Sosyal medya savaş alanına dönmüş,
Herkes ayaklanmış,
Kim ve jeon ikilisinin başları bu sefer büyük belaya girmişti...
Ortalıkta dolanan uygunsuz bir video, onlarla birlikte tüm ülkeyi etkilemişti sanki...Jeon o anki sinir ile ne yapacağını bilmiyor odanın içinde dört dönüp, bir yandan adamlarına emirler veriyordu.
"Sildirin onu!"
" Adımı temize çıkarın!"
" Olay babama gitmemeli."
" Yapanı bulun!"
Korumaların hepsi başları ile onaylayıp saygıyla eğildikten sonra işlerinin başına koyulmuş jeon hala sinir küpü olarak kalmıştı..
Hızla odasına çıktı ve üzerini değiştirip telefonunu aldı.
Kim taehyung'u defalarca aramış ama uzun uzun çalmasına rağmen hiçbir yanıt alamamıştı..Jin ve yoon ikilisi sosyal medyaya yayılan videoyu sildirmek için uğraşıyor, herkes canını dişine takıyordu.
Jeon hızla uygulamaya girmiş ve art arta yazmaya başlamıştı..
Jeon: Sikeyim seni kim taehyung!
Neler olduğundan haberin var mı senin?
Ne bok yiyorsun da bakmıyorsun telefonlarıma?
Aç artık şunu
Neredesin..?
Göt herif.
Böyle işi sikeyim ben .Alamadığı yanıtlar ile birlikte hızla aşağı inmiş hiçbir korumayı yanına almadan evden çıkmıştı.
Garaja ineceği sırada her yerin muhabir ile dolu olduğunu gördüğü gibi tekrar eve girmiş maskesini ve şapkasını aldığı gibi geri çıkmıştı..
Hızlı bir şekilde arabasına bindiği gibi taehyung'un evine sürmüş , telefonunu sessize almıştı..Sinirden eli titriyordu,. Babası görürse öldüğünün resmiydi.. tüm itibarları yerle bir olurdu..
" Sikeyim böyle işi!" Söylene söylene arabadan indiği sırada yine muhabirler ile karşılaşmış ama görevli gibi görünmeye çalışarak eve girmişti..
Taehyung odanın içinde dört dönüyor bir yandan videoyu sildirmek için uğraşıyordu..
Jeon odaya daldığı sırada bakışları anında onu bulmuştu." Sikeyim seni kim taehyung! Neden açmıyorsun?! Ne boklar döndüğünden haberin vardır umarım." diye bağırmıştı jeon..
Taehyung onu kolundan tuttuğu gibi odanın iç tarafına çekmiş anında kapıyı kapatmıştı.
" Sakin ol jeon, biliyorum her şeyi." dediği anda jeon tekrar;
" Başımız büyük belada taehyung! Ne bu sakinlik?" diye bağırmıştı..Taehyung onun ellerini tutmuş ve sakin olmaya çalışır bir halde;
" Bana bak jeon, halledeceğim tamam mı? Güven bana. " demiş jeon sinirle ellerini çekmiş ve ;" Bak , babam görürse ben bittim tamam mı? Öldüm , beni yaşatmaz. anlıyor musun sildiremiyoruz hala! " demişti nefes nefese kalırken.
Taehyung saçlarını karıştırmış ardından hızla telefonunu alıp namjoon'u aramıştı.
" Sildirmedin mi hala."
" Olmuyor deme hyung yap bir şekilde! "
" Tamam, biliyorum."
Kısa bir konuşmanın ardından jeon yatağa oturmuş başını elleri arasına almıştı.. şuan çok çaresiz duruyordu.
" Kim ... Kim yapmış olabilir bunu?" demişti aniden.
Taehyung ona bakmış ve "Böyle bir video kimin eline nasıl geçmiş olabilir? " diye sormuştu..
İkisinin de kafası karışıktı, jeon sinirle ellerini saçlarından geçirmişti.. neredeyse birlikteliğe doğru giden o geceye ait kısa bir video kimin eline geçmişti de böylesine geziniyordu internette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour / Taekook
FanficKim Taehyung ve Jeon Jungkook birbirlerinden ölümüne nefret eden iki düşman ailenin çocuklarıydı.