JisoodanSabah saat 06.00 da alarmın çalmasıyla kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odamdaki son eşyalarımı toplamak için odama gittim. Kıyafetlerimi toplamayı bitirdim. Benim ne zaman bu kadar çok kıyafetim olmuştu diye sorgulamaya başladım ya diye içimden kendime saydırıyordum. Çalışma masa mı toplamayı tam bitiriyordum ki ailem ile olan küçüklük fotoğrafımı gördüm. Bundan sonraki hayatımda ne annemi ne de babamı görmek istiyorum. Tamamıyla yep yeni bir sayfa açıyorum. Bu sayfada onlara bir yer yok...
Saat 09.00 da ki uçağım için evin anahtarını artık yeni sahiplerine bırakıp havalimanına gitmek için taksi beklemeye başladım. Bu sırada orada hangi işi yapabileceğimi düşünüyorum. Fotoğraf çekmekte epey iyiyim insan ilişkilerimde gayet iyi bunlarla alakalı bir meslek olabilir. Busanda dedemden kalma olan içi yenilenmiş gayet modern 2+1 evde kalacaktım artık tek evim orasıydı. Korna sesiyle kendime geldim ve taksiye bindim havalimanının adını verip yolu izlemeye başladım.
Uçağımın kalkmasına 30 dakika kalmış. Taksiciye parayı verip kontrollere girmeye başladım. Uçak kalkmak üzereydi son anda uçağa yetiştim. Yerime geçip gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
Uyandığımda iniş yapmak üzereydik. İndiğimde yine kontrollerden geçip yürümek istediğim için valizimle birlikte eve yürümeye başladım.
Evin anahtarını çıkarıp eve girdim. Bir daha asla bu sıcakta yürümeyecektim.
2 saatte ancak gelebilmiştim zaten ev biraz kirli ve tozluydu evde temizlik malzemeleri olduğunu düşündüğüm dolabı açtım ve evi hızlıca silip süpürmeye başladım. 3 saattir temizlik ile uğraşıyorum. Ve BİTTİM bu evi 2 ay temizlemezdim artık. Evin ihtiyaçları için markete gitmek yerine internet üzerinden ürünleri seçerek eve söylemiştim. Yorgundum hiççç yürüyemezdim.Siparişler gelince yerleştirmek için dolabı açtım ve telefonumdan sevdiğim bir grup olan aespanın savage şarkısını açtım. Bir yandan dans ediyor bir yandanda buz dolabına aldıklarımı yerleştiriyordum. Valizimide yerleştirmeyi bitirince kendimi salondaki koltuğa fırlattım atmak desem az kalırdı. Televizyonda bir k-drama vardı daha ilk bölümüydü ve sarabilecek gibi gözüküyordu. Bende izlemeye başladım çünkü neden olmasın.
K-drama gerçekten çok sarıyordu ama bitmişti. Hemde en heyecanlı yerinde kız yere yapışmıştı ve bölüm bitmişti ben böyle işi neyse. Bügün sevdiğim yayıncılarda yayın açmamıştı üzgün bir jisooyum şuan uyumaktan başka çarem kalmamıştı zaten saat geç olmuştu bende odama girdim ve kendimi yatağa bıraktım gözlerim kararmaya başlamıştı sonrası karanlık huzurlu bir uyku.
•••••••••~•••••••••~•••••••~••••••••~•••••••~•••••••
Hikayeyi şimdi daha keyifli yazıyorum. İstediğim yöne doğru şekillenmeye başladı yani hikaye her neyse yazım yanışlarım varsa özür dilerim. Altaki minnak yıldıza tıklamayı unutmayın!
Öpüldünüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone? -Kim Jisoo
FanfictionOn sekiz yaşındaydı; Babam dediği adam annesini katlettiğinde... Yirmi yaşındaydı; Yeni bir hayata başlamaya karar verdiğinde Ⓒ︎𝘀𝗸𝘆𝗹𝘀𝘄𝘀𝘄 2021