11:-Albüm-

186 18 5
                                    

Sabahın ilk ışıklarına kadar ara ara uyanmış ,sonrasında geri uykuya dalmıştı hepsi..
Akılları hala tae'nin başına neler geldiğindeydi..

Jeon uyandığı gibi duş almış üzerine rastgele bir eşofman takımı giyip aşağı inmişti, saat daha erkendi..herkes yattığı için sessiz bir şekilde mutfağa girmiş ve kahvaltı hazırlamaya başlamıştı..

Bu sırada uykudan uyandığı gibi aşağı inen jimin ona eşlik etmeye koyulmuştu..

İkili birlikte konuşa konuşa kahvaltı hazırlarken ,herkes yavaş yavaş uyanıyor odalarından çıkmaya başlıyordu..

Jimin ve jungkook kahveleri yaptığı sırada taehyung aşağı inmiş yanlarına gelmişti direkt.

"Günaydın.. "dedi jeon'a bakarken.
Onun sesini duyunca arkasını dönüp bakmıştı jeon, sonrasında işine dönüp " Günaydın." dedi sadece..

Jimin sırıtarak tae'ye bakmış ardından ;
" Günaydın yok mu biricik kuzenim?" demişti ukala bir tavır ile..

Taehyung derin bir nefes almış eline aldığı bir dilim domatesi ağzına atmadan hemen önce " Günün aydın olmasın sevgili kuzenim." diyip göz devirmişti..

Jeon ikisini de umursamaz bir halde kahvaltıyı hazırlıyor, onlarla konuşmuyordu, jimin bir süre sonra jin'in seslenmesi ile masayı kurmak için mutfaktan çıkınca yalnız kalmışlardı..

Taehyung masaya tutunup " Ah jeon çok kötüyüm.." demişti rolüne girerek..

Jeon ilk önce onu umursamamış" Eminim öyledir kim." diye mırıldanmıştı..

Taehyung üst üste" Ahh jeon kötüyüm - ah karnım! " dediği sırada jeon eni sonu dayanamamış ve ona dönüp" Neyin var gerizekalı? " diye sormuştu.

Taehyung" Yaklaş bak kanıyor sanırım." diye konuştuktan sonra jeon ona yaklaşmış tam önünde durup bakmaya başlamıştı ki.. taehyung boynunu koklayıp saçlarının arasına öpücük kondurmuş ardından geri çekilmişti..

Jeon elindeki kaşığı ona atacağı sırada;
" Manyak herif, bende bir şey oldu sandım! " diye söylenmişti.

Taehyung gülerek mutfaktan çıkmış ve diğerlerinin yanına gitmişti,herkes masaya oturmuş her şey tamamlanmıştı..

" Taehyung anlat şu olayı nasıl oldu. " diye konuştu namjoon.

Taehyung kahvesinden bir yudum alıp;
" Ben de anlamadım, markete girmeme metreler kala ağzıma bez tutuldu sonrasında bir şey yapamadan bayılmışım zaten, o şerefsiz herif ağzımdan laf alana kadar dövdü amına koyayım umarım gebermemiştir de kendim sikeyim onu." demişti..

Yoon kahkaha atmış " Üzgünüm biz onu çoktan siktik.. oh yani öldürdük." diye karşılık vermişti..

Taehyung offlayarak yemeğine geri dönmüş ardından jeon
" Şuan iyi misin? Yaraların nasıl?" diye sormuştu ona bakmadan..

Taehyung birkaç saniye durmuş sonrasında;
" Ahh jeon çok kötüyüm gel öp hemen.." demişti.

Herkes kahkahalara boğulurken jeon gözlerini devirmiş;
" Sus manyak herif sus aklın fikrin başka yerlerde, sikseler öpmem seni." diye cevap vermişti..

Taehyung ona bakıp " Oo deneyelim hemen." diyip göz kırpmıştı..

Hoseok gülmekten jin'e vuruyor hepsi onlara bakıp hayretler içinde kalıyordu..

" Off taehyung off!" diyip ayağa kalkmıştı jeon.
" Size afiyet olsun ben içerdeyim." diye ekledikten sonra içeri gitmişti..

Bir süre sonra kahvaltı edilmiş ve masa toplanmıştı, herkes içeri geçip koltuklarına yayıldığı sırada taehyung yukarıdaki odalara bakarken bir çekmece içinde bulduğu albüm ile geri dönmüştü aşağı.

 Amour / Taekook        Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin