Sabah gözlerini kahkahalar ile değilde yüzüne vuran gün ışığı ile açmıştı jeon.. önce duvarda ki saate sonra hala göğsünde uyuyan taehyung'a baktı..
Hafif hafif nefes alış veriş sesleri geliyor, kimi zaman uyku da bile mırıldanıp bir şeyler söylüyordu.. jeon önce kalkmaya çalışmış ama taehyung'un ona resmen sıkı sıkıya sarıldığını anladığı an umutsuzca geri yatmıştı yerine.
Kolları ile onu sardığı yetmediği gibi bacağını da onun üzerine atmıştı..
Saçlarındaki nane kokusu jeon'un burnuna dolarken başını ona doğru çevirmiş ve yüzüne bakmıştı..Benine dokundu önce.. sonra kirpiklerine, gözlerine, burnuna.. yüzünün her bir karışında gezdirdi parmağını..yeni bir şey keşfediyor gibi.
Taehyung gözleri kapalı halde;
" Yüzümü incelemeyi ne zaman bırakırsın ona göre gözlerimi açmayı düşünüyorum jeon." diye mırıldanmıştı uykulu sesi ile..Jeon hızla elini onun yüzünden çekmiş ve " Toz vardı onu aldım." demişti.
Taehyung minik bir kahkaha atıp " Başka yalan bulamadın mı? " dedikten sonra başını kaldırıp gözlerini açmış ve ona bakmıştı..
Uykulu halde bile bu kadar iyi durması yasadışıydı.
Jeon eliyle onu itmeye çalışırken " Kalk hadi öküz gibisin kim taehyung!" diye söylenmişti.
Taehyung kalkmamış ve jeon'un yüzüne daha çok yaklaşıp onun durmasını sağlamıştı..
Yine gözleri buluştu birbirleriyle.. ağızları sustu gözleri konuştu.
Bakma öyle!!
Neden?..
O lanet olası gözlerinin gözlerimle buluşması hiç iyi değil çünkü?!
Ama neden?
Siktigimin bir çift gri göz çok derin de ondan!!
Etkileniyorsun..?
Sikimde değil..
Jeon gözlerini kaçırıp konuşmaya son verdiği sırada taehyung yüzüne daha çok yaklaşmış ve her seferinde yaptığı gibi boynuna eğilip hafif kokladıktan sonra ayağa kalkmıştı...
Seviyordu, kokusunu seviyordu. Jeon bile alışmıştı artık bu duruma.. sürekli boynunu kokluyor ve geri çekiliyordu anında..
Taehyung ayakta esneyip vücudunu gererken jeon yatağın başlığına sırtını yaslamış ona bakmaya başlamıştı fark etmeden..
Vücudu fazlasıyla güzeldi, teni özellikle..
Taehyung banyoya girmeden önce
" Bakıyorum da gözlerini üzerimden alamıyorsun jeon.. ne o aşık mı oldun?" diyip gülmüş ardından girmişti..Jeon şok içinde açtığı gözlerinin ardından;
"DÜNYADA ADAM KALMADI DA SANA MI AŞIK OLACAĞIM SALAK KİM!" diye seslenmişti..Kim taehyung'un kahkahaları odaya kadar gelirken jeon ayağa kalkmış odada bulunan tuvalette ellerini yüzünü yıkamış, ve geri dönüp üzerini giyinmişti..
Saçlarını düzeltirken ayna da beliren kim taehyung'un sadece belinde havlu ile duran ıslak vücudu görüş alanına girince derin bir yutkunmuş ardından önüne dönmüştü geri..
Unut jeon unut!!
Sende bir erkeksin!!
Senin vücudun daha güzel!!
Siktir et o kaslarını!!
Abartılacak bir şey yok!!
Hem sanane lan!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour / Taekook
FanficKim Taehyung ve Jeon Jungkook birbirlerinden ölümüne nefret eden iki düşman ailenin çocuklarıydı.