13:" Ah benim güzeller güzeli düşmanım.."

176 20 1
                                    


Şuan içlerinde bulundukları durum yanlış anlaşılmaya oldukça müsaitti..
Jeon ve taehyung birbirlerinin önünde aşırı yakın bir şekilde durmuş bununla kalmayıp taehyung jeon'un yüzüne yaklaşmıştı.. hemde ikiside yarı çıplak aynı zamanda ıslakken...

Jeon babasının sesi ile hızla geriledi ve ona dönüp saygıyla eğildikten sonra taehyung hiçbir şey olmamış gibi onlara bakmaya başladı..

" Jeon! Senin burada ne işin var?" . Babasının bağırışı sonrası kendisine gelen jungkook ona baktı ve ;

" Özür dilerim baba.. sadece iş konuşmak için buradayım." diyebildi..

Ortaya attığı bahane hiçte inandırıcı değilken babası ona yaklaşmış!

" Bu halde mi?" diye karşı çıkmıştı aynı tonda..

Taehyung sadece onları izlerken tae'nin babası bay kim woo - Jin içeri girmiş elleri cebinde onlara bakıyordu..

Jeon karşı çıkmak istediği halde babasından korktuğu ve ona fazlasıyla saygı göstermek istediği için susmuştu.
Babası onu tek hamlede kolundan tuttuğu gibi oradan çıkarmıştı.
Bu sırada tae ve babası onların peşinden yukarı çıkıyordu..

Büyük salonun en ortasına geldikleri an babası kolunu bırakmış ve; 

" Bu kaçıncı jeon! Neden seni her seferinde bu herifin evinde görüyorum?" diye bağırmıştı..

Jeon başını kaldırıp ona bakmış
" İş konuşmak için çağırmıştı o kadar." diyebilmişti sadece...kendini çok zor tutuyordu ...

" Sikeyim böyle işi!  Adımızı karalamak mı istiyorsun?" diye bağırdığı sırada jeon'un gözleri şok içinde açılmış;

" Baba abartılacak bir mesele değil?" demişti..

Bay kang odaya büyük bir kahkaha bırakıp ;
" Seni onun evinde.. onun havuzunda yarı çıplak ve ıslak bir şekilde görüyorum... Abartılacak bir şey değil öyle mi?" demişti oldukça yüksek bir sesle..

Jeon kendini tutamayıp " Ne demek istiyorsun?" diye bağırdı ona karşı..

Babası herkesin ortasında ona böyle bağırışı ardından jeon'un güzeller güzeli yüzüne tokat atmıştı...

Jeon'un başı refleks olarak sağa dönerken taehyung bay kang'ın önüne geçip;

" Bay kang ne yapıyorsunuz?" demişti hızla.

" Sen karışma kim taehyung bu oğlumla benim meselem. " dedi adam.. ve jeon'a döndü" Sende annen gibi bir sürtük müsün yoksa ha? " diye de ekledi..

Jeon dolan gözlerini hızla ona çevirmiş" Anneme laf etme! " diye bağırmıştı...

Babası onun üzerine geleceği sırada taehyung jeon'u arkasına almış;

" Rica ediyorum sakin olun ..hepiniz. " demişti.

" Annenden hiçbir farkın yok jeon!? onun gibi bir sürtük oldun! "

Babasının art arta sarf ettiği iğrenç kelimeler bu hassas ruhu fazlasıyla etkilemiş ve jeon ona nefret ile bakıp hızla yukarı çıkmıştı...

" Jeon buraya gel!! Buraya gel diyorum sana .. eve dönüyoruz. "bay kang'ın dediği şeylerden sonra taehyung ona dönmüş;

" Rica ediyorum evimden gidin.. o sizin ardınızdan gelicektir ama lütfen şimdi gidin. " demişti..

Babası her ne kadar ikna olmak istemese de tae onu ikna etmiş ve göndermişti...

Jeon üst kata çıktığında bulduğu ilk odaya girmiş ve hızla yatağa oturmuştu... tae'nin odasındaydı ama şuan bu umrunda bile değildi..
Annesi onun en büyük kaybı, en büyük zaafıydı ve babası onun hakkında çok kötü laf etmişti.. bu bile jeon'u ağlatmaya yetmiş zaten duyduğu özlemi iki katına çıkarmıştı.

 Amour / Taekook        Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin