22- : " Yalvarırım tekrar benden gitme.."

143 21 0
                                    


Aşkınında dahil herkesin gözleri onun ve yanındaki kadının üzerinde geziyordu.

Piyasadan çekildiği zannedilen bir genç.. aslında piyasayı arkadan kontrol ediyordu demek..
Jeon'un dediği şeyden sonra kimileri aralarında fısıldamaya başlamış,kimisi ise fotoğraf çekiyordu..herkes hala şoku yaşıyordu.
Çünkü tam bir senedir onu kimseler burada görmemiş ülkeyi temelli terk ettiğini düşünmüşlerdi..ama jeon jungkook çok başka geliyordu..

Birkaç dakika sonrasında jeon'un bağırışı ile herkes eğlencesine geri dönmüştü.

" Güzelce eğlenin! Çünkü çok güzel haberler ile geldim! "

Kim taehyung ve yanındakiler hala şokun etkisinde gibiydi.

Taehyung bir an bunların rüya veya sürekli gördüğü halüsinasyonlardan biri olduğunu düşünmüş nefesi kesilmeye başlamıştı..

Koşarak lavaboya gitti, ve zorla tezgaha tutundu..

" Siktir! Yine mi? " kendi kendine söyleniyor bunun bir gerçek olduğunu anlayamıyordu..

Jeon herkese selam vermiş hepsiyle tek tek konuşmuştu, babası hariç..
Onunla konuşmayı çok başka yapmak istiyordu çünkü..

Eline dökülen viskiden sonra yanındakilere bir şey demeden lavaboya gitmişti..
Kim taehyung duvara tutunmuş derin derin nefesler alıyordu..
İçeri dolan kokuya döndü yüzünü,hemen tanıyordu..

Jeon ona bakmış;

" Hayrola kim taehyung gelişimi kaldıramadın mı? " Diye sormuştu ukala bir tavır ile.. canını öylesine yakmak istiyordu ki..

Taehyung derin bir nefes almış hala gerçekliği algılayamamıştı..
Cebinden çıkardığı ilacını hızla içmiş ardından elini sertçe duvara vurmuştu. Bir krizin eşiğindeydi sanki..
Jeon ona anlamaz gözlerle bakarken yavaşça tezgaha yaslanmış kollarını önünde bağlamıştı..

" Git! Git! Git artık git! "

" Sen gittin hayalin neden kalıyor ki  benimle?!"

" Kahrolasıca! "

Elini üst üste duvara vuruyor kendini sakinleştirmeye çalışıyordu..

Jeon ne olduğunu anlamış bir biçimde yerinde doğrulmuş yanına yaklaşıp elini tutmuştu.. kızarmıştı eklemleri..
İçten içe sevinmesi gerekiyordu, kim taehyung'un canı çok yanıyordu..
Ama o nedenini bilmediği bir şekilde üzülüyordu sanki ona..

Taehyung dolmuş gözleri ile ona baktı ve jeon hiçbir şey demedi..
Anladı halüsinasyon değildi gelmişti!! Aşkı gelmişti!! güzeli ona geri gelmişti!

" J-jeon sen.. " ağzından zorla çıkan sadece iki kelimeydi.

Sonrasında hiçbir şey demeden aşkına sarıldı.. incitmek istemiyordu ama sımsıkı sarılıyordu ona.. çok korkuyordu yine gitmesinden.. sarılıyordu hala..

Biri aşkına, diğeri nefretine..
Nasıl da özlemişti kokusunu, nasıl da hasret kalmıştı kendisine..
Jeon bir şey yapmak istiyor ama sanki ona engel oluyordu.
Zorlanarak saniyeler sonra geri çekilip ondan birkaç adım uzaklaştı.
Kim taehyung aniden gelen boşluk hissi ile ona dönmüş;

" Geldin .. geri döndün!" diyebilmişti..

Jeon hafif gülmüş ardından ;
" Fazla sevinme işlerimi hallettikten sonra geri dönüyorum." demişti..

Sesi.. ne kadar ihtiyacı vardı ona.

Taehyung hızla ona yaklaşmış ardından;

" Jeon gitme! Yalvarırım tekrar benden gitme.." demişti.

 Amour / Taekook        Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin