryč.Kion vyprável co mezi nimi bylo.
Marinetta:Proč to udělaly?
Kion:Kéž bych to věděl,Marinetto.A myslím že by to chtěla vědět i Fuli.Myslím že proto snámi nechtěla slavit den Upendi.
Marinetta:Přepokladam,že proto je ráda sama.
Kion:Muluji Fuli,a všichni to ví,ale jak ji rozveselit.
Marinetta:Co jí dát dárek,toje zvikem na den Upendi.
Kion:To je skvělý plán,ale co jí dát za dárek.
Marinetta:Dárek by mohlo být jídlo,třeba gazela.
Kion odmítal.
Marinetta:Impala,ryby.
Kion:Vyděl jsem jist ryby,ale jakou má ráda.
Marinetta:No,tuňák je obvykle považován za nejchutnější rybu v Seregenti.Nedaleko odtud je zpoustu tuňáků!
Kion:Tak my ukaž cestu.
Marinetta:S radostí,Kione!
A tím se dva členové lví hlídky,Kion a Marinetta šly ulovit nejchutnějšího tuňáka.Aby Kion dál dárek pro svou lásku Fuli.
Kion:Marinetto jak daleko je ta řeka.
Marinetta:Nedaleko,Kione!Řeka se nachází toho lesa.A tady jsme.
Uslyšely zvuk.
Marinetta:Co to bylo.
Když se posadil na Kionovo záda.
Kion:Kdo se to v křoví schováva,pojď sem a ukaž se.
Podobal se gepardovy,kdo je to.To zvíře vrčel,ale nakonec ústoupilo.Když jsi uvědomil,že proti nemu stojí jenom lvíče a papoušek.
Woowy:Jménuji se Woowy,a já se staram o své věci.
Kion byl překvapen jeho laskavostí,ale i tak byl opatrný.
Kion:Jsi druh geparda,nebo něco jiního.
Woowy:Ne nejsem gepard,i když se jim podobam.Ve skutečnosti jsem kočka Serval,a my Servalové se v této části moc nepoflakujeme.
Marinetta:Co tady děláš.
Woowy:Rád cestuji.Po cestval jsem téměž celou Afriku.
Kion:Takže cestuješ sám?
Woowy:Ano jsme rády sami,a dost o mě víte.Jak se jménujete.
Kion:Promin,že jsme ti neřekli jména.Jménuji se Kion a to je má kamarátka Marinetta.Jsme dva z pěti členu lví hlídky.
Woowy se rozářily oči,když to slyšel:Počkat ten papoušek je členem lví hlídky?Nemaji to být lvy.
Woowy:Nemohl jsem si pomoc,ale zaslechl jsem že ses chystal olovit tuňáka pro někoho jménem Fuli,lvíče je tvůj přítel?
Kion:Jo,ona je my moc blízká.
Woowy:Aha,tvoje kamarátka je ona.Takže si ochoten pro ni lovit tuňáka té ledové vodě?
Kion:Ano chci to pro ní udělat.
Woowy:Takže je víc než pouhý přítel,ale tvá družka.
Kion:No já.
Woowy:Uvolny se,chlapče.Není se čeho stydět.-Zasmál se serval.Všichni blízcí přátele se zamilují.A přesně proto vám pomůžu.
Kion:Ti mi chceš pomoc?
Woowy:Taky jsem byl mládě a byli jsme přátelé a pak jsem se zamiloval do Sindy.A bal jsem se jí to říct.A když jsem měl odvahu a měl pro ní kytky,už byla pryč,cestovala sama.A to bylo naposledy,kdy jsem jí vyděl,lásku svého života...
Kion:Hezkej příběh,ale proč my to říkáš?
Woohy:Jde o to,chlapče...Pokud jsi zamilivaný do své nejlepší kamarátky,tak jí to řekni!
Kion:Fuli to ví,a táta nám to dovolil,oba jsme při boji s vyhnanci málem umřely.
Marinetta:Dokonce to víme i my.
Woowy:A tet se soustředme,o tvým dárku pro Fuli.
Kion:Dobře.Tak co máš na mysly?
Woowy:Skvěle,a jdem k řece.Pozbiráme 50 kusu tuňáku.
Marinetta:Tolik tuňáku Fuli nesní.
Woowy:Tady je nápověda,Marinetto,Fuli nebude jíst sama.Každopáde Kione,dostaeš jen tech 50 kousku tuňáku,zatím co já tam půjdu za ti stromy a připravým něco zajímavého,vím že se vám to bude líbit.
Kion chtěl něco říct,ale Woowy zmizel.
Marinetta:Myslíš že se mu dá věřit.
Kion:No,Woowy vypadá trochu divně.Ale jsem si jistý,že to myslí dobře a úmisly,chce my pomoc.
Kion:Šel k vodě.
Marinetta: No...Doufam,že máš pravdu.
Kion:Půjdu do prostřed,a ti vyletíš nahoru,a ukažeš my kde je tuňák a já ho chytim.
Marinetta:Rozumim,Kione!
YOU ARE READING
Milostný příběh Kiona a Fuli
RomanceZnáte Kiona a Fuli tihle jsou jiní,a stejní.Kion a Fuli milostný příběh.Kion je do Fuli zamilovaný,ale neví jestli ho má ráda.Fuli ve skutečnosti bojuje se stejnou otázkou.