Tajemná jeskyně

216 0 0
                                    

Kion byl venku z jeskyně,a podrobně vysvětlil svůj popis vchodu a byl velmi opatrní,aby nepozradill tajné místo.Carsto s Eninkou si vzpomněli že Džungle je jeden vodopád a není moc daleko od královské jeskyně.Všichni čtyři vyslovili svou větu:Až dokonce lví trvání lví hlídka jí ochrání.Během cesty Kion naznačil Marinette,aby letěla velmi vysoko a aby našla vodopád a starý mrtvý strom se dvěma obřími kameny pod ním.Marinetta byla překvapená takovou žádosti ohledně stromů.Zatímco Eninka a Carsto byli průvodce,při hledání vodopádu po souši.

Po příchodu se pustili do práce,díky svitu měsíce v úplňku byl les výšin vidět jasněji.Marinetta na sebe nenechala dlouho čekat a mrtvý strom našla.Eninka s Marinettou,Carsten,Zangem,šly hledat tajné místo a našli ho.Díky ním Kion ví kde toje,a tak šel se podívat bylo to ono a honem jde za Fuli,chce ji překvapit.A dorazil jeskyni lví hlídky,šel za Fuli.

Kion:Chci tě vzít na zvláštní místo.-A těšil až jí to místo ukáže.

Fuli:A ať to stojí zato,ukaž my to místo.-Fuli koukala do Kionovým očí.

Marinetta Kionovi tajně ukázala vodopad,a Kion  mrkl na Marinettu a poděkoval,tajně.Carsto a Zango s Marinettou sledovali 2 kočky,které byli spolu sami.Prochazeli se šly k tajemné jeskyni.A překročil cestu k kamenů,a podařilo se Kionovi najít vodopád,velmi blízko jeskyně kde byli Kion a Fuli spolu. 

Fuli:Jak dlouho to bude trvat?

Kion:Vydíš ten vodopád,tady je vchod.

Konečně dorazili k vodopádu,pod vodopádem vedla cesta k kameni.Dával si velký pozor,aby nezmokl.A byl tam skutečně obrovský podrost s hnědým listím,byl Kion na správném místě.

Fuli:Kam jdeš?-Zeptala se Fuli zmateným výrazem.

Kion:Uvidíš,pojď se mnou.Potřebuji vyndat ty listi,aby jsme mohli projít.-Podařilo se Kionovi vyndat hardu listí.Fuli tet můžeme jít.

Fuli:Dobře,uź jdu.-Když blízka viděla vchod,pozorovala jen absolutní tmu.

Kion:Fuli potřebuji aby ses kousla do mého ocasů,opatrně.Jen abys neztratila mou cestu.-Řekl když udělal první kroky.Vím že jeto divné,ale jeto jediný způsob.

Fuli:Tak dobře.-Fuli souhlasila.

Fuli trochu ustoupila a svými tesáky držela špičku Kionovu ocasu velmi opatrně,aby ho nezranila.A když Kion viděl že je Fuli připravena,začal se pohybovat směrem k děsivé jeskyni.Jak se pohybovali,tma byla stále větší a větší.A pak se Fuli ze strachu zastavila,a Kion jí zašeptal:

Kion:Neboj se Fuli,nedovolím aby se ti něco stalo,natož abych tě nechal na tom to místě.

Fuli potlačila svůj strach a rozhodla se pokračovat.Od chvíle kdy vstoupili do jeskyně,uplynulo 5 minut a už neslišeli hluk vodopádu za sebou.Jediné,co bylo slyšet,byl zvuk jejich kroků.Netrvalo dlouho a obě kočky uviděly v dálce světlo,v tu chvíli se Kion zastavil.

Kion:Fuli,už můžeš pustit můj ocas.-Zašeptal Kion vyděšené Fuli,úplně se vyděsila že nic nevidí.Chci aby si zavřela oči,prosím chci tě překvapit Fuli?-Fuli Kionovi věřila a zavřela oči.A pokračovali dál ke světlu,několik minut,světlo svitílo a tma mizela,v níž se ke zvukům cvrčků přidal teplý zvuk stromů a oni cítili květinovou vůni.Teplota počasí pro ně začala vztoupat k příjemné hranici,Kion měl velkou radost,když viděl Fuli,že ji konečně není zima.Všechno jde perfektně.Konečně dorazili do cíle,Fuli cítila,že šlápla do něčeho měkkého a teplého.Pak Kion a Fuli otevřeli oči a to,co uviděla nemohla nic říct byla oněmělá.

Kion:Překvapeni.-Řekl Kion radostně.

Fuli pečlivě pozorovala vše,co Kion vyděl ve snu.Bylo to všechno přesně tak krásné,růžové okvětní lístky poletující všude,stromy zvláštních barev,studna s vodou,teplé počasí,hory,růže,pokrývající celou zem a nebe pokryté hvězdami.V dálce svítil úplněk a osvětloval celou místnost.

Milostný příběh Kiona a FuliWhere stories live. Discover now