Slunce začalo svítat na obloze,malovalo na obzoru nádhernou směs oranžové a růžové barvy.Slony se vrátily plnímy choboti z vody,kouř a horko začalo být nesnesitelné a Simbat pokračoval v kopání.Příkop se zvětšoval malem ohnivém poli.které si vybral.Sloni přícházeli a klopili vodou a zase odcházeli pro vodu ale byli stale unavenější.Niní byl polovině práce hotový,a sloni dál pokračovali.A mohli jen doufat,že společně dokážou hlavní hrozbu uhasit,menší části.Věc byla tak že sloni,kařdou minutou byli unavení.Oheň se přestal sířit,jen na malou dobu,a oni ne měli dostatek slonů.Oheň nemohli uplně zastavit,ale snažily se co nejvíc snížit jeho mnoství plameňě.Příkop byl brzy hotový.a Simbat byl trochu unavení.
Když dorazily další skupina slonů,Museli přestat,aby si udělali malou přestavku.Simbat vyděl jejich očích strach a beznaděj.Věděl že tet musí jít pomoci zvířatům a nechat je na vlastní pěst,a nebylo zprávné je tam nechat.
Simbat:Pokud tento oheň nezastavíme,může spálit celou louku.
Slony:Nikdy bych sme nedovolily,aby se to stalo.
Niní vstávali sloni nabrat vodu do chobotu,a pak vyděl lvice jak ničí vyhnance,Simat je naplnen pýchou.Ti kteří bily blízko lví země se pokusily utéct,ale většina z nich byla chycena a nemohli se vrátit do vyhnanství.
Konečné rozhodnutí vyhnanců odějít bylo učiněno když se Simbat dorazil na scénu a řval svou energii do vzduchu.Spolili se skupině a všechni se rozeběhli k nejbližší hranici lví země.Boj oficiálně skončil...
Ale co Simbat neviděl byla lví hlídka a Kion,a věděl že Nensina s Kinanou jsou doma bezpečí.,ale i tak se oně bal.Ty pro něj byli nejdůležitější.Simbat se vračel k lví země k jeskiny domů,aby zjistil zda jeho rodina je pořádku,a lvice ho pak následovali zpět s malými ranami a byli i unavené.Šel Simbat do jeskyně rychleji,ale nikoho tam nevidě.Šel do doupěte lví hlidky a nikdo tam nebyl,šel do královské jeskyně.I když slunce v té době stoupalo stale výš a výš,na některých místech jeskyně byla trochu tma.A přesto viděl Nensinu se svou dcerou Kinanou,je rád že je vidí.
Simbat slišel Carsta,a něco o Kionovi,šel Simbat za Carstem a Zangem do doupěte lví hlidky.
Carsto:Fuli je Rafkiho stromu.
Zango:A Marinetta je stále někde venku...
Carsto:Kion chybí,nevíme kde je,vaše veličenstvo.
YOU ARE READING
Milostný příběh Kiona a Fuli
RomanceZnáte Kiona a Fuli tihle jsou jiní,a stejní.Kion a Fuli milostný příběh.Kion je do Fuli zamilovaný,ale neví jestli ho má ráda.Fuli ve skutečnosti bojuje se stejnou otázkou.