Bölüm 2

64 10 2
                                    


Jisoodan

Bugün mahkeme var kazanacağıma inanıyorum. Avukatım mahkeme için  elinden geleni yapmış kanıtlar toplamıştı. Avukatımın adı chaeryong ve bu dünyada şuan güvendiğim tek kişi, mahkeme başlayacağı için içeri girdim ve beklemeye başladım.

Yazardan

Jisoonun elleri titriyordu avukatı onu ve annesini çok iyi savunuyordu karşısında yıllar sonra babası sandığı adamı görmüştü o sadece sırıtıyordu ama kızının(!) yapabileceklerini bilmiyordu

Jisoo:Söz istiyorum hakim bey.

Hakim:İzin verildi.

Jisoo: Babam zannetiğim bu adam buradayken bize annemle bana yaptıklarını saymak istiyorum. Asla bana babalık yapmadı , annemin paralarını çaldı, tüm paramızı kumar ve içkiye verdi. Ve kızı olduğunu her seferinde unuttu lütfen hakim bey adalete izin verinde bu adam hapise girsin.Bende rahat yaşayabileyim. Teşekkür ederim.

Birkaç dakika sesizlikten sonra hakimin sesi duyuldu.

Hakim:Karar verildi

Jisoo hemen yerinden kalktı kaç yıldır bu anı bekliyordu.

Hakim:Kim Dong Soo müebbet hapis cezası almıştır.

Salonda bir alkış kopmuştu adalet yerini bulmuştu. Bu da jisoonun yeni hayatı için bir fırsattı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~√

Jisoo'dan

Mahkemeyi kazandım ve yanımda ki  temizlikçiyle birlikte üç yıldır gitmediğim parçalanan ailemin evine gidiyorum. Annem zeki bir kadındı benim için evin tapusunu saklamıştı. Bu ev artık benim ama ben burada kalamam. Burada yaşadığım şeyleri hatırlayıp duruyorum kendi kendime ağlıyorum bu yüzden evi bugün satıyorum. Yarın için Busana bir uçak bileti aldım.Bu evin zaten çok fazla alıcısı var. Ben evi 3 milyon won'a sattım. Kısacası yarın yeni hayatımın ilk günü. Hızlıca duşa girdim yatağıma yattım uyumalıyım. Yarın yeni bir hayatım olacak bu güzel düşüncelerle gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

 Yarın yeni bir hayatım olacak bu güzel düşüncelerle gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir sonraki bölümde asıl olaylara başlıyacağım. Hikayeyi 15. Bölümde bitiririm gibi düşünüyorum. Hatalarım varsa affedin alttaki minnak yıldıza tıklamayı unutmayın!

Öpüldünüz<3

Alone? -Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin