5: -Kavga. -

249 21 9
                                    

En son ki konuşmadan sonra aradan neredeyse iki hafta geçmiş,jeon ve taehyung hiç konuşmamış, birbirleri ile uğraşmamışlardı bile..

Jeon o gece tae'nin attığı fotoğraf ile dakikalarca bakışmış ,ardından sinir bozukluğu ile kapatmıştı telefonu..

Nesi vardı tanrı aşkına!
Onların nesi vardı!
Ne tür bir düşmanlık bu!

Oturduğu koltuktan kalkıp mutfağa girdi ve kendine kahve yapmaya başladı..

Bir yandan telefonda güncel haberlere bakıyordu.
Yine yine ve yine manşetler;  kim taehyung! kim taehyung!
Kim taehyung!

Dakikalar sonra hazırladığı kahvesini alıp masasına oturmuş, şirketle ilgili dosyalara bakmaya koyulmuştu ki ..

Sertçe çalınan kapı ile ayağa kalkıp küfürler ede ede kapıya doğru yönelmişti.. yalnız kalmak istediği için hizmetlilerin hepsini yollamıştı o gün.

Kapıyı açtığı anda karşısında beliren jimini görünce anlamsız bakışları onu süzmüştü.

Jimin ona sahte bir gülümseme ile " Selam~~" dediği an işler gerçekten saçma bir hal almaya başlamıştı bile...

Jeon konuşmak için araladı dudaklarını ve " Selam?" dedi sakin bir tonda.

Jimin önce boğazını temizledi sonrasında ise, " Konuşabilir miyiz?" dedi ona bakıp.

Jeon birkaç saniye durdu ve sonrasında merak ettiği için onu içeri aldı..

--
Dakikalar birbirini kovalarken jeon sinirle kalktı ayağa " Sikik herif!" diye bağırdı.

Jimin amacına ulaşmış bir şekilde bıyık altından gülerken ayağa kalkıp ona yaklaştı ve  " Sakin jeongguk.." dedi yalandan bir samimiyetle.

Jeon şuan o kadar sinirliydi ki , duydukları onu çileden çıkarmıştı âdeta..

Sakinleşmek adına kapattı gözlerini. Birkaç saniye öylece durdu sonrasında hiçbir şey demeden evden çıkıp gitti.
Jimin kahkahalar ile terk etti jeon'un evini. Üzerine birde asla utanmadan"Balık yemi yedi." diye mırıldandı..

Gerisi çok hızlı gelişti.. arabasına bindi , kim taehyung'un malikânesine geldi, ve arabadan inip kapıyı sertçe çaldı..

İlk gün yaşanıyordu sanki. Yine sinir etmişti onu..

Hizmetli tarafından açılan kapı korumalar yüzünden jeon'un içeri girmesine izin verilmeyince taehyung aşağı inmiş ve ..

Onu görünce adamlarına durmaları gerektiğini söylemiş sonrasında içeri almıştı jeon'u.

Jeon bu sefer hiç sakin olmayan bir tavır ile sert bir yumruk atmıştı esmerin tapılası yüzüne..

İlk önce ne olduğunu anlayamamıştı esmer, ona baktı ve
" Hayırdır jeon kapışma mı istiyorsun?" demişti gülerek.
Sinirlerini birbirlerinden çıkarmaya bayılırlardı..

Jeon onu itip hiç acımadan tekrar yüzüne vurunca ,taehyung istediğini anlamış gibi karşılıksız bırakmadı yumruğunu.. ne kadar istemese de..

Jeon duvara tutunup birkaç saniye derin nefesler almış sonrasında ise;

" Senden.. nefret ediyorum kim taehyung!" diye gürlemeşti.

" Bende senden jeon bende senden." dedi taehyung her zaman ki gibi.

Neden kavga ediyordu bilmiyordu üstelik.

Jeon ona doğru gelip sert bir yumruk atınca koltuğa düşmüş acı içinde inlemişti o an ..

" Gerizekalı! Senin derdin ne?. "

 Amour / Taekook        Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin